Okej, jag vet att det här ställer till det för många men jag ska ju iväg och rulla ettor i Oslo i morgon så det är inte säkert att jag hinner lägga ut Månadens Profil imorgon som planerat. Så därför kommer jag slänga ut den lite senare ikväll så ni får lite fredagsmys. Låter det ok?
Imorgon är det dax för ännu ett nytt avsnitt. Jag ska inte påstå att det är kontroversiellt men risken finns att någon kommer tycka jag gått över gränsen. :/
Utan att avslöja för mycket så kan jag säga att nästa avsnitt blev en dyr historia, men att det inte helt var mitt fel. Ni kommer säkert förstå att vem ni har att skylla men jag kan iallafall redan nu avslöja att alla pratar Svenska, så även @kaju kan få lite njutning då rykten gör gällande att han fortfarande inte tagit sig igenom förra Månadens Profil :/
Comments
👌
Ja, det här var en av de bäst skrivna intervjuerna. Bra gjort Nyaga
tack för härlig läsning :)
Tack tack och ett stort tack till Nyaga!
Okej, jag vet att det här ställer till det för många men jag ska ju iväg och rulla ettor i Oslo i morgon så det är inte säkert att jag hinner lägga ut Månadens Profil imorgon som planerat. Så därför kommer jag slänga ut den lite senare ikväll så ni får lite fredagsmys. Låter det ok?
Nej
Ja
Meh, 1-1. Får väl lägga ut halva då kanske så alla blir nöjda. Eller bara frågorna :/
ja. 2-1 .. lägg ut!!!
kör, bara kör @bloodfeast
Spännande :)
Då har vi Månadens Lockmund i profil. Eller nått :)
bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Lockmund (Apr 2024)
Heja. Kul att läsa om en ruttad spelare :)
Älskar det, verkligen kul att få en inblick
Verkligen kul att få gå in i Lockmunds hjärna. Superkul intervju
👍
HURRA!
kul intervju och lycka till i Norge!
Tack tack allihopa för nice feedback! Jag tror faktiskt att vi har ett nytt offer tilltänkt att bli nästa Månadens Profil så tåget rullar vidare!
Imorgon är det dax för ännu ett nytt avsnitt. Jag ska inte påstå att det är kontroversiellt men risken finns att någon kommer tycka jag gått över gränsen. :/
Underbart!
Är det en intervju med Nuffle?
Kan du gått över gränsen till Finland eller Danmark? Kan det vara Tonalt? 🤷😀
@mikethemachine var närmast, men samtidigt otroligt långt ifrån. Här finner ni svaret: bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Cymob (May 2024)
Underbar läsning 👌🏻
👌
vem tar på sig att översätta åt @kaju?
Tack @brocCooLi att du tänker på en gammal man. Snällt.
Det är lite svårläst, men jag har nog läst klart till slutet av veckan.
säg till annars så hjälper jag dig @kaju <3
Utan att avslöja för mycket så kan jag säga att nästa avsnitt blev en dyr historia, men att det inte helt var mitt fel. Ni kommer säkert förstå att vem ni har att skylla men jag kan iallafall redan nu avslöja att alla pratar Svenska, så även @kaju kan få lite njutning då rykten gör gällande att han fortfarande inte tagit sig igenom förra Månadens Profil :/