Kan ju säga att Piteå sammanstrålar på Scandic Plaza för en öl eller några klockan 21 (fredag) om någon spelare vill komma och hänga! Bara att höra av sig om man vill känna igen oss och slå sig ned, kommer ögna Swebba. (Ingen idé att försöka få oss under bordet eller på annat sätt djävlas med vårt spelande, vi är nämligen stolta över att ständigt hamna längst ner i resultatlistan xD )
Om någon har glömt att skriva ut och ta med sitt roster så kan jag skriva ut det som ni skickat in, men jag behöver veta det ikväll i så fall. Kommer inte att hinna göra det på morgonen imorgon.
Skulle spela Chaos Dwarfs men laget han inte bli klart så det fick bli Humans. Pinky Blinders som jag skrev i första posten.
Basse (aldrig inne på sidan) ska spela Skaven
Pravnuk (Heller aldrig inne på sidan) ska spela Dark Elfs
Emil ska spela Norse för han behövde eventuellt låna figurer av mig
Mårten (Stareater) ska låna Ugroth Bolgrot av mig så han ska spela en ras där han får spela, om han inte tänker ha den som coachmodell
Jag vet att han aldrig vunnit mot @Marty33 och kallar honom sin nemesis så låt han möte honom, vi fuskar ju ändå första lottningen så man ska slippa möta någon från sin egen "liga"
Hehehehehehee
Får Basse börja med en vinst också som tack för att han fixar lokalen åt oss
Comments
yes, men du får inte ha dem på fötterna. men du får bära dem i handen
Vinka och tjoa om ni ser en vilsen 08 :-)
Är du en 08? Jag var av uppfattningen att du var en 018. Där ser man, vad man kan ta fel.
Jag känner nu att jag måste omvärdera mina väl odlade subjektiva fördomar.
En 011 i exil?
JAG VILL HA MORBROR GODIS!!!!!!
Någon sådan morbror känner jag inte, men om du tittar förbi, ska jag kolla upp om jag kan få tag i farbror Bosse
@juiblex du har ett svar
Jag ska prova brettonian för första gången så mina förväntningar är rätt låga. Vågar coacher berätta?
Skulle spela Chaos Dwarfs men laget han inte bli klart så det fick bli Humans. Pinky Blinders som jag skrev i första posten.
Basse (aldrig inne på sidan) ska spela Skaven
Pravnuk (Heller aldrig inne på sidan) ska spela Dark Elfs
Emil ska spela Norse för han behövde eventuellt låna figurer av mig
Mårten (Stareater) ska låna Ugroth Bolgrot av mig så han ska spela en ras där han får spela, om han inte tänker ha den som coachmodell
Eller rättare sagt dricker upp @skuld s öl :-)
Inte snällt... tur att han har fler (o)vänner än dig!
Sedan kan jag skvallra att @Snow kommer spela wood elfs :P
Chocken!
Straffa honom @Stareater, STRAFFA!
Jag vet att han aldrig vunnit mot @Marty33 och kallar honom sin nemesis så låt han möte honom, vi fuskar ju ändå första lottningen så man ska slippa möta någon från sin egen "liga"
Hehehehehehee
Får Basse börja med en vinst också som tack för att han fixar lokalen åt oss
Gnäll!