grumplekins wrote: » Ingen av dem kunde
Ionas wrote: » Open i helgen någon?
Ionas wrote: » Min söndag är helt öppen. Skicka ett mejl om du hinner och vill.
Ionas wrote: » @DavidD har vanlig ligamatch på torsdag. Men kör gärna någon annan dag. Helst kväll dock.
Pertan wrote: » Jag kan spela fredag kväll en open om någon är up for the challenge?
grumplekins wrote: » Pertan wrote: » Jag kan spela fredag kväll en open om någon är up for the challenge? Jag är sugen! Skulle kl 21 på kvällen kunna funka? Mitt kontor?
Ionas wrote: » @DavidD Tisdag 18 Alpha?
Skullflame wrote: » Exorcist sökes för demonutdrivning imorgon dagtid. Det är ok om du är liten och klen.
Skullflame wrote: » Jag behöver vara klar till 16. @grumplekins går det? isf är Alfa bättre för mig. Annars kan jag ta mig till @Pertan.
Skullflame wrote: » @grumplekins vi kör på det. @Pertan en annan gång, ok?
grumplekins wrote: » @Morn82 vår båt?
Morn82 wrote: » grumplekins wrote: » @Morn82 vår båt? Det är en tanken. Dock så möter jag gärna någon jag inte mött än i denna säsong i första hand.
grumplekins wrote: » Morn82 wrote: » grumplekins wrote: » @Morn82 vår båt? Det är en tanken. Dock så möter jag gärna någon jag inte mött än i denna säsong i första hand. OK - om ingen av oss har tjingat nåt annat då
Morn82 wrote: » grumplekins wrote: » Morn82 wrote: » grumplekins wrote: » @Morn82 vår båt? Det är en tanken. Dock så möter jag gärna någon jag inte mött än i denna säsong i första hand. OK - om ingen av oss har tjingat nåt annat då Har du fått något motspelare? Annars så tycker jag att vi kör båt
Comments
Någon annan eller är erat spelschema fullt för torsdag? @ionas?
Beror lite på var, när och om jag får för frun
@morn82 ska vi planera in en båt också nästa vecka?
Tisdag eller fredag? (eller söndag)
Jag är sugen! Skulle kl 21 på kvällen kunna funka? Mitt kontor?
Taget!
Deal. Fixar du matchrapport tar jag med resten.
Jag kommer jobba hemifrån så om du har möjlighet att lira hos mig så kan jag köra en match!
Kontrar Pertans erbjudande med eftermiddag på alfa? I tid så man är klar till 17?
Vilken tid startar vi då? 13? Kör på det, jag tar med laptopen och fuljobbar emellan sen.
@Pertan en annan gång, ok?
Ingen fara
Cool! Insåg precis att du har råd med Grashnak. Inte varje dag!
Jag har lokal nära gullmarsplan
OK - om ingen av oss har tjingat nåt annat då
Annars så tycker jag att vi kör båt
Vi kör - vilken tid?