Open 16

edited August 2019 in StockBowl
Nästa Open börjar 12e augusti. Ingen Beach denna gång men däremot en final för topp 4.

Kommer man till slutspel i vanliga ligan kan man ej spela final i både liga och open.

Vi kör vidare med de nya trollpackorna och nya infamous staff (ökända tjänarna?). Läs på, för det är massa nytt.

Vi kommer även köra med 3 nya SP, varav 2 är en kombo (båda eller ingen spelas) där båda spelarna måste vara okej med att köra de.

http://marmeladov.com/BB/xtraStar1.pdf
http://marmeladov.com/BB/xtraStar2.pdf

https://drive.google.com/open?id=1INFNab72ZF_WA5OauK8YIOqwE2_JvN5CTCGq1dmgt7s
«13456

Comments

• edited August 2019
    Söker en Open till nästa torsdag! Kommer med rookie kaosdvärjs.

@juiblex
  • Tja! Jag har ett Dark Elf lag som gärna vill vara med i Open. Kommer ha svårt att spela mycket men några matcher vill jag försöka få in. Pratade med @razta och han sa att jag skulle skriva i denna tråd
  • DavidD wrote: »
    Söker en Open till nästa torsdag! Kommer med rookie kaosdvärjs.

@juiblex

Kommer säsongen (S29) vara lottad då?

• Mina U’Mans behöver redrafta innan Open16.
  • Tja! Jag har ett Dark Elf lag som gärna vill vara med i Open. Kommer ha svårt att spela mycket men några matcher vill jag försöka få in. Pratade med @razta och han sa att jag skulle skriva i denna tråd
    Yep, här skriver du om du vill spela, så brukar det alltid vara någon som det passar för och är sugen. Välkommen!

Har du lagt in laget på stockbowl kan jag lägga till det i open. vad heter det isf?
  • Pertan wrote: »
    Mina U’Mans behöver redrafta innan Open16.

Fixat

Tja! Jag har ett Dark Elf lag som gärna vill vara med i Open. Kommer ha svårt att spela mycket men några matcher vill jag försöka få in. Pratade med @razta och han sa att jag skulle skriva i denna tråd

Har du lagt in laget på stockbowl kan jag lägga till det i open. vad heter det isf?

Ingen aning hur jag gör det. Tycker ärligt den sidan är sjukt förvirrande
  • Skapa konto.
    Säg till mig vilken ras o lag på namnet du vill ha.
    Typ.
    Skapa konto.
    Typ.
    Vart skapar jag ett konto på sidan?

• är rätt säker på att du måste maila till info@stockbowl.se så skapas kontot därifrån.
  • Så är det nog, my bad.
  • Hej alla glada bowlare. Nu är mitt Kaosdvärg-lag äntligen färdigmålat och vill därför spela det nästa vecka. Kan nästan varje dag, på tisdag, fredag, lördag dessutom vilken tid på dagen som helst.

Ni som mött mig på DubBowl vet att jag inte är så farlig att möta :3
    Skapa konto.
    Typ.
    Nu har jag ett konto, laget heter "Tobbes Darkelfs" Ett Darkelf lag helt enkelt :)
    Ska registrera allt på sidan idag.
    Sen är jag sugen att spela men måste kolla när jag kan.

• Har skapat ditt lag nu. Bara att köpa spelare. Säg till när du vill köra en match.
    Har skapat ditt lag nu. Bara att köpa spelare. Säg till när du vill köra en match.

Jag deleteade det laget du skapade, det var redan skapat ett lag för honom :)
  • Aha hoppsan
  • Hur ser folk för en open nästa vecka. Jag kan både måndag och torsdag
    mina Skaven är redo och sugna på att springa

Hej alla glada bowlare. Nu är mitt Kaosdvärg-lag äntligen färdigmålat och vill därför spela det nästa vecka. Kan nästan varje dag, på tisdag, fredag, lördag dessutom vilken tid på dagen som helst.

På lördag kl 13 på alphaspel?
  • Pellevin wrote: »
    DavidD wrote: »
    Hej alla glada bowlare. Nu är mitt Kaosdvärg-lag äntligen färdigmålat och vill därför spela det nästa vecka. Kan nästan varje dag, på tisdag, fredag, lördag dessutom vilken tid på dagen som helst.

På lördag kl 13 på alphaspel?

Taget

• Kul! Mina 2 ST2 Dodgespelare mot dina 4 ST3 Tackle. Känns rätt :)
    Kul! Mina 2 ST2 Dodgespelare mot dina 4 ST3 Tackle. Känns rätt :)
    Fast ett rookie Slann lag börjar inte med dodge

• Du har såklart rätt. Var sugen på att skriva om dem för att inte ha jättefel, men det blev lite för magstarkt :)
  • edited August 2019
    Tackle och varsågod. Vi tar en dungeon sen när du har dodge, inga problem.
  • Låter helt rätt!
  • Vilka inducements är numera tillåtna? Det vore bra med ett dokument som sammanfattar vad som gäller i Open.
  • edited August 2019
    Ska vi köra vidare på samma som sist så typ allt.

Uppdaterat första posten.
  • Någon som vill lira mot mitt noobieSlannlag imorgon söndag kl 13 på alphaspel?
    Någon som vill lira mot mitt noobieSlannlag imorgon söndag kl 13 på alphaspel?
    Sjukt nog har jag en ledig söndag så sambon och sambon släpper iväg mig!
    Så mina 1 match gamla Mörkalver är intresserade att ställa upp.
  • Vad kul! Jag skriver ut matchlista, så ses vi vid ett på alphaspel.
Sign In or Register to comment.