Gott. Jag sätter gränsen på 24 deltagare på grund av liten lokal. Skulle det visa sig att det är fördelaktigt väder öppnar jag upp för fler, men det blir i så fall någon dag innan.
Då har jag en till sovplats över. Emilskaya och Marty är som sagt redan förlagda här. @Drexxl om du @Froxt inte bokat på kompassen redan kan ni ju dela på vardagsrumssoffan. Tänker att era längder funkar tillsammans i soffan 😊
@Oberwald_1 - Ja, jag kommer säkert kunna åka men får väl veta det om tre veckor eller något och känns fel att hålla någon annans plats om det skulle bli så att det visar sig att jag inte kan åka....
Comments
Alla planer har rasat ihop, jag kan tyvärr inte komma då jag blivit dubbelbokad
Vet inte om det har missats men jag KOMMER @Oberwald_1 :)
Allt som återstår är att jag och Froxt bokar in oss på kompassen
Vi är tre minst från Sala som kommer. Intresse än så länge, men ganska säkert. Jag har iaf. dealat hemma. 🤩Skoj!
Gott. Jag sätter gränsen på 24 deltagare på grund av liten lokal. Skulle det visa sig att det är fördelaktigt väder öppnar jag upp för fler, men det blir i så fall någon dag innan.
Lista med stars är uppdaterad, det har tillkommit några fler stars som @Marty33 förtjänstfullt skakade fram i sina gamla manuella tidsskrifter.
Kommer gärna också.
sorry, jag kommer inte till denna sammandrabbning.
Riktigt tråkigt @Frantic!
Då har jag en till sovplats över. Emilskaya och Marty är som sagt redan förlagda här. @Drexxl om du @Froxt inte bokat på kompassen redan kan ni ju dela på vardagsrumssoffan. Tänker att era längder funkar tillsammans i soffan 😊
@Oberwald_1 - Ja, jag kommer säkert kunna åka men får väl veta det om tre veckor eller något och känns fel att hålla någon annans plats om det skulle bli så att det visar sig att jag inte kan åka....
Så! Då har jag ändrat min rumsbokning till inte bara rätt helg utan rätt månad! Heja grumple!
DEAL! Jag tar soffan iaf. Vill felix sova på golvet bredvid är det hans perogativ.
Har för övrigt fått sommarschemat, jag är ledig!
Jag kan tyvärr inte komma @Oberwald_1 ..
Kaju har gnällt på mig så jag får anmäla mig nu. Han gnäller så mycket. #gnällkaju
Är det så att kaju har blivit lite äldre och numera går under Kajuvin??
bytt namn från kaju till gnällju
@Oberwald_1 får man spela med Grombindal?
Är det High lander rule?
@kaju Du får spela med de stars som finns bifogat i turneringsinlägget. Det är inte High Lander eller Highlander rule.
@Oberwald_1 Tack för svar!
men får man spela med Grombindal eller inte :P
Icke
Tack @Ionas
Bokad och klart😎
Som jag trodde har jag nu lyckats få tid och ok från regeringen att få vara med i turneringen....
@Oberwald_1 finns det plats i turneringen?
@Oberwald_1 - Finns det plats i typ badkaret för mig att sova i? ;)
@Frantic Två platser kvar, så det är lugnt. Vi löser sovplats.
Gött.... ska boka samma flyg som Basse under morgondagen isf. ... Skickar roster när allt är klart
Jag anmäler mig (om det finns platser kvar)!
@Nyaga Du fick sista platsen.
Jag tar och anmäler mig till kön ifall det blir nått avhopp.
Ska Slibli vara utan Guard?
@kaju Bra noterat. Han ska ha guard. Det blev lite fel där när Anqi Panqi översattes till Slibli. Åtgärdar senare idag. Lägger även in Anqi