Jag vet inte hur många sidor jag täckt iom Månades Profil men det är många. Å ena sidan så har så har det varit deltagare från insidan Sverige å andra sidan så har det varit från utsidan och uppsidan med det hela är att jag inte har haft något som pekat på att det skulle vara någon nedsida med det hela. Förrän nu..... Så imorgon blir det en ny sida i Boken av Månadens Profil och tänkte bara meddela er det på den här sidan, så har jag täckt allt. Eller otäckt. jaja, nu vet ni vad som sker i morgon!
Nu finns det iofs en risk att folk kommer att tro att det är Dungeons & Dragons i nästa episod men det är inte mycket att göra åt och i värsta fall så blir det ju lite av ett historiskt avsnitt. Men det är som sagt imorgon :)
Höll på att glömma helt och hållet att det imorgon är lördag och att det redan är dax för månadens profil men så fick jag se nån nyhet angående anledningen bakom konflikten mellan Ukraina och Ryssland, och vips, så slängde jag mig in här för att göra en liten hint om vem det kan vara. En ledtråd skulle kunna vara att personen är den bästa spelaren i Göteborg, om man räknar i nutid. Jaja, huruvida ni gissar rätt eller fel så får ni veta det imorgon :)
Haha nära men helt fel. Namnet på vederbörande är faktiskt så pass vanligt att det är 84 stycken före som haft samma namn. Men det var iofs innan namnbytet......
Comments
Okej, det var alltså "Skuld" som skulle in på vågrät 3 och om man vill så går det utmärkt att få ta del av materialet här: bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Skuld (Jun 2024)
Tack för trevlig läsning❤️
HURRA!!!
Yes heja Skuld
Väldigt kul läsning och grattis till vinsten @Skuld !
Jag vet inte hur många sidor jag täckt iom Månades Profil men det är många. Å ena sidan så har så har det varit deltagare från insidan Sverige å andra sidan så har det varit från utsidan och uppsidan med det hela är att jag inte har haft något som pekat på att det skulle vara någon nedsida med det hela. Förrän nu..... Så imorgon blir det en ny sida i Boken av Månadens Profil och tänkte bara meddela er det på den här sidan, så har jag täckt allt. Eller otäckt. jaja, nu vet ni vad som sker i morgon!
Denna månads profil, @Khy : bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Khy (Jul 2024)
HURRA!!!
Heja Bloodfeast!
Som alltid, superkul att läsa och grattis Khy till vinsten 🏆
Nu finns det iofs en risk att folk kommer att tro att det är Dungeons & Dragons i nästa episod men det är inte mycket att göra åt och i värsta fall så blir det ju lite av ett historiskt avsnitt. Men det är som sagt imorgon :)
Kan det bara någon som varit mycket aktiv i tidigare dagar? 🤓
Ser som alltid fram emot att läsa.
Kul att det blir om @Dragons i nästa episod!
😁👍
Det verkar som att mina teasers går hem :)
@bloodfeast om vi inte gissar rätt så antar vi att du uppdaterar månadens bloodbowlare efter våra gissningar ;)
Självklart @Melisqus inte ;)
bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Spelledaren (Aug 2024)
Superkul läsning och kul att ha en spelledare som styr upp matcherna :-)
HURRA!!!
Blev helt klart lurad på gissningen. Bra läsning igen och roligt att höra Spelledarens bakgrund.
Bra som alltid @bloodfeast - och kul val!
Tack, kul initiativ med profilerna.
Nästa grej för mig ser ut att bli Bitter Bowl 3!
Höll på att glömma helt och hållet att det imorgon är lördag och att det redan är dax för månadens profil men så fick jag se nån nyhet angående anledningen bakom konflikten mellan Ukraina och Ryssland, och vips, så slängde jag mig in här för att göra en liten hint om vem det kan vara. En ledtråd skulle kunna vara att personen är den bästa spelaren i Göteborg, om man räknar i nutid. Jaja, huruvida ni gissar rätt eller fel så får ni veta det imorgon :)
Är det Glenn? (För alla heter Glenn i Göteborg)
Haha nära men helt fel. Namnet på vederbörande är faktiskt så pass vanligt att det är 84 stycken före som haft samma namn. Men det var iofs innan namnbytet......
Google Translate är redo!
Det var ju självklart Mato (som tidigare hette martin85 (vilket han även heter här på swebba, för att krångla till det ytterligare)). Här är länken: bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Mato (Sept 2024)
HURRA!
Kul läsning igen. Rolig historia på NAF namnet också 🤓
@martin85 säg till så kan jag byta ditt nick till @mato (eller @Mato) här på swebba.