I morgon är det dax igen, och jag vill inte påstå på något sätt att personen som avses är okänd men om man jämför med hans bror så står han tyvärr i skuggan. Men, kanske morgondagens episod kan ändra på det????
Själv tror jag som @mikethemachine att vi får höra dina tankar och erfarenheter @Pidpad du är för dålig på att ljuga helt enkelt. Tror typ du aldrig gjort det och det här är en av de första gångerna du försöker dig på det ;)
"undvika i det längsta att blocka med en Ogre utan block"...
Jag har fortfarande mardrömmar om en ogre som kom rusande turn 0, innan mina killar hunnit knyta skorna ordentligt, och örfilade till mitt spawn så att han gick hem och aldrig kom tillbaka. 😒
Oj, då var det tydligen dax igen. Den här gången så tar vi oss norrut, och deltagaren själv säger att det är botten att bo där men det beror till viss del på att hen bor i en å.
Men, vi får se om det verkligen kommer ut en blogg imorgon då jag själv ska till Bergen och allt hänger på mina tekniska kunskaper att få ut bloggen helt automatiskt. Vi får väl hoppas på det. tanken är iallafall att den ska komma ut om ca 24 timmar. Och eftersom jag inte kommer ihåg adressen till bloggen i huvudet så lägger jag ut den här så får i hoppas att den kommer ut imorgon som den ska.
Comments
Trevlig läsning. Heja Mato!
I morgon är det dax igen, och jag vill inte påstå på något sätt att personen som avses är okänd men om man jämför med hans bror så står han tyvärr i skuggan. Men, kanske morgondagens episod kan ändra på det????
Trummisen i Bros?
Det måste ju vara Broder Joe!
@Mago 😂 +1
Pidpad?
Inte vad jag vet.
Kan inte sluta gissa på dig nu 😅
Skuld?
Har väl redan gjorts?
Och en gång är nog tycker du?
@Pidpad - Klart det kan vara @Skuld igen som @grumplekins skriver så du tycker en gång är nog? :)
Själv tror jag som @mikethemachine att vi får höra dina tankar och erfarenheter @Pidpad du är för dålig på att ljuga helt enkelt. Tror typ du aldrig gjort det och det här är en av de första gångerna du försöker dig på det ;)
Jag skulle då bli väldans förvånad om det är jag som är månadens profil.
Tippar på någon som inte var i Grekland, men det är min gissning.
imorgon när det släpps kommer iaf jag skriva "jag visste att det var xxx!"
Xxx? Vin Diesel alltså, vilket scoop!
Här ställde man väckarklockan för att läsa bland dom första, men tji fick jag!
Det kanske är min brorsa Griff?
Skrämmande att se att inte ens Oberwald hade rätt ;)
bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / OberWald (Okt 2024)
Hahaha @Oberwald_1
Kul läsning!
Fint!
HURRA!
Som alltid roligt att läsa 🤓
Ja, det var en väldans massa släpande på olika stjärnor för att ställa dem rätt i kosmos åt dig, @Oberwald_1 😄
Härnäst ska jag ta mig an världsfreden, men något sådant är banne mig mindre imponerande än dina 6-0-0. Du spelade förträffligt. 👍🏻
Som alltid kul läsning och härligt @Oberwald_1
Glädje!
"undvika i det längsta att blocka med en Ogre utan block"...
Jag har fortfarande mardrömmar om en ogre som kom rusande turn 0, innan mina killar hunnit knyta skorna ordentligt, och örfilade till mitt spawn så att han gick hem och aldrig kom tillbaka. 😒
@Ionas Haha, ja men ibland har man ju inget annat val. Det var han eller låta blood spawn vara orörd.
Asterix*= På skoj
Oj, då var det tydligen dax igen. Den här gången så tar vi oss norrut, och deltagaren själv säger att det är botten att bo där men det beror till viss del på att hen bor i en å.
Men, vi får se om det verkligen kommer ut en blogg imorgon då jag själv ska till Bergen och allt hänger på mina tekniska kunskaper att få ut bloggen helt automatiskt. Vi får väl hoppas på det. tanken är iallafall att den ska komma ut om ca 24 timmar. Och eftersom jag inte kommer ihåg adressen till bloggen i huvudet så lägger jag ut den här så får i hoppas att den kommer ut imorgon som den ska.
Vi får helt enkelt hålla tummarna!
bloodbowlrookie.blogg.se