Stockholm Clean Cup! 13-14 april

12345679»

Comments

• snyggt @Skuld @Hyperbrain @Jimmieblla bra start för Ranta Roster bet 👌🏻

• @Duckwing stort tack för första dagen av min första turnering, bra anordnat och trevligt folk !

• @Duckwing är risig idag med migrän så jag tar över som administratör för åtminstone första omgången. Var beredda på att vi kan behöva lotta om och avvakta besked innan ni kör igång.

• Tack alla för en trevlig helg!

• Tack allihop!

Kul turnering och hoppas att du kryar @Duckwing !

• Tack för turnering! Krya på dig @Duckwing

• edited April 14

Ska skriva lite längre inser jag. Jag hade ingen fantastisk helg spelmässigt. Hade det väldigt svårt i de flesta matcher. Men en sak var fenomenal:

har spelat första turneringsmatchen i mitt liv mot fem olika personer efter den här helgen. Mycket kul! Tack alla trevliga nya och nygamla bekantskaper!

Bra fixat av @Duckwing, och eminent lätt att vikariera när han fick utebli. Kramar på alla!

• Tack så mycket @Duckwing & @grumplekins ! bra jobbat!

Grattis till alla vinnare och skoj med fler nya ansikten.

Hoppas alla hade lika trevligt som jag.

• Tack alla!

Ni gjorde min turneringspremiär trevlig och minnesvärd.

Jag (och mina tärningar) kommer säkert dyka upp i andra sammanhang.

• Sällar mig till hyllningskören. Stort tack @Duckwing och extra guldmedalj till @grumplekins som klev in och räddade oss alla.

• Tack för kul helg och oftast helt utplånat goblin lag kring runda 16! Bra turnering @Duckwing och snyggt fixat trots sjukdom dag 2.

• Tack allihopa som deltog! Tack @grumplekins som steppade in åt mig.

Det var en fin dag igår och kändes väldigt nesligt att inte kunna vara där idag. Det var ett bra gäng som deltog.

Nu har jag en fråga till er. Skulle ni delta i en sådan här turnering även om avgiften låg mellan 350-400 kr per deltagare? Den här gången kunde jag subventionera turneringen med litet extra pengar men framtida turneringar blir dyrare om de ska hållas på Alphaspel.

• Ja från mig.

Lokalen är jättebra, och bra service. Speciellt fint att ha en bar tillgänglig.

• Då passar jag på med en annan fråga - hur mycket är centralt läge värt? Det finns andra lokaler som ligger lite svårtillgängligare som kan gå att få billigare.

När jag ändå håller på med skvaller så har jag haft en helt ocommittande diskussion med Alfa där de uttryckte att de kanske ska börja köra turneringar i olika spel själva och isf bjuder in folk från Stockbowl att hjälpa till med själva speldelen. Det var väldigt löst prat och jag hann inte ens få en bra eller dålig känsla.

• Ja! Jag tycker ingen som arrangerar ska behöva lägga pengar från egen ficka, att man ställer upp ideellt när man arrangerar så att andra kan ha kul räcker väl gott och väl?!

avslutningsvis:

det här var min premiärturnering och jag har haft superkul. Jag har bara träffat trevligt folk och alla matcher har vi försökt att se till att bägge har kul!

så stort tack till dig @Duckwing och även @grumplekins som såg till att detta genomfördes :).

ps. Sorry till er som tippade på att Norse skulle vara top 3, jag spelade lite vårdslöst ibland och är ju inte direkt supererfaren med Blood bowl 😂

Sign In or Register to comment.