EuroBowl Grekland 28-29 september 2024

12346»

Comments

• Starkt jobbat gubbar!

• I praktiken 3:a i EM alltså, bra jobbat grabbar!

(Inte fasen räknas USA...)

• Fyra är ju grymt bra jobbat!

Stort grattis, grabbar. Har inte varit lika pirrig inför en landslagsinsats sedan 1994 och då var det i en betydligt tråkigare bollsport.

• edited October 1

Jag kommer fixa PR manuellt när NAF har uppdaterat - saknar ingångsfil för turneringen samt en superdator att räkna på.

Kan behöva hjälp med att se till att jag inte missar någon som var med:

Eurobowl Sweden: @Ionas @Ozt @Nyaga @inforthepain @Melisqus @sirvejlance @kaju @Skuld

Europen Sweden: @Oberwald_1 @grumplekins @Pidpad @Viccy

Gefle Burning Goats: @Lixtor @OlderNick @Strid @Wagur

Good Dice/Bad Dice: @Chrixx @Jimmieblla @Clawful - QB1??

Mr Selecta’s Selected: @Sindragosa @mrselecta @Lockmund

Renegados Lusos: @Spoiledsquid

Blood and Tears: @Duckwing

Ber om ursäkt på förhand ifall jag glömt någon!!

• Grymt jobbat alla! Skoj att följa.

• @grumplekins du behöver inte lägga ner jobb för PR för EuroBowl, vi kan stryka den turneringen istället ;)

• Samma med open :P

• Det är helt tomt på Sergels torg? Jag trodde vi skulle fira landslagets framgångar?!

• Trodde det var på Kungsan..?!

• Underbart!

• Hej kära vänner.

Nu är EuroBowl över!

Det var ett fint, starkt och sammansvetsat landslag. Vi placerade oss 4:a på EuroBowl med 3Win-2Draw-1Loss. Ett snäpp bättre än när EuroBowl hölls i Sverige. Dvs bäst hittills :)

Vi lyckades vinna mot Österrike, Tyskland och Portugal. Två oavgjorda mot Malta och Finland. Förlora mot Danmark.

Jag tackar alla som var iväg och spelade och för all pep-talk och bra snack här och på SweBBA's Discord chatt. Det pushade oss alla att känna sig lite lite mer taggad och lite bättre. Kul!

Tack för allt stöd jag har fått. Jag har fått mycket extra stöd från många fina Blood Bowl coacher och vänner.

Tack till tidigare Svenska Landslagskaptener @Melisqus och @Ozt även min Vice Kapten @Skuld som gav mig feedback vad jag gjorde bra och mindre bra.

Tack till hela Landslaget! BRA SPELAT! <3

Snyggt av @Ionas fick 4-2-0 och placerade sig 7:a individuell. Riktigt starkt eftersom han var tvungen att byta från till vampyrer till Underworld efter Swarming nerf:en.

Snyggt av @sirvejlance som fick 3-2-1 på sin första EuroBowl.

Även våra starka coacher @Skuld som inte förlora nån match med 1-5-0 som spelade Dark Elf, @inforthepain 2-3-1 med Foul Orcer, @Nyaga 2-3-1 med Wood Elf och @Ozt 2-2-2 med Foul Norse.

Jag och @Melisqus var också där :D

Melisqus 2-1-3 med Undead, alla i Sverige vet att han kan göra bättre.

Jag 0-4-2 med Lizard. Jag är inte alls nöjd, men jag slog "Captain 5 Loss"

Så skönt med rundan vi KROOOOOSSSSSAAAA Tyskland!!! Jag tyckte jag hörde en tysk coach i bakgrunden som fråga typ hur vi hade fått ett sånt starkt lag denna gång. Tror nån svarade: Vi är starka iår!

När jag blev nominerad till Sveriges Landslagskapten så trodde jag att jag skulle ta med mig 8 vuxna män på ett vuxendagis och flytta på massor med tennsoldater. Det var lite svårare än så insåg jag ganska snabbt efter jag hade axlat på mig kaptensrollen. Jag tog med 11 vuxna män på vuxendagis istället. Tufft, men det gick bra.

Jag har haft en fantastisk tid som Kapten. Jag har lärt mig mycket om mig själv, vårt community och Blood Bowl runt hela världen. Jag känner att jag har uppfyllt mitt uppdrag. Jag säger upp min roll som Svenska Landslagskaptenen nu.

Jag har bett @Oberwald_1 att göra en uttagning för en ny Landslagskapten så fort jag har postat detta.

Jag ställer med glädje upp igen som kandidat som Landslagskapten om nån nominerar mig igen.

Tack för denna tid! LOVE YOU ALL

/kaju

• Stor applåd för @kaju ! 👍️

Vuxna män med märkliga hobbies kan vara synnerligen krävande, hävdar min exfru.

• Tack @kaju bra skrivet och grattis till fjärdeplatsen.

• Grymt bra jobbat @kaju!

Grattis till er allihop och ett extra grattis till @kaju som har drivit detta framåt!

• Så starkt jobbat med att hålla ihop vårt bästa landslag i mannaminne!

• Bra jobbat gänget och starkt coachat @kaju !!

• Tack för all tid och energi du lagt på detta @kaju! Grymt bra jobbat.

• Mycket stark eurobowl, enda negativa jag kan hitta är förlusten mot Danmark , lilleputtlandet sönder om norra danmark (Skåne) har alltid varit vår nemisis 😂.

• Bra jobbat alla och mest @kaju

• Bra jobbat Kaju!

• Snyggt jobbat alla!

• Jävligt bra jobbat hela gänget och feta gratulationer till ett riktigt lyckat resultat!

Sign In or Register to comment.