@Ionas Det är lite det jag har kvar att lista ut innan jag lägger ut dom. Har @Frantic till hjälp i det arbetet. Bo till Nobility skulle kunna vara möjligt.
@Juiblex Ett par stars slank igenom skill-bytet från pass block till on the ball. Tack för att du uppmärksammade det, ska vara åtgärdat nu.
Zara ville tyvärr inte delta, hon hörde att vissa lag vägrade spela på neoprene-planer, så hon väljer att göra ett statement och bojkottar turneringen.
@Pertan Längst ner i listan, men av klocskslaget du skrev att döma så tajmade du exat de två minuter jag la på att lägga in nytt dokument med korrigeringar. Din vanliga tur va :)
Comments
@Duckwing tror withergrasp är på gång
Sa någon Giants??
withergrasp doubledrool
https://cdn.discordapp.com/attachments/776144679510474783/1089901106072670318/FsOm3XWXsAAhgmj.png
counts has having dodge for the first block he takes each half
och här är tydligen artikeln också:
https://www.warhammer-community.com/2023/03/27/blood-bowl-star-player-withergrasp-doubledrool-denies-dodges-by-keeping-four-eyes-on-the-opposition/
@brocCooLi tror det är droolgrip dubbledrool
Ne det var withergrasp
Mer action i denna tråden tack! 🤘
PANG PAnG CRASH ZOOM BOOM BOoM POWPOWPOW
Räcker det?
Jag hör dig @Marty33 . Originalinlägget uppdaterat med regler. Tillgängliga stars kommer senare.
Hur blir det med gamla stars till "nya" lag? Kan Inperial Nobility spela med Bo Gallante? 😃
@Ionas Det är lite det jag har kvar att lista ut innan jag lägger ut dom. Har @Frantic till hjälp i det arbetet. Bo till Nobility skulle kunna vara möjligt.
Förutsatt att Bo tackar ja till inbjudan att delta i turneringen :)
Men då kommer ju inte @Juiblex
;(
Eller gör han det ändå….
Får man köpa en primary skill för en secondary?
Jag är intresserad!
@Drexxl Nej, tänkte du dig 11 skink blodgers?
Jag vill vara med! Äntligen får Ripper komma tillbaka och förstöra för mig!
@Spoiledsquid Ripper Bolgrot finns som star i bb2020 och har inte fått någon inbjudan.
@Oberwald_1, inte för att vara sån…. Men saknas inte khorne i tierlistan??
Anmäler mig som intresserad
@Juiblex Tack! Fixat!
Hur gör du med Starplayer-access?
Fan, du listade ut det.
Bäst att anmäla mig innan platserna tar slut, vet dock inte med 100% om jag kommer kunna vara med :/
Anmäler mig också, men behöver deala lite på hemmafronten
Originalinlägg uppdaterad med Old Stars-lista. In och sukta!
Snyggt gjort!
Var kan man hitta listan med stjärnorna?
@Oberwald_1 och @Frantic, rolig starplayer lista!
Men vissa skills blir dubbla...
On the Ball och Passblock tex... On the ball ersätter ju kick off return och passblock i nya reglerna
Saknar också Zara the Slayer... pretty please...
@Juiblex Ett par stars slank igenom skill-bytet från pass block till on the ball. Tack för att du uppmärksammade det, ska vara åtgärdat nu.
Zara ville tyvärr inte delta, hon hörde att vissa lag vägrade spela på neoprene-planer, så hon väljer att göra ett statement och bojkottar turneringen.
@Pertan Längst ner i listan, men av klocskslaget du skrev att döma så tajmade du exat de två minuter jag la på att lägga in nytt dokument med korrigeringar. Din vanliga tur va :)