Season 24

edited August 2017 in StockBowl
Kul kruiosa kring Season 24 (som ser ut att bli en väldigt intressant säsong):

Hitills är det:

3 Dwarfs
3 Skaven
2 Vampire
2 Human
2 Dark Elf
3 Undead
2 Orc
1 Amazon
1 Chaos Dwarf
1 Slann
1 Underworld
1 Lizardmen
1 Wood Elfs
1 Nurgle
1 Halflings

1940k - Dark Elfs
1750k - Underworld
1610k - Chaos Dwarfs
1600k - Dark Elfs
1450k - Humans
1390k - Vampire
1370k - Wood Elfs
1360k - Undead
1330k - Amazons
1320k - Undead
1280k - Dwarfs
1280k - Skaven
1220k - Dwarfs
1220k - Slann
1160k - Vampire
1150k - Dwarfs
1140k - Human
1110k - Orcs
1000k - Orcs
1000k - Undead
1000k - Nurgle
1000k - Skaven
970k - Skaven
960k - Lizardmen
600k - Halflings

«13456

Comments

• Kan ingen fixa så dygnet får fler timmar så jag hinner vara med :/
  • Jag skulle ha önskat att information om när registreringen öppnades hade gått ut i förväg.

Dels för att information är bra, dels för att ge alla en chans att anmäla sitt favoritlag så tidigt som möjligt.
  • Mago wrote: »
    Jag skulle ha önskat att information om när registreringen öppnades hade gått ut i förväg.

Dels för att information är bra, dels för att ge alla en chans att anmäla sitt favoritlag så tidigt som möjligt.

Jag tror att det blivit en kommunikationsmiss mellan två olika Commish.
    En som aktiverade Season 24 och en som lade upp nyhet om Season 24 på hemsidan.

Dock ingen som informerade om det via mail eller på forumet.

• @z3bb3 gjorde att jättebra jobb med att få ut info efter att jag klantat mig.

Jag öppnade anmälan utan att annonsera så att de som ej varit på spelarmötet visste om detta. Mea culpa, och jag skall försöka bli bättre till nästa gång.

Om någon uppfattar att de missat att få spela sin önskade ras pga min miss, vänligen meddela detta till info_at_stockbowl.se så skall jag försöka rätta till det.
  • Jag tänker att det inte är ett jättestort problem egentligen, men att vi alltid kan sträva för att bli bättre. :)

Ett mail några dagar i förväg borde väl räcka?
  • edited August 2017
    Mina ödlor börjar på botten, jobbar sig till toppen.

(Vill se mer rookie-lag)
  • edited August 2017
    DavidD wrote: »
    Mina ödlor börjar på botten, jobbar sig till toppen.

(Vill se mer rookie-lag)

Oroa dig inte, jag kommer mest troligt att spela Rookie denna säsong. :)

• Kör vidare med mina undead, tanken med laget är ju som jag nämnt till flera att se hur redraft-systemet håller i sig under flera säsonger. Min tanke är att spela 4-5 säsonger med dem om jag inte ruttnar (haha!) helt på dem =)
  • mufflo wrote: »
    Kör vidare med mina undead

Kör Necro i Open :)
  • Kanske dags att ge sig in i hetluften nu då ... tänkte ju Nurgla men de tar ju fuXXing forever på sig att "bli nått' " så jag kanske borde fortsätta med alvfacket. Hmm ...
  • @khanmank det blir skitkul att få möta dig i ligan Magnus. Jag har fullständigt glömt bort att du slog två ggr Yatzy i sexor när du slagit ner mina Black Orcs på DOUBT. Det finns inte längre i mitt medvetande. Jag vaknar inte skrikande med solkiga underkläder. Nej, inte jag inte.
  • Svedmyraskogen Saviours försöker sig på en Dubbel denna säsong. Hoppas jag klarar mig nästan lika bra med cas och liknande :)
  • khanmank wrote: »
    ... tänkte ju Nurgla men de tar ju fuXXing forever på sig att "bli nått' " ...

Hög tid att sätta igång nu då :)

• *'Anmälda lag' (första inlägget) är uppdaterat med två nya lag*
  • edited August 2017
    Får man komma med önskemål så vill jag hamna i samma grupp som Hallonen! :)=)

Skämt åsido:
    Jag är med Mufflo här.
    Behåller laget för att se effekterna av redraft över flera säsonger.
  • Min tanke är att växla lag för varje säsong/open så det blir lite variation, plus jag tycker det är kul med rookielag :) (med det sagt behöver jag ett 4e lag utöver orker, ödlor o odödingar(
  • DavidD wrote: »
    Min tanke är att växla lag för varje säsong/open så det blir lite variation, plus jag tycker det är kul med rookielag :) (med det sagt behöver jag ett 4e lag utöver orker, ödlor o odödingar(

Säg till om du vill låna ett lag. Jag har en del lag som inte får så mycket motion.

• Mooselord wrote: »
    Säg till om du vill låna ett lag. Jag har en del lag som inte får så mycket motion.
    Tack gärna, blir först till nästa säsong/open (eller ja, nästnästa beroende på hur man räknar)
  • DavidD: Visst. Hör av dig när det närmar sig :)
  • Är tanken lottning före eller efter re-draft?
  • Lottning före redraft pga att det inte går att oredrafta lag som byts ut i sista stund för att få ihop fungerande grupper.
  • Bra anledning.

Blir intressant att se hur TV påverkas och sprids av re-draft.
  • Det härsknar till i Edsberg så Edsbergs Eckel nurglar igång med pestbest och kasst med rerolls. Vi är helt värdelösa. Och ofarliga. Men vi kör utan AXE så ...

Måste bara hitta mina senapsdiarrégula d6:or ...
  • @khanmark haha, ser fram emot att se det laget (och möta det - kommer med största sannorlikhet att spela rookielag).

---

Jag kommer att ge det tills Lördagkväll innan jag bestämmer laget,
    och min prioritetslista ligger kvar förutom att Orcs halkat ner längre ner
    eftersom det är 2 Orclag redan anmälda och det ser ut som att dessa lag även skulle spela samma division som mitt lag skulle ha gjort.
  • @z3bb3 Spela något (rookie)lag som inte är med ännu :3
  • +1 till Ionas och Da Black Handz
  • DavidD wrote: »
    @z3bb3 Spela något (rookie)lag som inte är med ännu :3

Jag kommer med största sannorlikhet spela något som inte förekommer i den division jag anmäler mig till, ja.
  • Da Neckbreakaz tar paus den här säsongen då coachen tydligen ska bli far till en liten Snotling. :)
  • Oj, grattis @Zeke73!
  • Grattis!
Sign In or Register to comment.