Har det kommit någon förklaring om hur matchningen inom laget ser ut för matcherna? Jag var för mig att det skulle komma ett förtydligande. Det vore bra att se detta innan rostret skall in.
Lag A väljer spelare till bord 1och lag B väljer spelare till bord 3 i hemlighet.
Dom 2 lagen man har kvar ger man sedan till motståndaren då lägger Lag A ett av dom på bord 1 och det andra på bord 2 medans Lag B väljer ett lag till bord 3 och ett till bord 2, allt detta kommer göras med kort som ni lägger på borden, båda lagen delar med sig av alla sin lag innan matchen börjar.
Comments
Har det kommit någon förklaring om hur matchningen inom laget ser ut för matcherna? Jag var för mig att det skulle komma ett förtydligande. Det vore bra att se detta innan rostret skall in.
@Melisqus står i första inlägget, jag tycker det känns rätt tydligt? Vad saknar du? Citerat nedan:
Individuella matchups mellan spelarna avgörs med en kort draft.
Båda lagen delar med sig av alla deras team.
Varje lag väljer i hemligt en spelare som får välja mellan dom 2 lagen som motståndaren inte valt som sin valda spelare.
Sen får dom i hemlighet välja vem dom möter och dom som inte blir vald möter varandra.
Lag A väljer spelare till bord 1och lag B väljer spelare till bord 3 i hemlighet.
Dom 2 lagen man har kvar ger man sedan till motståndaren då lägger Lag A ett av dom på bord 1 och det andra på bord 2 medans Lag B väljer ett lag till bord 3 och ett till bord 2, allt detta kommer göras med kort som ni lägger på borden, båda lagen delar med sig av alla sin lag innan matchen börjar.
Tycker någon det är oklart kan jag fixa en Youtube video någon dag, typ imorgon.
@Aos tackar! Det behövs inget mer för min del.
Vi vallfärdar från Piteå redan fredagen med ETA 23:00 och har två platser kvar i bilen (Trångt men mysigt) om någon behöver plockas upp som ska dit.
(Vad är oddsen att det finns fler seriemördare än tre i samma bil, yadda yadda) 😏
jag trodde att det var minst 33 seriemördare i bilen @Zimeries?
Ska ju bli så kul det här. Visst är vi duktiga, Mammas pöjkar ju.
Ska bli spännande att se vad alla hittat på. 🤩
presenteras lagen här sedan?
Alla lag kommer finnas innan nästa helg.
Ny persona varje år, så när du säger det så! 😂
@Zimeries tänker på spelarna i laget.... minst 11 per lag och räknade ut att ni är 3 i bilen aka 3 x 11 = 33 seriermördare....
Coacherna räknar jag mera som sociopater.... :-D
@Juiblex I vårt lag är coacherna mer undulater
Kan man förnya naf på plats?
@Oberwald_1 brukar föredra att man gör det innan.
Men skicka han ett PM och fråga!
Kan bara meddela redan nu att metablockerarna kanske inte kommer vinna på poäng, men vi kommer vinna på stilpoäng. Utanför skäggkategorin alltså.
Bah @grumplekins du kan ju inte ge upp skäggkategorin redan nu!!!?!?! ;)
Har du sett norrlandslagen?
Vi kör vinterpäls nu!
Vad är Chaos för tier?
@Aos
4 där dom står 😅
Tack, slapp jag klicka till första sidan för att läsa :P
@Aos jag provade att skicka ett meddelande till honom om det men inte fått svar såatteh....
Dom jag fortfarande saknar lag av:
@Mortimess , @Zedd, @Zimonyi
@brocCooLi testa skicka på discord isf =P
Då har jag skickat in roster och betalat :)
@Aos kommer ni att skriva ut rosters eller skall man ta med en egen utskriven?
Jag fixar det!
Umeå Beer Bandits har nu skickat in :)
@Aos vägrar! :D