En heads up här för oss som kanske tar en plats till landslaget. Gör vi inte det så riskerar vi att inte få plats överhuvudtaget i turneringen då det nu är 65/80 lag anmälda. Går det att snabba på uttagningen eller ska man anmäla sig med ett annat lag nu för att safea?
Jag, duckwing, pidpad, pedda, brocCooLi och spoiledsquid anmälde oss igår. Får se om det finns plats kvar av dom 80 lagen.
Den listan är ju uppdaterad 4 feb.
Det står även "we will try to increase the team limit if we start to approach the set amount"
En heads up här för oss som kanske tar en plats till landslaget. Gör vi inte det så riskerar vi att inte få plats överhuvudtaget i turneringen då det nu är 65/80 lag anmälda. Går det att snabba på uttagningen eller ska man anmäla sig med ett annat lag nu för att safea?
Jag tackade ja till ett lag med reservation att jag går 6-0-0 i helgen å tar mig till landslaget :P
Jag tackade ja till ett lag med reservation att jag går 6-0-0 i helgen å tar mig till landslaget :P
Jag är med i @broccoolis och @spoileds lag med reservation för att kunna byta till landslaget, om jag skulle bli utvald.
mitt lag med duckwing och pidpad kom med men inte pedda, brocooli och spoiledsquid
inte bra...
Från Fejjan:
"Hi guys and gals!
i would like to announce that we reached 13 registered national teams and 80! Euro'Open teams so far.
This means that all Eur'Open teams that did not reach the primary list were moved to the reserve folder.
If we manage to increase the limit of participants (it depends on venue) or if 26 national teams do not register, the free places will be allocated to increase the limit of teams on Eur'Open.
Please check if your NAF name and number as well as Team name are correct on our site. If not send me proper email.
Please also remember to put ticket type in your money transfer otherwise we will check RED ticket automatically.
You can change Your tickets as long as payment is open. After 10th of may we will not be able to make any changes regarding dinners.
känns som intresset för eurobowl/euroopen och wc ökat de senaste åren så vet inte hur mycket en kan jämföra bakåt i tiden. iaf inte med när Sverige höll i det, var det ens detta milleniumet? .P
@pedda det var iaf 16 Eurobowl lag i Sverige och 22 senast i Wales så att de räknar med ett tak på 26 är ju ganska rimligt med tanke på mängden spelare på WC.
Ja, lite segt. Vi kom med men inte Mafoc-folket som anmälde sig lite efter... Hoppas verkligen de hittar större ställe, stort tryck efter WC antar jag.
Efter helgens spel på Melisqusbowl så har 2 coacher till blivit utvalda.
Thursablot imponerade med sina groteskt aggressiva Dark elves och kvalar in med dem.
Oberwald_1 har med sina bra resultat i 2019 fått bra rating och får en plats med Humans.
Då kvarstår bara en plats och där inväntar vi rapport från Hannover nästa helg för att se Peddas resultat med hans pro elves.
Comments
Den listan är ju uppdaterad 4 feb.
Det står även "we will try to increase the team limit if we start to approach the set amount"
Jag är med i @broccoolis och @spoileds lag med reservation för att kunna byta till landslaget, om jag skulle bli utvald.
inte bra...
Från Fejjan:
"Hi guys and gals!
i would like to announce that we reached 13 registered national teams and 80! Euro'Open teams so far.
This means that all Eur'Open teams that did not reach the primary list were moved to the reserve folder.
If we manage to increase the limit of participants (it depends on venue) or if 26 national teams do not register, the free places will be allocated to increase the limit of teams on Eur'Open.
Please check if your NAF name and number as well as Team name are correct on our site. If not send me proper email.
Please also remember to put ticket type in your money transfer otherwise we will check RED ticket automatically.
You can change Your tickets as long as payment is open. After 10th of may we will not be able to make any changes regarding dinners.
thanks for understanding
best regards,
Daniel "Teillman" Piwek"
Hoppas att de får tag i en större lokal.
Är 80-lag lite?
Hur många var det i Örebro?
Vill minnas att det var 80 lag i Sverige, Portugal och i Wales på Open sidan.
Alltså mindre än 80 EurOpen-lag.
Hoppas att de kan utöka.
33. Norfolk Enchants
kfoged - 10691 (C)
Podfrey - 149
AndyDavo - 19726
Men detta lagnamnet måste ju vara det bästa:
72. We Love brocCooLi
EuroBowl 2016
16 lag
128 spelare
EurOpen 2016
30 lag
90 spelare
EuroBowl 2018
22 lag
176 spelare
EurOpen 2018
70 lag
210 spelare
30 lag
240 spelare
EurOpen 2018
70 lag
210 spelare
hur går detta ihop @NIWnW? antar att det är någon siffra som spökar på fel plats eller liknande.
jag glömde tillfälligt bort hur man räknar med siffror
rullade 1 på really stupid
Thursablot imponerade med sina groteskt aggressiva Dark elves och kvalar in med dem.
Oberwald_1 har med sina bra resultat i 2019 fått bra rating och får en plats med Humans.
Då kvarstår bara en plats och där inväntar vi rapport från Hannover nästa helg för att se Peddas resultat med hans pro elves.
Kul att det är då jämnt i toppen!!
3-1-2