DOUBT XI, 18-19 januari 2020, Järnvägsallén 24, Umeå

1246

Comments

• Juiblex wrote: »
    Jag kommer att vara i Umeå under fredagkvällen, är det någon samling planerad med eventuellt en öl eller tre?

Vi från Pite tänkte väl försöka mötas upp på Scandic Plaza nån gång under kvällen.
  • Då siktar jag på Plaza också
  • Juiblex wrote: »
    Då siktar jag på Plaza också

Välkommen! ^_^

• @Stareater jag är inte med i år tyvärr. Kanske kommer förbi och säger hej tvärt och tar en kaffe. Hoppas ingen har kul och att det är helt tyst under matcherna samt att alla kör totaltid och får panik under bollstudsar och annat som tar tid. Heja ingen! ;)
  • Jag kommer då. inte ha kul!
  • @stareater Hörde från brorsan att han anmält sig, ser honom inte i listan. Tänker så det inte blivit en kommunikationsmiss från hans sida.(dr.one)
  • emilskaya wrote: »
    Jag kommer då. inte ha kul!
    Tur. Har hört att Nuffle föraktar spelare som har kul.

• edited January 2020
    Bonefinger wrote: »
    @Stareater jag är inte med i år tyvärr. Kanske kommer förbi och säger hej tvärt och tar en kaffe. Hoppas ingen har kul och att det är helt tyst under matcherna samt att alla kör totaltid och får panik under bollstudsar och annat som tar tid. Heja ingen! ;)

Tråkigt att du inte kan spela, men du får gärna dyka upp och se när alla förlorar. =)

strangegame.png

@stareater Hörde från brorsan att han anmält sig, ser honom inte i listan. Tänker så det inte blivit en kommunikationsmiss från hans sida.(dr.one)

Jag har inte hört något från din brorsa alls. Han får gärna skicka sin anmälan igen. Han är dock inte den första som klagat på att hans anmälan försvunnit, så jag måste nog se över om inte spam-filtret i gmail är lite för övernitiskt...
  • @stareater

Meddelar honom det så får han göra ett nytt försök. Han kommer dyka upp i vilket, så du kan räkna med hans deltagande.
  • Ok... bli Inge öl alls för mig i helgen tyvärr. Åkt på att knapra antibiotika efter att läkaren misstänkt urinvägsinfektion. Finns risk att laget F.A.N (Frantic Anoying Nemesis) inte hinner bli färdigt i tid heller eftersom jag har noll ork för tillfället (39 graders feber) så det kan bli Pinky Blinders som jag hotade/varnade er om i första posten. :)

Sköt om er, ses till helgen :)
  • Festliga fakta:
    Min andra match i helgen blir min 300:de rankade Naf-match! Om jag inte möter någon som inte är med i Naf iofs.
  • @ozt vad kul!
    Det måste firas :-)
  • Ozt wrote: »
    Festliga fakta:
    Min andra match i helgen blir min 300:de rankade Naf-match! Om jag inte möter någon som inte är med i Naf iofs.

Samtliga som har anmält sig hittills är NAF-medlemmar, men om du verkligen vill verka ungdomlig och stanna kvar under 300 NAF-matcher kan jag säkert övertala något löske som spelar mot dig alla matcher =).

• @ozt då räknar du online NAF matcher också alltså? annars blir det sista matchen på Doubt :)
  • @coma du har rätt, match 6 blir 300. Var för snabb med att undersöka och kollade på fel ställe!
  • Se till att det blir finalen!
  • edited January 2020
    《Borttaget》

• Såg att du hade lagt in mig som ej naf medlem. Är nafmedlem och mitt naff nr står i rostret och i swishen.
  • Zedd wrote: »
    Såg att du hade lagt in mig som ej naf medlem. Är nafmedlem och mitt naff nr står i rostret och i swishen.

Sorry. Läskunnighet är uppenbarligen inte ett krav för att sköta turneringar. :)
  • Stareater wrote: »
    Zedd wrote: »
    Såg att du hade lagt in mig som ej naf medlem. Är nafmedlem och mitt naff nr står i rostret och i swishen.

Sorry. Läskunnighet är uppenbarligen inte ett krav för att sköta turneringar. :)

Haha
    Zedd wrote: »

haha lungt :)

• @Skuld, @Zedd och @Ionas ni har alla betalat 50 kr för mycket i avgift (missade nog rabatten för NAF-medlemmar).

Det är mycket att göra så här dagarna innan så om ni inte har någon brådska med att få tillbaka pengarna så löser jag det gärna på DOUBT. Det är alltid mycket mindre att göra som organisatör när väl turneringen startat.
  • Jag swishade också för mycket men det var som en bonus för en bra turnering :)

Kanske de tänker likadant :)
  • Frantic wrote: »
    Jag swishade också för mycket men det var som en bonus för en bra turnering :)

Japp!

• Frantic wrote: »

Jag med! :-)

• emilskaya wrote: »
    Frantic wrote: »

Jag med! :-)

Jo, jag vet att vi i BUBBLE-ligan är galna och "ger dricks" till turneringen, men jag vill inte förutsätta att precis alla gör så.
  • Festliga fakta part deux:
    Lekte lite med Sann0638's statistik-sidor och inser att detta blir den 13 NAF-turneringen jag är huvudarrangör för och jag har då styrt upp mer än dubbelt så många NAF-turneringar än någon annan i Sverige.
  • Vilken insats! Hoppas det blir 13 till!
  • Just nu är vi 23 anmälda och eftersom jag har fått frågan vill jag bara förtydliga att det är så att jag är det som kallas "odd man out", dvs jag spelar inte i turneringen om vi är ett udda antal coacher.

Vi kör alltså inte med, "bye round" där ett lag får en automatisk vinst varje runda.
    Just nu är vi 23 anmälda och eftersom jag har fått frågan vill jag bara förtydliga att det är så att jag är det som kallas "odd man out", dvs jag spelar inte i turneringen om vi är ett udda antal coacher.

Vi kör alltså inte med, "bye round" där ett lag får en automatisk vinst varje runda.

Vi ska nog klämma in en coach till :)
Sign In or Register to comment.