Open 38
Nytt år, nya chanser att rulla dubbel-etta på Rush in i mål.
Dvs drar vi igång open 38 (och stänger open 37) redan den 1e januari. Samma regler som senast dvs
Det går bra att köra med två lag i open så länge det är ett stunty-lag
Samma lag får mötas två gånger (så spelar man både "vanligt" och stunty-lag kan man möta samma coach... eh, flera gånger).
Kom ihåg eventuell redraft också.
Comments
Gött då kanske man kan få till någon match i vår!
Tjenare,
Om man vill få in ett lag till Open 38 hur föredrar ni att man lägger upp detta på Stockbowl? Tidigare har jag mailat med Jonas och Pontus, men ni kanske föredrar en annan väg för detta? 😀
Hann inte bli så mycket officiella matcher för mig under 2023, men 2024 blir nog ett bättre år för det 😀
Ha de gött!
Maila eller skriv här
Tack!
Jag skickade ett mail igår 👍️
Gott nytt! 🌟
Hej,
Tänkte spela lite i ligaspel 2024.
För ligan vill jag spela mitt Humans som jag hunnit spela 4 matcher i open med under 2023
Till Open skulle vilja registerar två nya lag:
Chaos Rengades
Ogres
@GetTheRef kul! Kikar på det
Hej!
Jag vill gärna vara med. Försökte återanmäla mitt Black Orc lag från s37, men tror inte jag förstod hur redraft fungerar.
Vart och hur justerar jag laget?
(Cash skall nollas ut och spelaren som fått SPP måste ersättas, men får behålla apo)
Även jag skulle vilja ha svar på ovanstående då jag har anmält mina hopplösa alver till den öppna:)
Har satt upp Alvesta Allvarliga för redraft. Du kommer vägleds igenom det när du går in på laget. Säg gärna till när du är klar så nollar vi kassan då.
Hammarbybackens huliganer behöver inte redrafta om de inte vill för de har spelat för få matcher.
Fixat!
Tack för info. Då vill jag inte redrafta och behåller dom som dom är
Hej, kompisar!
Jag är ny och fräsch här. Vilket kompenseras väl av att jag är en åldrande spillra i verkligheten. Hur som helst hoppas jag få vara med på era Blood Bowl-äventyr under 2024. Har fixat konto på Stockbowl och är redo för kärlek på planen. Vill gärna vara med både i Open och den ordinarie ligan, om det går för sig.
@Bitter Hej och välkommen in i värmen!
Kommer ett PM till dig från mig
Bredäng höstlegendarer vägras inträde i open 38. Skandal
@sirvejlance har bett ledningen titta på det här och det är bara att godkänna swish-inbetalningen först så säger dom att det löser sig av sig själv...
Någon som är intresserad av en Open på fredag eller lördag? Dags att komma igång igen.
Japp, spelar gärna.
Imorrn fredag kan jag tidig eftermiddag (typ 13-17ish)
Lördag går också fint.
@Oxinotl Ska vi försöka ta en 13.30?
Japp. Vi kör på det! Imorrn fredag då antar jag?
Yesh
Hej @DavidD
Skulle du kunna hjälpa mig att sätta upp ett stuntylag i open:
Ras: Ogres
Lagnamn: Brainfreeze United
Tack!
fixat @Clawful
vill påmmina dig och er andra om regler för mer än 3 aktiva lag i stockbowl // @grumplekins
Tack! @DavidD
Med risk för att ställa korkade nybörjarfrågor:
@Bitter Norrort (Täby) in da house!
@Bitter vilka tider kan du på torsdag?
Från 1700 på Alphaspel, från 1615 i Västerort.
Jag skulle vilja anmäla två lag till Open.
Om det behövs så kan Chaos Renegades-laget retireas.
Tack på förhand!
Fungus Factory Shroomers kan jag ju anmäla själv, men det behöver sättas på redraft.