Passa på att spela. Open 38 stängs efter finalen 2e juni och nästa open (open 39 eller sommar 38 beroende på om det blir liga i sommar) startar 3e juni.
Det går alldeles utmärkt att möta samma coach två gånger under samma säsong. Det är dessutom så fint att det är två gånger per lag. Så om båda har ett "vanligt" samt ett stunty lag så kan man möta sin favoritcoach jättmånga gånger.
Comments
Passa på att spela. Open 38 stängs efter finalen 2e juni och nästa open (open 39 eller sommar 38 beroende på om det blir liga i sommar) startar 3e juni.
Jag är tillgänglig för spel både torsdag och fredag lite närsomhelst.
Eller, får man möta samma coach 2 ggr i open samma säsong?
Det går alldeles utmärkt att möta samma coach två gånger under samma säsong. Det är dessutom så fint att det är två gånger per lag. Så om båda har ett "vanligt" samt ett stunty lag så kan man möta sin favoritcoach jättmånga gånger.
Fredag fungerar fint. Vi hörs via PM.
Till er som inte går vidare eller drar squig då kör jag och mina dark elves gärna en open på torsdag.
Jag & @Bitter tar ett bord imorgon (torsdag)
Hm. Fick förhinder, tar bort min utmaning.
Någon som är sugen på en Open i helgen? Tid och plats öppen för förhandling.
Någon som känner för en avslutande Open-match på torsdag?Jag antar att vi kommer att köra med erratan från och med Sommar Open. Stämmer det?
Någon som vill köra en open på söndag?
Kanske @GetTheRef @helllstrom @Yoozy @Oxinotl ?
@Chrixx kan inte söndag tyvärr.
Jag kan, @Chrixx ! Hörs på dm.
Open 38 är avslutad med @simon på första plats med sina Amazoner.