Vill påminna alla om att spela mer matcher, om ni är sugna på att ta er till Open-slutspel. Det finns möjligheter att ta en plats, då flera i toppen på Open också är i toppen i ligan och troligen hellre vill spela final i ligan.
@ionas vi har ju redan möts 3 gånger, men om du vill spela en utanför-open match så är jag gärna på, på tisdag. Vi kan köra rookie så man inte behöver tänka på skills eller så.
Jag ska smaka på den. Har "bokat" en match mot Grumple "i början av veckan". Ska se vad som händer där först. Om vi kör så kan vi kanske testa att köra med någon form av turneringsformat för skojs skull (tex Snowballlagskapningsreglerna eller dyl).
Andra år har vi kört open över hela helgperioden, så att det inte blir en lång lucka. Men eftersom det skall bli slutspel nu kanske det kan vara en idé att sparka igång den nya säsongen direkt efter det, typ den sextonde december.
Andra år har vi kört open över hela helgperioden, så att det inte blir en lång lucka. Men eftersom det skall bli slutspel nu kanske det kan vara en idé att sparka igång den nya säsongen direkt efter det, typ den sextonde december.
Så att det finns BloodBowl även under julen.
Det tycker jag låter bra. Vi kör på det! Öppnar anmälan efter rumblen.
Comments
Ja, på något sätt borde väl det gå att lösa. Fast då är det bra om de matcherna spelas senast torsdagen innan slutspelsdagen, eller så.
Jag kan lira på torsdag om erbjudandet kvarstår.
Wood elves med bara en Wardancer, ett sällsynt tillfälle!
Gärna mot någon jag inte mött denna säsong än
@pellevin // @grumplekins ska vi ta den där Dungeon-matchen?
Krya på dig :O
plus att det skulle lösa några grejer på jobbet om jag kunde åka till Alpha och spela spel
Hej,
Jag kan kolla hemma om jag "får" spela. Återkommer ikväll.
Så att det finns BloodBowl även under julen.
Det tycker jag låter bra. Vi kör på det! Öppnar anmälan efter rumblen.