Pellevin wrote: » Senaste downtime för laget hittar du på team admin page. 24/5-19 för detta lag.
Pellevin wrote: » Jag har inga barn, så vi får spela någon annan gång.
grumplekins wrote: » @DavidD ska kolla om jag kommer loss tidigt - vet om nån dag men isf 14-slotten
Nyaga wrote: » Är ledig denna vecka och lirar gärna dagtid måndag, tisdag eller fredag. Någon som vill möta veka skogsalver TV ca 1200?
Nyaga wrote: » Då kör vi runt lunch på fredag! Har tid med en till match i veckan någon sugen antingen måndag eller tisdag dagtid?
Skullflame wrote: » @DavidD kan du lägga till el Diablos i Open?
Morn82 wrote: » Skaven söker snälla (elaka) motspelare till lämpligt tid/plats
DavidD wrote: » Morn82 wrote: » Skaven söker snälla (elaka) motspelare till lämpligt tid/plats Torsdag på Alpha?
Morn82 wrote: » DavidD wrote: » Morn82 wrote: » Skaven söker snälla (elaka) motspelare till lämpligt tid/plats Torsdag på Alpha? Nästa vecka kan jag både måndag och torsdag
DavidD wrote: » Mina kramgoa och snälla kaos-dvärgar söker en Open till torsdag 3e, helst på Alpha.
Comments
Jag kan hela dagen förutsatt att man inte har problem med ett barn som är med
Det ordnar sig! Jag kan låna ut ett! Bara att lämna tillbaka när han har kostym och jobb?
Spelar med kramgoa Kaosdvärgar utan mutationer, på TV 1340.
@grumplekins
@pellevin
@ionas
Cool
Kör gärna fredag om du är på. Kommer isf med en näve tackle
Har tid med en till match i veckan någon sugen antingen måndag eller tisdag dagtid?
Taget
Fixat
Behöver du redrafta?
... fixat!
Torsdag på Alpha?
Måndagar är svårt - ska kolla när jag har min liga.
Båtmatch mot de veka alverna?