I mitt fall tog jag inte åt mig, var ju @Drexxl som fick skit eftersom han var den sista blockern jag tog in. @inforthepain ville se honom som en Hobgoblin istället.
Stackarn, han som vill vara så mycket men det är ingen som tror på honom som jag gör ;)
@Ozt helvete. Och jag helvete igen för att jag skulle gå 6-0-0 och ta min landslagsplats. Nu känner jag inte motivationen så jag satsar på 2-2-2.
Då är vi 9 plus odd man out. Så 10 st. Och MÅNGA bra coacher trots allt.
Jag skickade ut en marknadsundersökning från eleverna som skulle ha fik så vi inte skulle bli arga och spöa varandra men då bara fem svarat så tyckte jag inte det var så kul för dem att komma in från Robertsfors med deras hembakade grejer. Min första tanke i november var att vi blir 25 st och de kommer att tjäna pengar. Och att jag får en extra stjärna i kanten för min anordnade turnering. Men det blir alltså inte minibaguetter för de som kryssat i det. Ta med energidryck, bärs och bananer. Kommer att finnas lite billig bryggverket läsk för säljning men ätbart finns ej.
Comments
@Ionas @Juiblex
I mitt fall tog jag inte åt mig, var ju @Drexxl som fick skit eftersom han var den sista blockern jag tog in. @inforthepain ville se honom som en Hobgoblin istället.
Stackarn, han som vill vara så mycket men det är ingen som tror på honom som jag gör ;)
@Frantic men du har ju byggt ett riktigt lag utan en massa tokigheter (mer än att inte ha en mera organiserad roster då...).
Men det var ju du och @Pellevin och någon till som var dom ända som hade gjort....
Sant, men det var väldigt nära jag dök upp med ett snottlingroster. Hehe, då hade kapningarna haglat från höger till vänster :D
Ranta Rosters for President!
Og, forlåt, men for et shitshow av noen rosters 😁
Mine penger er på Joel the Goeld Oberwald.
@straume inte buffa @Oberwald_1 ego infor turneringen!!
Då dom tre vise mannen redan har gjort samma sak :-)
@Juiblex Oroa dig inte för mitt ego 😉 Känner press snarare än större ego. Fråga mig igen om jag vinner.
@straume ❤️🌷
Klart att du vinner @Oberwald_1!
precis lika klart att jag hejar lika mycket på er andra också!!
Jag säger det igen: Har man köpt en jätte och målat fanskapet men aldrig får induca i sin egen liga , vad gör man då?
SVAR: skapar en egen turnering där man får spela med jätten och så kör man! Om jag inte skulle haft en jätte så skulle jag kört ikkis ogre roster.
Jahapp, där hade ni maximal tur pojkar….
…Testades precis positivt för covid-19.
F.A.N
Jädrar vilket bortfall...
Pertan, Frantic och jag alltså.... helvetesjäklacovid.... kämpa boys @Frantic @Pertan !
@Pertan är sjukt sugen på att testa mitt roster med min MEGAsnot ;)
När båda tillfrisknat har du lust att köra en DOUBT match?
@Chrixx absolut!
@Chrixx - japp, jag ger mig inte…. 💪🙃
Då har jag fått provsvaret o det är positivt. Så lycka till boys o må bästa coachen vinna 👍🏻
ingen som behöver tågbiljetter fr Sthlm till Umeå? :D
Finns även hotell rum på Comfort Winn ledig :P
Det var negativt, @Pertan
sant @Pellevin, att något som är positivt kan vara så negativt är ju tråkigt.
Även jag har fallit för sjukdom nu. Så ställer in resan.
Inte nöjd alls.
Men, helvetet så tråkigt…. @Pertan @Ozt
ja och för @Marty33 som anordnar sin första turnering.
en dyrköpt läxa men nu har jag lärt mig att alltid boka med avbokningsskydd.. denna gång gjorde jag inte det och nu kastade man 3000kr i sjön..
@Pertan
När vi hade bokat en resa till USA (utan skydd) och Sandra blev sjuk så fick vi igen allting.
Vi hade tydligen någon försäkring genom banken på vårt mastercard. Eller var det genom hemförsäkringen. Skadar inte att ringa och kolla upp det iaf.
@Pertan har du betalat genom kort så brukar dom ha ett skydd för sådant, precis som Frantic han före att skriva,,,,
Även om det inte funkar så kanske om du har sjukförsäkring finns det någon ersättning att få där?
tack för hjälpen! sitter precis med försäkringsbolaget i telefon (y)
@Ozt helvete. Och jag helvete igen för att jag skulle gå 6-0-0 och ta min landslagsplats. Nu känner jag inte motivationen så jag satsar på 2-2-2.
Då är vi 9 plus odd man out. Så 10 st. Och MÅNGA bra coacher trots allt.
Jag skickade ut en marknadsundersökning från eleverna som skulle ha fik så vi inte skulle bli arga och spöa varandra men då bara fem svarat så tyckte jag inte det var så kul för dem att komma in från Robertsfors med deras hembakade grejer. Min första tanke i november var att vi blir 25 st och de kommer att tjäna pengar. Och att jag får en extra stjärna i kanten för min anordnade turnering. Men det blir alltså inte minibaguetter för de som kryssat i det. Ta med energidryck, bärs och bananer. Kommer att finnas lite billig bryggverket läsk för säljning men ätbart finns ej.
Lycka till och ha skoj ni tappra som återstår!
Ok, jag erkänner att jag inte alls är sjuk.
Efter att jag såg alla andras roster vågade jag inte åka. 0-0-6 skulle se för illa ut.
Några som vill ses för en bit mat och några öl ikväll?
Jag hade ju dödat för några öl och en bit mat.
men tror jag bryter mot smittsskyddslagen då. 🤯
Nu när man tvingas hem 2300, kanske man vågar ge sig ut en sväng.
Jag anländer 18:32 till Umeå. Kommer säkert vara lagom hungrig då.