Det finns en överhängande risk att korrläsningsbrister florerar. Jag har t ex ännu inte tagit till mig @Mooselord's språkliga invändningar. Säg gärna till om du hittar något fel eller något som kan förbättras.
Berömda domare kommer inom kort.
Edit: regler för hur man avgör vem som har hemmaplan kommer också inom kort.
Jag ville spela Skaven, men min human catcher fick plus i AG så då behöver jag juh inte byta...
Kul med 24 lag i serien och tre fulla grupper.
Verkligen!
Satt faktiskt själv och reflekterade över det.
Ser också ut att bli en okej Rookiedivision.
Just nu 6 nya lag, sen är det säkert 2 lag som man kan kasta in där med TV1100+
Kul att det är igång!
Här är min prognos för vinnare av de olika serierna.
Urvalet är;
-ras (läs: Humans), namn (läs förkortningar går före andra namn, sedan Sollentuna förankring). Hursom, här är min lista över förmodliga serievinnare säsong 24;
Serie A) MLPK.
Serie PCASBRA!
Serie C) Cape Asp Wiseguys
Serie D) Edsbergs Eckel.
Ska bli kul att inte köra alver den här säsongen.
Tacksamt förövrigt att hamna i samma grupp med det lag med högst TV.
Då har jag råd med att köra Count Luthor.
Kul att det är igång!
Urvalet är;
-ras (läs: Humans), namn (läs förkortningar går före andra namn, sedan Sollentuna förankring). Hursom, här är min lista över förmodliga serievinnare säsong 24;
Serie A) MLPK.
Serie PCASBRA!
Serie D) Edsbergs Eckel.
Alla lag i de tre högsta grupperna måste redrafta före första matchen.
OBS! Om ditt lag någon gång har massor i kassan kan du innan du slår för expensive mistakes istället starta en fond för att spara ihop till din egen stadion. Kolla reglerna för det innan du gör något du får ångra.
OBS! Glöm inte bort att du måste ha elva ordinarie spelare på rostern före första matchen efter redraften! Räcker inte pengarna får du höra av dig till info at stockbowl.se så ordnar vi försäljning av dyrheter för att ersättas av billigare kompisar.
Redraft klart och aj det gjorde ont att få spelare som vill sluta
Dumpade du alla som ville gå i pension, eller behöll du någon?
Dumpade en C-dvärg. Trodde att jag skulle ha haft lite mer i kassan efter alla matcher, så laget känns inte lika solidt längre. (enbart 2 rerolls och 5 C-dvärgar inför första matchen)
Dumpade en C-dvärg. Trodde att jag skulle ha haft lite mer i kassan efter alla matcher, så laget känns inte lika solidt längre. (enbart 2 rerolls och 5 C-dvärgar inför första matchen)
Ah, okej..
Tänkte ifall man på något vis kunde se om en spelare vill gå i pension
(likt en symbol för ex. Bounties på en spelare), men då verkar det inte som att man kan se det.
Comments
Luktar coach sponsored prize
Det finns en överhängande risk att korrläsningsbrister florerar. Jag har t ex ännu inte tagit till mig @Mooselord's språkliga invändningar. Säg gärna till om du hittar något fel eller något som kan förbättras.
Berömda domare kommer inom kort.
Edit: regler för hur man avgör vem som har hemmaplan kommer också inom kort.
Kul med 24 lag i serien och tre fulla grupper.
Verkligen!
Satt faktiskt själv och reflekterade över det.
Ser också ut att bli en okej Rookiedivision.
Just nu 6 nya lag, sen är det säkert 2 lag som man kan kasta in där med TV1100+
Bra fluff
Urvalet är;
Serie A) MLPK.
Serie PCASBRA!
Serie D) Edsbergs Eckel.
Nu vet ni.:)
Tacksamt förövrigt att hamna i samma grupp med det lag med högst TV.
Då har jag råd med att köra Count Luthor.
Kul att det är nån som tror på mig;)
Alla lag i de tre högsta grupperna måste redrafta före första matchen.
OBS! Om ditt lag någon gång har massor i kassan kan du innan du slår för expensive mistakes istället starta en fond för att spara ihop till din egen stadion. Kolla reglerna för det innan du gör något du får ångra.
Dumpade du alla som ville gå i pension, eller behöll du någon?
Ah, okej..
Tänkte ifall man på något vis kunde se om en spelare vill gå i pension
(likt en symbol för ex. Bounties på en spelare), men då verkar det inte som att man kan se det.
Tur att man inte har några riktigt dyra spelare i rosten....
Bara att vässa pålarna, hänga vitlöken runt halsen och absolut inte bjuda in någon till omklädningsrummet innan matchen mot fangs. :-D
Hade du någon spelare som ville gå i pension?
Om JA - behöll du spelaren?