DOUBT XI, 18-19 januari 2020, Järnvägsallén 24, Umeå
<font color="red">Notera att det är bytt lokal. Vi kommer att vara på Thoren Business School, Järnvägsallén 24!</font>
Regler för turneringen finns på http://doubt.swebba.com/
Förtydlingar av regler, allmäna frågor, generellt pep talk, reseplanering, etc. får gärna skrivas i tråden nedan.
Anmälda:
@Stareater (Betalt + Roster)
@Frantic (Betalt + Roster + Gett dricks)
@Zimeries (Betalt + Roster)
@Ozt (Roster + Betalt)
@Emilskaya (Roster + Betalt + Gett dricks)
@Pravnuk (Roster + Betalt)
@khanmank (Roster + Betalt)
@oberwald (Roster + Betalt)
@Pellevin (Roster + Betalt)
@skuld (Roster + Betalt + Gett dricks)
@Snow (Betalt + Roster)
@Coma (Betalt + Roster)
@Basse (Roster + Betalt)
@Juiblex (Roster + Betalt)
@Rainmaker (Roster + Betalt)
@ZeroFr3aK (Roster + Betalt)
@Zedd (Betalt + Roster)
@Jom (Betalt + Roster) (betalat 50 kr för mycket)
@Ionas (Betalt + Roster) (betalat 50 kr för mycket)
@Gargantuan (Roster + Betalt
@inforthepain
@Dr.One (Roster)
Comments
Kan bli lagbyte om jag finner tid att måla ett annat men den chansen känns minimal
Roster mailas ikväll ...
Busstiderna från Vasaplan till lokalen, busshållsplatserna ligger ca 3-5 minuters promenad från lokalen.
Anmäler mig :-), nytt år nya möjligheter!
@bonefinger hinner vi klämma om lite träning fredag em/ kväll också??
Nja, finns inget sidorum i lokalen. Finns tillgång till kylskåp, frys, kök, toalett och en stor hall utöver själva salen vi kommer spela i....
Ah Ok! Ska nog gå bra ändå. Min bättre hälft följer med så det ska inte stjäla fokus från spelandet, stör det så hittar de nog på något annat
Aha då är det nog rätt lugnt, sedan har vi rätt bra sevärdheter för en mamma med barn som Avion mm så hon kommer ha grejer att göra om det blir tråkigt
@Jubilex, jag har ju inte thaiboxats på huuuuur länge som helst. Så vi får se. Antingen gymmar vi eller så hakar jag på och blir total slagpåse fredag kväll .
Meeeen vad najs!
Tyvärr så har vi dåligt med sovplatser hos oss, Gunnar är borta och dömer, jag har precis flyttat när Doubt sker så jag kan inte ta emot någon och Basse har ju skaffat fru och fler barn så han har ingen plats heller...
Så försök hitta boende så tidigt som möjligt för bästa pris.
Nice @Frantic att du tänker på oss från olika håll som behöver sovplats! Det gillar jag.
Okej då. :-D