Open 16

12346»

Comments

• Om de är topp 4 i Open vill säga.
  • edited November 2019
    Nyaga wrote: »
    Är lag som åker ut i kvartsfinal i ligan berättigade till plats i Open semi, rent hypotetiskt?

Ja, på något sätt borde väl det gå att lösa. Fast då är det bra om de matcherna spelas senast torsdagen innan slutspelsdagen, eller så.

• Nyaga wrote: »
    Är lag som åker ut i kvartsfinal i ligan berättigade till plats i Open semi, rent hypotetiskt?
    Jag vill säga nej. Man kan endast välja ett slutspel tycker jag inte båda där man har Open som backup i fall man åker ut i kvarten
  • Match på söndag, någon?
  • Någon som är sugen på att möta Qupergos 1170tv Undead nu på torsdag den 7:e I den nya lokalen?
  • Har tyvärr vanlig ligamatch då. Men skulle gärna köra en annan dag.
  • Någon som vill köra open nästa veckan (måndag eller torsdag)
  • Morn82 wrote: »
    Någon som vill köra open nästa veckan (måndag eller torsdag)

Jag kan lira på torsdag om erbjudandet kvarstår.
    Någon som vill köra open nästa veckan (måndag eller torsdag)

Wood elves med bara en Wardancer, ett sällsynt tillfälle!
  • Nästa veckan (torsdag) är jag öppen för ny match.
    Gärna mot någon jag inte mött denna säsong än
  • edited November 2019
    Mina Chaos Dwarfs har inte spelat på ett tag, så även jag vill köra en Open på torsdag.

@pellevin // @grumplekins ska vi ta den där Dungeon-matchen?
  • Av hälsoskäl kommer jag tyvärr inte att spela någon openmatch före Lucia.
  • Pellevin wrote: »
    Av hälsoskäl kommer jag tyvärr inte att spela någon openmatch före Lucia.

Krya på dig :O

• Vill påminna alla om att spela mer matcher, om ni är sugna på att ta er till Open-slutspel. Det finns möjligheter att ta en plats, då flera i toppen på Open också är i toppen i ligan och troligen hellre vill spela final i ligan.
  • Men då måste man ju kunna vinna oxå...
  • Någon som vill spela på torsdag?
  • Är sugen på att spela på torsdag. snälla!!!
    plus att det skulle lösa några grejer på jobbet om jag kunde åka till Alpha och spela spel
    Är sugen på att spela på torsdag. snälla!!!
    plus att det skulle lösa några grejer på jobbet om jag kunde åka till Alpha och spela spel

Hej,

Jag kan kolla hemma om jag "får" spela. Återkommer ikväll.
  • Kommer inte loss tyvärr, Morn82. Åker utomlands på lördag så vi behöver packa o tvätta. Tydligen räcker inte dagarna före till..
  • Pertan wrote: »
    Kommer inte loss tyvärr, Morn82. Åker utomlands på lördag så vi behöver packa o tvätta. Tydligen räcker inte dagarna före till..
    det är lugnt. Jag behöver nog också fixa hemma lite
  • Någon som är intresserad av en Open match mot ett långsamt och klent alvlag på söndag alternativt början av nästa vecka?
  • @ionas vi har ju redan möts 3 gånger, men om du vill spela en utanför-open match så är jag gärna på, på tisdag. Vi kan köra rookie så man inte behöver tänka på skills eller så.
  • Jag ska smaka på den. Har "bokat" en match mot Grumple "i början av veckan". Ska se vad som händer där först. Om vi kör så kan vi kanske testa att köra med någon form av turneringsformat för skojs skull (tex Snowballlagskapningsreglerna eller dyl).
  • edited November 2019
    Liten fråga: När startar nästa opensäsong?

Andra år har vi kört open över hela helgperioden, så att det inte blir en lång lucka. Men eftersom det skall bli slutspel nu kanske det kan vara en idé att sparka igång den nya säsongen direkt efter det, typ den sextonde december.

Så att det finns BloodBowl även under julen.
  • Pellevin wrote: »
    Liten fråga: När startar nästa opensäsong?

Andra år har vi kört open över hela helgperioden, så att det inte blir en lång lucka. Men eftersom det skall bli slutspel nu kanske det kan vara en idé att sparka igång den nya säsongen direkt efter det, typ den sextonde december.

Så att det finns BloodBowl även under julen.

Det tycker jag låter bra. Vi kör på det! Öppnar anmälan efter rumblen.

• Men då måste ju jag välja openlag snart!
Sign In or Register to comment.