Bra stämning och inget krångel med bra mat och en fantastisk lokal. Mycket plats på borden och man sitter skönt. Stort plus för tremannalag som gör det extra roligt! Gillar också grafiken kring konceptet som gör att det känns ett snäpp seriösare, väldigt snyggt!
Tror du är inne pÅ något där @inforthepain, @Skuld sitter för tillfället och hoppas atf @Oberwald_1 inte tar med Bertha Bigfist i sin summer-turnering, för om hon får vara med så vet Skuld att jag kommer och då får han problem.
Alla som spelat med Berha vet vad Bigfist betyder, det betyder autolyckas med interception. ❤️
såg just att jag troligtvis tappade min scatter marker på turneringen, den är i trä. och har initialerna KA på baksidan, om folk har lust och kolla sina grejor om den kan ha kommit med nån
Comments
Tack för ett väldigt bra arrangemang!
Bra stämning och inget krångel med bra mat och en fantastisk lokal. Mycket plats på borden och man sitter skönt. Stort plus för tremannalag som gör det extra roligt! Gillar också grafiken kring konceptet som gör att det känns ett snäpp seriösare, väldigt snyggt!
Kommer resultatet postas här eller behöver man leta någon på något annat ställe? 😀
@Jom Jag har inte sett något resultat där coacherna rankad men såhär slutade det för lagen iaf:
6! casualites på 15 matcher imponerande lite, hur är det ens möjligt.
Flairest elf.
Individuell score kommer dröja ett tag men det kommer!
jag är imponerad över att Ranta Rosters kunde komma så högt som en 11 plats!
@brocCooLi mera imponerande än så, är att en coach i deras lag gick 3-1-1 och ändå kom dom inte högre än en 11 plats....
Vi som inte presterade så bra i laget så skulle jag vilja påstå att det inte är våra rosters som slår tärningarna :D
@Aos score är det samma som resultat?
@Frantic score är ju poängen? eller missuppfattar jag?
vinst 3 poäng, lika 1 poäng.
så 4-1-0 för gottegrisarna.
@brocCooLi du har nog rätt, jag tänkte atr score var samma som performing rating eller vad det heter...
opponents points/score?
performance rating är ju det som mellis brukar räkna ut va?
@brocCooLi har rätt
Blanda inte in mig i några förluster!
sen att jag hade två ankare som kunde säkrat upp cinderella är inte mitt fel :)
Skyller på skuld som designade två bedrövliga rosters han tvingade på mig och kaju så han själv kunde noobstompa på de lägre borden.
Tror du är inne pÅ något där @inforthepain, @Skuld sitter för tillfället och hoppas atf @Oberwald_1 inte tar med Bertha Bigfist i sin summer-turnering, för om hon får vara med så vet Skuld att jag kommer och då får han problem.
Alla som spelat med Berha vet vad Bigfist betyder, det betyder autolyckas med interception. ❤️
Hur räknades Touchdowns i tabellen?
Touchdowns=vunna matcher mellan coacherna
Blir det någon NAF-rapportering?
Det kommer, jag har tyvärr inte haft tid.
Kan fortfarande dröja lite tyvärr
hur går det med din flytt?
var det nu i maj?
såg just att jag troligtvis tappade min scatter marker på turneringen, den är i trä. och har initialerna KA på baksidan, om folk har lust och kolla sina grejor om den kan ha kommit med nån
bump på flytten :D
Va inneboende hos en vän i en månad, flyttade in nu den 1a, dock en 6 dagars jobbvecka nu, men ska försöka få det klart så fort jag bara kan nu.
No stress, bara nyfiken :D
Har äntligen gjort klart individuella resultat top 5
1. @Melisqus 13pt
2. @Ionas 12pt
3. @Zedd 12pt
4. @Viccy 12pt
5. @KaithOEX 12pt
6 spelare som jag räknar med fick ta alla skit matchups för sina lag och slutade med 2pt och delad sista plats är:
@Mortimess, @Broder_Joe, @inforthepain, @Rainmaker, Dr.One, @kremeran
Flest TDs gjorde @Viccy med 11 och han hade även bäst +/- med +8.
Flest Cas gjorde @Duckwing med 20st men best CasNET hade @Mortimess med +13.
Överlägset flest cas mot sig hade @Frantic med 35st!
Minst TD gjorda går till @inforthepain och @Theomir som gjorde 2st under helgen.
Skönt att jag var bäst på nått iaf…. Att ta stryk helt enkelt 😜
älskar att @inforthepain tog skiten <3
Performance Rating från Blood Bowl hos Liza 2