DOUBT (Da Open Umeå Bloodbowl Tournament) 12 - Not a Small Thing! 22-23 Januari - Umeå

17891113

Comments

• Jag och Janne kommer med samma tåg. Bra chans att vi är intresserade av det också

• Saknar er redan…..

Ha en jäklig rolig helg nu!!

• @Juiblex

Vi vet de som kommer delta kommer ha roligt... Jag önskar alla som inte kunde komma och var tvungen att lämna återbud finner något ljus i mörkret trots allt. Jag ska sitta hemma och sura.

• Enda positiva är att jag kan nu titta på packets-49ers semifinal imorrn kväll.

• @Duckwing jag ska ställa i ordning på skolan och fixa lite. Övrig tid ska jag vara med familjen eftersom de är såklart nedprioriterade resten av helgen.

Om någon känner att de har tid, lust och vilja, så skulle ni gärna få skapa 3 st rosters så att alla stats och skills finns med. Det är hamlighallarens nobilities, mina dvärgar samt KaithOEX snotlings med graak

• @Frantic jag tänker också sitta och sura. Har inte ens öl hemma.

• @Frantic och @Ozt jag varken surar och har öl hemma! :-)

• edited January 2022

@Ozt Jag har en öl hemma… en öl är faktiskt samma sak som ingen öl.

så sur tänker jag vara.

Edit:

Där testas sista sonen positivt också så hela familjen har åkt dit. Kan säga att det är j*vla märkligt hur den slår till.

Vi har alla haft det, vi är dubbel och trippelvaccinerad.

Äldsta grabben - Hosta

Näst äldsta grabben - Feber, ont i halsen och tappat orken helt. Dag 3-4 tog sig bara ur sängen en gång på 36 timmar.

De två yngsta visar knappt symptom. Lite trötta och lite feber.

Jag har feber, hosta, ont i halsen, snorig och kroppen har hittills kastat in handduken vid 19.00 tiden, då orkar jag inte göra något

Frugan har ont i halsen och hosta. Sedan så har hon fått mycket ont i lederna hon haft problem sedan innan, samt hennes benbrott. Där är det som det sätter sig extra.

• Man vet att det är illa när man inte ens är sugen på en öl.. :(

Så jäkla segt.. känns som om min skalle ska sprängas och febrig som fan..

• @Marty33 har ett handskrivet jag har med för mitt roster med skills som min motståndare får titta på under matchen om den vill

• Checkade precis in på Winn, gärna med om det blir något samkväm

• @Spoiledsquid vi sitter på Lottas

• @Duckwing - Mycket bra krog :)

• Så vilket hotel har alla valt?

• skulle slaggat hos en polare men han testade positivt för covid idag, så tror inte det är bästa alternativet XD

• @KaithOEX va inte så negativ!

• Kommer bli sen. Olycka med tågen. Försenat med typ 4 timmar

• 3 timmar sen nu bara. Kanske just kommer I tid!

• @KaithOEX men snacka om otur…. tur iaf att tågstationen ligger nära skolan.

• Verkar som jag är framme 09.15 :/

• Jättarna är redo och peppade

• Extremt imponerande!

den längst till höger, vad är det för modell?

• Fruktansvärt dåligt med uppdatering tycker jag.... Någon måste ju rage-quitat vid det här laget så den vinnande coachen kan skriva lite hur det går ;)

• Håller med @Frantic vart är alla ursäkter och diskutioner om fusktärningar?

• @kaju de där tärningarna får du hålla hårt i nästa gång vi är på samma turnering

• @mikethemachine om vi möts ska du få låna mina, fruktansvärt dåliga tärningar det där, blev lurad när jag mötte @kaju när han tittade på mig med och gav mig det där fina kaju-leendet som bara han kan göra. Sedan var det över...

Sign In or Register to comment.