Dunwyn och Over-Eazy rankas tydligen först eftersom vi inte är wildcards. Kroot Loops och Prag kommer enligt ryktet inte spela i slutspelet. Om detta stämmer blir det
Over Eazy - Rare Exports
Dunwyn Horrors - Darkland Slavehunter
Drones Club - Löwemann Bloaters
Bogville Princesses - Happy Squirrels.
Jag är dock ingen commish så ni skall kanske inte lita för mycket på mig
Med regeln om målning för slutspelet efter andra säsongen kan man anta att något av lagen ligger lite pyrt till. Om man inte räknar lager av gummisnoddar som målning...
Jag trodde alla de lagen var målade, eller är det något av lagen som inte är det? Dunwyn och Over Eazy har dispens eftersom det är första säsongen de spelar, för övrigt. Mitt Dunwyn behöver inte dispensen dock.
Jag hade nästan helt glömt serietipset. Många trodde att Horny Helmets, Holy sisters of Thyr, Now with Flavour och Rogue Orconauts skulle gå till slutspel, men alla dessa missade slutspel vilket bidrog till många missade poäng.
MartinS tog till slut hem det tack vare 4 rätta lag till slutspel och korrekt lag med flest mål. Det kan nämnas att vi andra bara lyckades gissa rätt på 2 slutspelslag plus lite andra ströpoäng. Som av en händelse är 2 rätta slutspelslag det antal som en apa skulle få i genomsnitt om den valde slutspelslag genom att kasta pil. Ingen fjäder i hatten för oss, eller så var det kanske bara en väldigt lurig säsong
Comments
Over Eazy - Rare Exports
Dunwyn Horrors - Darkland Slavehunter
Drones Club - Löwemann Bloaters
Bogville Princesses - Happy Squirrels.
Jag är dock ingen commish så ni skall kanske inte lita för mycket på mig
MartinS tog till slut hem det tack vare 4 rätta lag till slutspel och korrekt lag med flest mål. Det kan nämnas att vi andra bara lyckades gissa rätt på 2 slutspelslag plus lite andra ströpoäng. Som av en händelse är 2 rätta slutspelslag det antal som en apa skulle få i genomsnitt om den valde slutspelslag genom att kasta pil. Ingen fjäder i hatten för oss, eller så var det kanske bara en väldigt lurig säsong
Slutställning:
1. MartinS: 7p
2. Mufflo: 6p
3. Jori3641 5p
4. Thursablot 4p
Grattis i alla fall MartinS, tyvärr finns inget pris förutom äran.