Efter en dag där jag kvalat till VM i bakrus och tror jag ligger bra till.spelet har gått sämre men som plåster på såren så är nu bloggen uppe. Och då är det också Basse som ska in på vågrätt rad 40
jaha, det här var ju...pinsamt. Glömde helt bort att teasa vem det skulle bli igår, men får skylla på att det varit fullt upp men å andra sidan så behöver den här personen ingen introduktion. Så här har ni denna Månadens Profil, Kaju: bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Kaju (Dec 2024)
Comments
Kan det vara Frantic?
Frantic var nyss med så du borde ha fel
Haha underbart att jag glömt bort det 😅
Norrut, tråkigt att bo och en å…
Jag gissar på någon från Uppsala.
André?
tror å är något som bloodfeast har om bakfoten då en inte säger å i Pite, Ume, och Lule.
så kanske är Norrköping?
DET MÅSTE JU VARA JAG!
Jag är ju från Borlänge, "Boring länge". Dalälven eller Hjälmarren som rinner förbi. Vette fan.
"Norrut" (jämfört med Strömstad)
Jag har vunnit två turneringar i rad.
MÅSTE VARA JAG!
<3 @bloodfeast
Damn kaju avslöjade sig direkt. Kan iofs också vara framtid då han förmodligen inte minns :)
Kan ju tillägga att jag nångång kommer varvet runt
Framtid = frantic
Efter en dag där jag kvalat till VM i bakrus och tror jag ligger bra till.spelet har gått sämre men som plåster på såren så är nu bloggen uppe. Och då är det också Basse som ska in på vågrätt rad 40
HURRA!!!
@bloodfeast kul läsning som vanligt, extra kul att jag stötte på just Marty senast och han hängde på och drack några(många) finöl:).
Tack för läsningen ännu en gång. Det är fantastiskt :)
jaha, det här var ju...pinsamt. Glömde helt bort att teasa vem det skulle bli igår, men får skylla på att det varit fullt upp men å andra sidan så behöver den här personen ingen introduktion. Så här har ni denna Månadens Profil, Kaju: bloodbowlrookie.blogg.se - Månadens Profil / Kaju (Dec 2024)
Hej Kaju, härlig läsning om korten