De har klart presterat bättre än väntat men deras skaven coach är riktigt bra vet jag. Har haft mycket diskussioner med honom när han verkligen lärde sig spelet och han är en inbiten PRO-gamer 🤓
alltså, han är bra med skaven men jag skulle vilja se honom lira något annat online så man ser hur han är totalt sett. har bara hört en del om att det är en lägre nivå på genomsnittscoachen i NA jämfört med Europa, men kul med en sensation!
Bingo och Blood Bowl. Spelen har mycket gemensamt. Jag var faktiskt och spelade bingo för 4-5 år sen. En av veteranerna där blev riktigt sur på mig och utbrast "vi är inte här för att ha roligt. Vi är här för att spela bingo". Lite som Blood Bowl. :p
Det stämmer och Sol har bestämt sig för att lira skavens. Han har dock spelat en del matcher mot Jimmy med olika raser nu inför Eurobowl för att prova på reglerna.
Comments
Ja men sådana som jag är ju inte på discord så du är min källa och inte @kaju :P
Sverige klår Tyskland!
Resultat efter runda 3.
Danmark i morgon i runda 4.
Ser ju riktigt bra ut för våra representanter :)
5.5 poäng mot Tyskland är ju fruktansvärt bra.
Vad är tiebreakers efter total lagpoäng?
USA måste ju ses som en resultatmässig senaation dag 1?!
De har klart presterat bättre än väntat men deras skaven coach är riktigt bra vet jag. Har haft mycket diskussioner med honom när han verkligen lärde sig spelet och han är en inbiten PRO-gamer 🤓
alltså, han är bra med skaven men jag skulle vilja se honom lira något annat online så man ser hur han är totalt sett. har bara hört en del om att det är en lägre nivå på genomsnittscoachen i NA jämfört med Europa, men kul med en sensation!
Pensionärernas riksorganisation?
Bingo och Blood Bowl. Spelen har mycket gemensamt. Jag var faktiskt och spelade bingo för 4-5 år sen. En av veteranerna där blev riktigt sur på mig och utbrast "vi är inte här för att ha roligt. Vi är här för att spela bingo". Lite som Blood Bowl. :p
Det stämmer och Sol har bestämt sig för att lira skavens. Han har dock spelat en del matcher mot Jimmy med olika raser nu inför Eurobowl för att prova på reglerna.
@Bitter absolut så 😅
Tror spelet han var ”världsmästare?” I heter smash bros.
jag är den första att dissa USAisk Blood Bowl men det är klart de har åtta bra coacher. Trots det lite av en sensation.
Men det största hittills borde vara att Irland slog England.
Sad news everyone. Förlust mot Danmark.
men nära..... :/
Ja, trist att de inte fick till den där sista halva poängen för oavgjort i alla fall.
Bara avsluta med två vinster så blir det fint!
Portugal i runda 5.
Vinst i runda 5!
grymt grymt!
Vilken avslutning! Finland i sista! :D
haha vi måste vinna. tänk på sm annars :)
Oavgjort! Vilket slut på en grym insats av Team Sweden!
Kul, grattis allihopa!
En stor tomhet. Vi bör se över vårt NATO-medlemsskap. Varför sätter våra "vänner" krokben för oss.
Vart slutade våra kombattanter?
Gissningen är:
Frankrike
USA
Danmark
Sverige två sämre tie-breaker än Danmark
Schweiz
Men resultatet är inte uppe än. Jag gissar grekerna vill hålla det spännande och inte lägga upp det innan alla ceremonier.
I hear you @Ionas! Men väl kämpat, dina vampyrer släppte inte en jävla finsk skogsalv över bron i sista matchen.