DavidD wrote: » Tar gärna en Open på torsdag. Kan hela dagen men när helst "kväll" så jag kan låsa
grumplekins wrote: » DavidD wrote: » Tar gärna en Open på torsdag. Kan hela dagen men när helst "kväll" så jag kan låsa Jag möter Lockmund vid 19 men kanske vore sugen på en eftermiddagsbatalj innan middag.
Morn82 wrote: » Söker open till nästa veckan (5/9) Någon som är på?
grumplekins wrote: » Morn82 wrote: » Söker open till nästa veckan (5/9) Någon som är på? Pacten paxar!
DavidD wrote: » Vem vill möta mina kramgoa Kaos-dvärgar på torsdag?
Pellevin wrote: » DavidD wrote: » Vem vill möta mina kramgoa Kaos-dvärgar på torsdag? Båtmatch mot små grodorna?
Morn82 wrote: » Jag har ett ganska mört låg efter förra veckan Så jag är på
grumplekins wrote: » Ingen som vill gosa med pakten på torsdag?
Nyaga wrote: » grumplekins wrote: » Ingen som vill gosa med pakten på torsdag? Jag signar upp mina gamla wood elves till Open, och kan lira på torsdag!
Ionas wrote: » 850 TV alver söker spel nästa vecka. Alla kvällar utom torsdag går. Sympatiska coacher har förtur.
grumplekins wrote: » Nyaga wrote: » grumplekins wrote: » Ingen som vill gosa med pakten på torsdag? Jag signar upp mina gamla wood elves till Open, och kan lira på torsdag! Guld! Fulanmälde laget också i egenskap av pseudoadmin. Vet inte om du behöver redrafta, och vet isf inte hur man kickar igång det. @razta? @davidD?
DavidD wrote: » grumplekins wrote: » Nyaga wrote: » grumplekins wrote: » Ingen som vill gosa med pakten på torsdag? Jag signar upp mina gamla wood elves till Open, och kan lira på torsdag! Guld! Fulanmälde laget också i egenskap av pseudoadmin. Vet inte om du behöver redrafta, och vet isf inte hur man kickar igång det. @razta? @davidD? Admin team Resolve downtime Typ.
Comments
Taget! Ja razta får låsa
Någon som är på?
Pacten paxar!
Falsk marknadsföring! Jag mötte dem och inte EN kram fick mitt lag!
Taget. Kan från 18.15
Qupergo är en ny coach som behöver inskolning på torsdag. Jag har ligamatch så kan inte. Men om någon är ledig och vill spöa youngbloods med gott samvete så ges tillfälle härmed.
Så jag är på
Tummenupp!
Och ja, det var en sugmatch du fick sist.
Jag signar upp mina gamla wood elves till Open, och kan lira på torsdag!
Guld!
Fulanmälde laget också i egenskap av pseudoadmin.
Vet inte om du behöver redrafta, och vet isf inte hur man kickar igång det. @razta? @davidD?
Admin team
Resolve downtime
Typ.
Finns det nåt sätt att se när senaste redraft var? rimligen före squig väl? se här:
http://www.stockbowl.bloodbowlleague.com/default.asp?p=ma&so=t&t=flo2