DOUBT XI, 18-19 januari 2020, Järnvägsallén 24, Umeå

edited January 2020 in Turneringar
hneo7e53x7sdmp1erqx77sy

<font color="red">Notera att det är bytt lokal. Vi kommer att vara på Thoren Business School, Järnvägsallén 24!</font>

Regler för turneringen finns på http://doubt.swebba.com/

Förtydlingar av regler, allmäna frågor, generellt pep talk, reseplanering, etc. får gärna skrivas i tråden nedan.

Anmälda:
@Stareater (Betalt + Roster)
@Frantic (Betalt + Roster + Gett dricks)
@Zimeries (Betalt + Roster)
@Ozt (Roster + Betalt)
@Emilskaya (Roster + Betalt + Gett dricks)
@Pravnuk (Roster + Betalt)
@khanmank (Roster + Betalt)
@oberwald (Roster + Betalt)
@Pellevin (Roster + Betalt)
@skuld (Roster + Betalt + Gett dricks)
@Snow (Betalt + Roster)
@Coma (Betalt + Roster)
@Basse (Roster + Betalt)
@Juiblex (Roster + Betalt)
@Rainmaker (Roster + Betalt)
@ZeroFr3aK (Roster + Betalt)
@Zedd (Betalt + Roster)
@Jom (Betalt + Roster) (betalat 50 kr för mycket)
@Ionas (Betalt + Roster) (betalat 50 kr för mycket)
@Gargantuan (Roster + Betalt

@inforthepain
@Dr.One (Roster)

«13456

Comments

• edited October 2019
    Jag anmäler mig och mitt lag ”Pinky Blinders” ... swishar direkt :)

Kan bli lagbyte om jag finner tid att måla ett annat men den chansen känns minimal :(

Roster mailas ikväll ...
  • Jag vill vara med.
  • En helg udda vecka. Hurra!
  • edited October 2019
    20191029160239-95.195.217.58.png

Busstiderna från Vasaplan till lokalen, busshållsplatserna ligger ca 3-5 minuters promenad från lokalen. :)
  • Det var trevligt förra gången. Ska kolla schemat, vill vara med igen!
  • Äntligen!

Anmäler mig :-), nytt år nya möjligheter!
    @bonefinger hinner vi klämma om lite träning fredag em/ kväll också??
  • Vi kommer ett gäng från Piteå med! Jag swichar och fixar roster under natten ^_^ Oklart i vanlig ordning hur många, men jag gissar på 3-4 personer iallafall. Hur ställer ni er till bäbisar i lokalen? (Utöver mina kollegor såklart)

• Intresserad, kollar resa och logi!
  • Det är högst sannolikt att jag kommer att köra hyrbil från Böleäng, och då kan plocka upp folk inne i stan på vägen.
  • @Zimeries Jag har personligen inga problem med bebisar i lokalen, men jag misstänker att vissa andra spelare kan uppleva det som ett störande moment. Jag har ingen koll på om det finns något sidorum i lokalen, där du kan spela dina matcher och hålla ett öga på hen. Jag återkommer kring det.
  • Stareater wrote: »
    @Zimeries Jag har personligen inga problem med bebisar i lokalen, men jag misstänker att vissa andra spelare kan uppleva det som ett störande moment. Jag har ingen koll på om det finns något sidorum i lokalen, där du kan spela dina matcher och hålla ett öga på hen. Jag återkommer kring det.

Nja, finns inget sidorum i lokalen. Finns tillgång till kylskåp, frys, kök, toalett och en stor hall utöver själva salen vi kommer spela i....
  • Stareater wrote: »
    @Zimeries Jag har personligen inga problem med bebisar i lokalen, men jag misstänker att vissa andra spelare kan uppleva det som ett störande moment. Jag har ingen koll på om det finns något sidorum i lokalen, där du kan spela dina matcher och hålla ett öga på hen. Jag återkommer kring det.
    Frantic wrote: »
    Stareater wrote: »

Nja, finns inget sidorum i lokalen. Finns tillgång till kylskåp, frys, kök, toalett och en stor hall utöver själva salen vi kommer spela i....

Ah Ok! Ska nog gå bra ändå. Min bättre hälft följer med så det ska inte stjäla fokus från spelandet, stör det så hittar de nog på något annat :)
  • @Zimeries

Aha då är det nog rätt lugnt, sedan har vi rätt bra sevärdheter för en mamma med barn som Avion mm så hon kommer ha grejer att göra om det blir tråkigt :)
  • Jag anmäler mig. Swish kommer snart, roster kommer mycket senare
  • Siktar på att komma.
  • Glada nyheter, men Basse kommer nog vara med, med sina Pipeland Runners :D
  • Jag ska vara med men oklart med roster
  • Anmäler mig men inte riktigt säker än. Mycket jobb nu och ett tag framöver.

@Jubilex, jag har ju inte thaiboxats på huuuuur länge som helst. Så vi får se. Antingen gymmar vi eller så hakar jag på och blir total slagpåse fredag kväll :D.
  • Jag vill också deltaga.
  • coma wrote: »
    Kommer.
    Skuld wrote: »
    Jag vill också deltaga.
    khanmank wrote: »
    Siktar på att komma.
    Snow wrote: »
    Jag ska vara med men oklart med roster
    Bonefinger wrote: »
    Anmäler mig men inte riktigt säker än. Mycket jobb nu och ett tag framöver.

Meeeen vad najs!

Tyvärr så har vi dåligt med sovplatser hos oss, Gunnar är borta och dömer, jag har precis flyttat när Doubt sker så jag kan inte ta emot någon och Basse har ju skaffat fru och fler barn så han har ingen plats heller...

Så försök hitta boende så tidigt som möjligt för bästa pris. :)
  • Jag är också sugen.

Nice @Frantic att du tänker på oss från olika håll som behöver sovplats! Det gillar jag.
  • Finns det någon uppvärmd parkbänk? jag behöver inte mycket mer än så.
  • @coma och @ozt ska sova hos mig, ett par till borde gå att klämma in :-)
  • emilskaya wrote: »
    @coma och @ozt ska sova hos mig, ett par till borde gå att klämma in :-)
    @Skuld var ju inte så kräsen så han borde rymmas :)
  • Jo, men han är ju dalmas....
  • Knappt, rumpmas bara
  • @skuld Jag har ett tält och en varm sovsäck att låna ut om det krisar.
  • Skuld wrote: »
    Knappt, rumpmas bara

Okej då. :-D
  • Man vet aldrig helt plötsligt kan jag lyckas klämma in någon också men det vet jag ju typ dagarna innan som tidigast. :)
Sign In or Register to comment.