Jag kan nog också tänka mig en match om någon är sugen på torsdag?
Efter 13:30 i så fall
oxJag ska banka råttor kl 13, tar gärna en vända till efter det (typ 16?)
@Oxinotl
@Yoozy
Jag och @Yoozy tar morgonpasset och är på plats kl 1000 på torsdag.
@DavidD vi har ju aldrig mötts. Tar gärna en match efter 16ish. Dyker upp innan.
Topp
Någon som vill leka open på fredag, söndag eller måndag?
Tack för frågan! Jag kunde bara morgonmatchen idag. Ska försöka lösgöra mig under kommande veckan för nån till match, typ tisdag och framåt.
Jag skulle kunna spela på måndag på dagen om det funkar? Inte för att jag har något openlag, men det kanske man kan slänga in liksom nu antar jag?
Måndag dagtid fungerar fint för mig. Någon admin borde kunna bistå med att lägga upp ett lag i open. Kanske @Ionas eller @Juiblex?
@Trolle ras, lagnamn och antal rerolls så skapar och anmäler jag det
Någon som är sugen på en Open imorgon onsdag? Helst mitt på dagen?
@Pertan när måste du veta och vad är mitt på dagen?
Kan från halvtidig eftermiddag, om det kvalificerar?
Fick napp av @Karlosaurus redan 👍🏻
Jag kan få en lucka idag på dagen, någon som är på för en match isf? Efter 12.
Någon som känner för en torsdags Open? Start 18-ish.
Någon som vill leka open på lördag?
Någon som vill ta en open på torsdag 2 maj?
Jag och @Ionas hugger gärna ett bord på torsdag. Om jag räknat rätt så borde antalet bord räcka till oss också.
Jag råkar vara ledig idag, så om någon vill köra en spontan 12.30 så är jag game. Kollar här fram till 11.30!
Någon som är sugen på att köra en Open på torsdag? :)
@Ionas och @Bitter bokade ett eget VIP bord så det finns återigen ett vanligt klubb-bord ledigt på torsdag.
Ni hittar oss bakom det röda skynket. Vakten släpper in er om ni använder koden "marsipangrotta".
Hur släpps man ut igen?
Det gör man inte. 🤗😇
Bump med tanke på allt snack om marsipangrottor... 😂
@Chrixx vilken tid? jag har bio ca 14-16
Närsom efter 16:00 @DavidD ?
Någon som tycker att en Open på en måndag, det vill säga imorgon, låter som en rolig idé?
Blood Bowl är skoj, så det kanske finns någon som vill ta en open någon gång i helgen?
Comments
Jag kan nog också tänka mig en match om någon är sugen på torsdag?
Efter 13:30 i så fall
oxJag ska banka råttor kl 13, tar gärna en vända till efter det (typ 16?)
@Oxinotl
@Yoozy
Jag och @Yoozy tar morgonpasset och är på plats kl 1000 på torsdag.
@DavidD vi har ju aldrig mötts. Tar gärna en match efter 16ish. Dyker upp innan.
Topp
Någon som vill leka open på fredag, söndag eller måndag?
Tack för frågan! Jag kunde bara morgonmatchen idag. Ska försöka lösgöra mig under kommande veckan för nån till match, typ tisdag och framåt.
Jag skulle kunna spela på måndag på dagen om det funkar? Inte för att jag har något openlag, men det kanske man kan slänga in liksom nu antar jag?
Måndag dagtid fungerar fint för mig. Någon admin borde kunna bistå med att lägga upp ett lag i open. Kanske @Ionas eller @Juiblex?
@Trolle ras, lagnamn och antal rerolls så skapar och anmäler jag det
Någon som är sugen på en Open imorgon onsdag? Helst mitt på dagen?
@Pertan när måste du veta och vad är mitt på dagen?
Kan från halvtidig eftermiddag, om det kvalificerar?
Fick napp av @Karlosaurus redan 👍🏻
Jag kan få en lucka idag på dagen, någon som är på för en match isf? Efter 12.
Någon som känner för en torsdags Open? Start 18-ish.
Någon som vill leka open på lördag?
Någon som vill ta en open på torsdag 2 maj?
Jag och @Ionas hugger gärna ett bord på torsdag. Om jag räknat rätt så borde antalet bord räcka till oss också.
Jag råkar vara ledig idag, så om någon vill köra en spontan 12.30 så är jag game. Kollar här fram till 11.30!
Någon som är sugen på att köra en Open på torsdag? :)
@Ionas och @Bitter bokade ett eget VIP bord så det finns återigen ett vanligt klubb-bord ledigt på torsdag.
Ni hittar oss bakom det röda skynket. Vakten släpper in er om ni använder koden "marsipangrotta".
Hur släpps man ut igen?
Det gör man inte. 🤗😇
Bump med tanke på allt snack om marsipangrottor... 😂
@Chrixx vilken tid? jag har bio ca 14-16
Närsom efter 16:00 @DavidD ?
Någon som tycker att en Open på en måndag, det vill säga imorgon, låter som en rolig idé?
Blood Bowl är skoj, så det kanske finns någon som vill ta en open någon gång i helgen?