Är det du Magnus? Superkul!!!
Eller är det Mattias? Också Superkul!!!
Japp! :)
Ok, detta är min första turnering. Förutom att ta med lag, tärningar och spelplan, vad mer behöver jag tänka på? Behöver jag ta med printad roster?
Ett skinande rött äpple till magistern är standard.
Alla rosters kommer finnas i tourplay så papper behövs inte. Ta med mobilladdare är det oväntade tipset…
Är det någon som vill mötas upp i morgon för några glas självförtroende?
@Skuld Jag möter gärna upp för en öl efter min post-badminton middag. Vi kan ta en öl och titta på Ranta Roster tillsammans. 😁 Lär dock vara lite småtrött och tråkig -som vanligt- så kanske inte så mycket mer än så.
@Skuld hakar också på!
@Duckwing på Tourplay står det att vi börjar 09:00... men är enligt schemat i första posten väl?
@Chrixx Du och jag ses på parkeringen kl 08:59 och kör en Open innan :)
Jag vet inte vad jag råkat skriva på Tourplay, men kl 10 öppnas dörren till lokalen på lördag.
Lagen är offentliggjorda nu. Tyvärr har vi ett avhopp pga sjukdom.
Lottningen görs om några minuter.
Jag hinner nog inte mötas upp för någon öl ikväll men tar gärna ett par efter matcherna imorgon kväll.
Lottningen är gjord
@Duckwing Men lol. Du får göra om. Omöjligt att det här var en korrekt lottning. 😤
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ
Hur kontaktar man Tourplay för överklagan?
@grumplekins fasiken, måste säga att du är både en av dom värsta jag kan lottas mot men även en av dom bästa.
värsta: för du är duktig
bästa: för jag är ny med TT och du kan ju allt :)
edit: se till att vara bakfull och rulla
många 1or så bjuder jag på en bärs!
Kan jag få möta dig istället wotan.
Fan.. möter så klart laget jag tror vinner i 1a... LOL
@Chrixx behöver vi misstänka på läggmatch redan nu??
Uppenbart att @Chrixx visste om lottningen innan den blev offentlig och tippade därefter. Enda rätta är att lotta om.
Nästan uppenbart att jäv, ocker, och grov trolöshet mot huvudman ligger bakom lottningen.
#Big-if-true!
Visst, efter jag ätit upp grumples små kortväxta varelser :)
Vi får se det blir spännande - ditt lag behöver dö duktigt så känns det bra sen.
Jag håller med @Ionas !! 🤩
Let’s get it on!!!!
J asså vi har ju inget val - som @Ionas skrev - uppenbar fusklottning.
Fake news, rigged, witch hunt, etc.
Sicket gnäll..
Collusion!
BUUU till dom onda!!! @Ozt @grumplekins @sirvejlance @Ionas
HEJJA DOM GODA!!! :D
Comments
Är det du Magnus? Superkul!!!
Eller är det Mattias? Också Superkul!!!
Japp! :)
Ok, detta är min första turnering. Förutom att ta med lag, tärningar och spelplan, vad mer behöver jag tänka på? Behöver jag ta med printad roster?
Ett skinande rött äpple till magistern är standard.
Alla rosters kommer finnas i tourplay så papper behövs inte. Ta med mobilladdare är det oväntade tipset…
Är det någon som vill mötas upp i morgon för några glas självförtroende?
@Skuld Jag möter gärna upp för en öl efter min post-badminton middag. Vi kan ta en öl och titta på Ranta Roster tillsammans. 😁 Lär dock vara lite småtrött och tråkig -som vanligt- så kanske inte så mycket mer än så.
@Skuld hakar också på!
@Duckwing på Tourplay står det att vi börjar 09:00... men är enligt schemat i första posten väl?
@Chrixx Du och jag ses på parkeringen kl 08:59 och kör en Open innan :)
Jag vet inte vad jag råkat skriva på Tourplay, men kl 10 öppnas dörren till lokalen på lördag.
Lagen är offentliggjorda nu. Tyvärr har vi ett avhopp pga sjukdom.
Lottningen görs om några minuter.
Jag hinner nog inte mötas upp för någon öl ikväll men tar gärna ett par efter matcherna imorgon kväll.
Lottningen är gjord
@Duckwing Men lol. Du får göra om. Omöjligt att det här var en korrekt lottning. 😤
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ
Hur kontaktar man Tourplay för överklagan?
@grumplekins fasiken, måste säga att du är både en av dom värsta jag kan lottas mot men även en av dom bästa.
värsta: för du är duktig
bästa: för jag är ny med TT och du kan ju allt :)
edit: se till att vara bakfull och rulla
många 1or så bjuder jag på en bärs!
Kan jag få möta dig istället wotan.
Fan.. möter så klart laget jag tror vinner i 1a... LOL
@Chrixx behöver vi misstänka på läggmatch redan nu??
Uppenbart att @Chrixx visste om lottningen innan den blev offentlig och tippade därefter. Enda rätta är att lotta om.
Nästan uppenbart att jäv, ocker, och grov trolöshet mot huvudman ligger bakom lottningen.
#Big-if-true!
Visst, efter jag ätit upp grumples små kortväxta varelser :)
Vi får se det blir spännande - ditt lag behöver dö duktigt så känns det bra sen.
Jag håller med @Ionas !! 🤩
Let’s get it on!!!!
J asså vi har ju inget val - som @Ionas skrev - uppenbar fusklottning.
Fake news, rigged, witch hunt, etc.
Sicket gnäll..
Collusion!
BUUU till dom onda!!! @Ozt @grumplekins @sirvejlance @Ionas
HEJJA DOM GODA!!! :D