Vi har lyckats roffa åt oss, inom Umeå med omnejd, 8 original GW planer från 2016 ed eller nyare, med dugouts. Dessa kommer att spelas med. Skippa era planer/mattor hemma, we got this!
Det kommer snart komma ut en liten marknadsundersökning gällandes viss försäljning mellan match 1 och 2 från ett UF företag.
Jag kommer ta med min matta, för jag tycker inte om att spela på de glatta papplanerna. Gubbarna glider omkring för mycket. Det här är en materialsport för mig.
Och jag gillar inte en matta, för då måste man lyfta spelarna istället för att skjuta på dem. Du får ta med mattan och fråga din motståndare snällt om hen går med på din matta. Inget flyttande av spelplaner eller bordnumrering tack. Men du kan få möjlighet att lägga ut en över.
Det har löst sig på exakt alla turneringar hittills, så det ska nog gå bra nu också. Jag får väl stå ut med att gubbarna glider in i fel rutor om jag möter dig. För att fråga dig snällt känner jag så här på förhand som lönlöst.
Man kan ju hoppas. Men ranta roster-gänget är smarta. De har listat ut att det går bra för mig när de dömmer ut mina rosters. Så nu gjorde de tvärtom och jag är därmed jinxed. Vi syns på bottom table!
Comments
Nu!
Finns det länk eller? :D
@Skuld @kaju @inforthepain
Vi är klara nu.
Janne ska bara ladda upp.
Ranta Roster ep 2.
https://www.youtube.com/watch?v=ep3Nqcgtr2g
@Ozt tackar! mitt nät var typ helt nere så vart så istället XD
Hahahhahahahaha
Argh... ser att jag skickat in fel version av mitt roster... leader på ett secret weapon... lol
oh well.. blir kul ändå :)
Jag får vara med ändå! Tack för att du tar med mig @Frantic
@Drexxl såklart du får vara med, du är min 6:e blocker, det är du som ska visa hur mycket fel @inforthepain har. 😅👍
Om bara fler människor hade en sådan god inställning skulle världen vara en bättre plats
Jag måste tyvärr informera er att jag har testats Covid positiv och måste därför lämna WO 😭
Dock ett antigen hemma test, har beställt ett PCR test också så får jag kanske verifiering på testet.
Noooo!
Tråkigt @Pertan
Vet hur det känns.
@emilskaya innan du lyssnar på ”Ranta roster” vill jag säga att jag tycker om dig väldigt mkt som person!
@kaju Hahahahahahahahaaa :D
@Pertan - Ja verkligen tråkigt...
@Pertan Hahahahahahahahaaa :D
@kaju - Ja verkligen tråkigt...
Det där var bland det Pellevinigaste inläggen någonsin.
Uppdatering:
Vi har lyckats roffa åt oss, inom Umeå med omnejd, 8 original GW planer från 2016 ed eller nyare, med dugouts. Dessa kommer att spelas med. Skippa era planer/mattor hemma, we got this!
Det kommer snart komma ut en liten marknadsundersökning gällandes viss försäljning mellan match 1 och 2 från ett UF företag.
@Pertan men satan. Livet händer.
Alltså det blir en knapp budget här. Jag hade budgeterat snålt på 20 spelare. Se till att hålla friska FFS. Då är odd man out just nu - ute.
Jag kommer ta med min matta, för jag tycker inte om att spela på de glatta papplanerna. Gubbarna glider omkring för mycket. Det här är en materialsport för mig.
Och jag gillar inte en matta, för då måste man lyfta spelarna istället för att skjuta på dem. Du får ta med mattan och fråga din motståndare snällt om hen går med på din matta. Inget flyttande av spelplaner eller bordnumrering tack. Men du kan få möjlighet att lägga ut en över.
Mjaaooo, vilken mysig kattfajt!
Det har löst sig på exakt alla turneringar hittills, så det ska nog gå bra nu också. Jag får väl stå ut med att gubbarna glider in i fel rutor om jag möter dig. För att fråga dig snällt känner jag så här på förhand som lönlöst.
@Oberwald_1 precis, för det är mycket bättre att gubbarna välter istället för att glida en bit...
Nej men håll dig till planen, du spelar på bord 1 till 2 och jag mörsar vid bord 6-7 så löser det sig gott.
Man kan ju hoppas. Men ranta roster-gänget är smarta. De har listat ut att det går bra för mig när de dömmer ut mina rosters. Så nu gjorde de tvärtom och jag är därmed jinxed. Vi syns på bottom table!
PCR testet inlämnat precis så nu sitter man på nålar i väntan..
Och då har min fru testat positivt.... gaaaah....
Karantän tills PCR test på torsdag.. fan!
Ajdå hoppas det blir en mild sjuklingsvända.
Ranta rosters mycket uppskattat igen :)
jag har inte tittat. Var Kaju lika elak den här gången?
Jupp och denna gång bad om ursäkt innan någon han titta på den... :-D
Dom gick all in denna gång och sågade nästan alla på ett eller annat sätt... :-0