Vill tacka alla som var på Alphaspel idag för ett varmt välkomnande tillbaka till hobbyn efter 20+ års frånvaro. Fylld av intryck och glädje! Ser fram emot mer våld på planen inom kort. Extra stort tack till @DavidD för en spännande match mellan Dark Elves och Halflings som slutade 2-2.
Comments
Det var redan satt på redraft :) Nu slutar jag spamma här, over n out.
@Nyaga lugnt. Dina orker är redo. Kul namn.
Är det någon cap på antal lag av samma ras i open?
Jag och Bitter bokar bord 1 till torsdag den 11 från kl 17
I open får alla vara med
Bord 2 bokat av @Nyaga och @sirvejlance
Bord 3 bokat av @grumplekins och @Ionas
start kl 17
@DavidD jag är sugen på High Elf i Open. Kan du ordna ett lag? Behöver du ett namn, vill vi heta Green Valley High.
Får felmeddelande på Stockbowl när jag försöker skapa nytt lag. Kikar på det senare.
Sajten var sjukt långsam för mig tidigare idag. Kan vara någon webhotellshicka igen. Vi får vara uppmärksamma och eskalera om det hänger kvar.
Samma problem idag tyvärr @Ljunggren
@Ljunggren Funkade nu. Skapade och anmälda. Gjorde en RR chansning då de kostar dubbelt när man är med i en pågående liga. Säg till om det blev fel.
@Ionas kanon, tack! Nu har jag äntligen ett High school Elf lag bestående av Beverly Hills, 90210 karaktärer. Living the dream!
Vill tacka alla som var på Alphaspel idag för ett varmt välkomnande tillbaka till hobbyn efter 20+ års frånvaro. Fylld av intryck och glädje! Ser fram emot mer våld på planen inom kort. Extra stort tack till @DavidD för en spännande match mellan Dark Elves och Halflings som slutade 2-2.
Kul att du vill vara med o spela med oss 😀
Kul @Bitter aty du hittade till stockbowl!
är det nån som vill ta en open mot mina humans på söndag vid 10?
Hej!
Tar gärna en match med mina BO's. Vilken tid passar dig? Jag kan när som.
@Oxinotl kul! Jag kör gärna kl 10, funkar?
Yes funkar. Jag har bokat bord från kl 10. Det är första bokningen jag gör, hur ser jag vilket bord jag fick? (valde spelbord i lokalen).
@Oxinotl topp! Det brukar stå i bekräftelsemailet.
jag har lagt upp matchen på hemsidan
Japp, bord 14.
Om jag vill spela på torsdag, ska jag utgå ifrån att det är dags att köra ligaspel då, eller är det någon som vill öppenmysa med mina Black Orcs då?
Vi kanske kan ta en match till. Kan ju kika på hur det blir med liga
Låter trevligt!
Beroende på hur och när ligan kommer igång så tar jag och Bitter bord 1 på torsdag kl 17 (det blir kl 18)
Någon som vill ta en öppen match på söndag? Kan erbjuda entusiasm, begränsad begåvning och ett gäng glada halflings eller black orcs.
Söker open (hoomans)eller sm-träning (råttor) på torsdag.
@sirvejlance Om jag inte får till min ligamatch på torsdag så lirar jag gärna en Open eller SM. Har nya Black Orcs i open!
@Nyaga taget.
Utökar min förfrågan om lekkamrat till Open till att inkludera måndag & tisdag nästa vecka. Någon som kan/vill spela då?
@Nyaga prioriterar liga-match före open så jag söker fortfarande/igen open-kompis till torsdag