@Frantic Det är 200 kr per person. Vi ser gärna att varje deltagare betalar för sig,
Skulle det inte gå så funkar det att en i laget betalar för samtliga men det måste framgå i anmälan vilka man betalat för. Alt ni skickar ett meddelande till mig hur ni valt göra.
Comments
@Viccy Låter bra. Kul om det kommer fler spelare från Gävle. Bara hojta till hur det går
@Smulzer, @KaithOEX är nog 3e i spoileds lag men dubbelkolla med han för att va säker.
@Smulzer yes jag kommer vara med, fixar allt sånt till nyår med betalning och sånt, jag är i lag med @Spoiledsquid och tomten,
och jag bokar gärna in mig för att slagga i lokalen,
@KaithOEX ok jag lägger in dig i det laget. Skönt ni är fulltaliga nu.
ingen superbrådska med betalning men gör de så fort ni har möjlighet.
@Smulzer snackade med joel om det för typ 2 veckor sedan, men var lika bra att skriva här med när jag såg den övre diskussionen
@Smulzer Nope inte än. Jobbar med 3 olika kandidater. Men vi tar gärna emot förslag på en sista medlem
@sirvejlance skulle inte du med några från andra ligan åka också?
Fått tag på vår tredje person till laget nu! ViQtor (ansluten till NAF inom kort)
Yann, Fredlund, ViQtor
Fyndigt lagnamn, logga, merch med mera kommer senare
Härligt, Det tar sig bra med lag!!
@grumplekins Typ enda helgen på hela året som jag inte kan… hade gärna kört men men.. next time.
jo några från vår lilla ”kompis-liga” ska köra, bla @finlj658 och @Zalmour
Nu är vi tre från Gävle som kommer så jag vill anmäla vårat lag! En coach har inget NAF-namn (Niclas) än och den andra är Lixtor.
En lagnamn kommer inom de närmaste dagarna!
@Viccy "3 Bockarna" som lagnamn?
3 bockarna med chaos, nurgle och vilken mer? Chaos Renegades med både mino och troll. Laget är fulländat.
Heja Gävle, hälsningar från Hoforsare
En regelfråga!
Ett tier 4 lag som har 8+1 skills och vill stacka två primary skill, till kostnad av 1+1.
Blir det då 8 spelare som har skills, varav 1 spelare har 2 skils??
Ja @Juiblex
Vi har ett lagnamn: Gefle Burning Goats.
@mikethemachine kul idé, kanske ännu bättre med Khorne istället för Renegade? Vi får köra det nästa turnering!
Gefle Burning Goats är ett fantastiskt lagnamn, lycka till 💛
Jag, Lenharth och Togen kommer att bilda ett lag. Vi ska bara komma överens om lagnamn mm.
Vi har haft ett avhopp, men hittat ersättare direkt. Tisse tar Poochs plats
@Drexxl försökte hitta ett ordskämt, lyckades dock inte men kör trummorna ändå *Pooch-tiss-eeh!'
Brålörs anmälda
Jimmieblla hoppar in med mig och min bror
När din inkorg fylls av dessa för att du kryssat i "bevaka"
För en utomstående ser det väldigt spännande ut
Det är så det ser ut när man går in på mailen bakvägen alltså ;)
Frågan kanske är ställd och besvarad men jag tänkte göra det enklare för "organisatören" genom att göra om anmälan och betala.
Är det 600kr för hela laget eller ska alla spelare betala 200kr för sig själv eller är det 200kr för hela laget som gäller?
@Frantic Det är 200 kr per person. Vi ser gärna att varje deltagare betalar för sig,
Skulle det inte gå så funkar det att en i laget betalar för samtliga men det måste framgå i anmälan vilka man betalat för. Alt ni skickar ett meddelande till mig hur ni valt göra.
God fortsättning till er alla!!
Måste passa på upplysa alla om att vi kommit upp i 30 föranmälda lag till vår tillställning. Väldigt kul intresset är stort!
EDIT: Det är lugnt, har fått ett mail nu att betalningen gått igenom :D
@Cerathi kan du kontakta mig på fb eller i meddelande här. Tänkte höra lite om planerna.
Mr.Selecta aka Roger Hökerud
@Frantic va bra!
Jag har fått en fråga från internationella coacher om sovlokalen om den är öppen mellan fredag-lördag också.
Har antagit att det går att sova där fredag kväll men det står inte uttalat vad jag kan se. Så vilka dagar får man sova i lokalen?