Jag gör så här: Om vi överskrider 22 deltagare kommer jag försöka skaffa plats för alla intresserade, men de som anmäler sitt intresse efter de första 22 st kommer att få betala en högra avgift (vet ej nu vad det blir. Möjligen 300 kr, men inga garantier)
För den som spelat massor online är en del onödigt, men inte resten.
Det är en till nybörjarvänlig turnering (KingConBowl 2024) helgen innan i Upplands-Bro (inom pendelnätet) så den som är committad kan köra hårt två helger i rad.
Comments
@83wotan Det är möjligt, men problemet är att då skulle jag nog behöva höja deltagareavgiften också.
@Duckwing det går iaf jag med på, avgiften är ju låg liksom. vet att jag har en kompis till som är sugen på att komma igång!
Intresserad.
där har vi kompisen :=) @Hyperbrain välkommen :)
Jag gör så här: Om vi överskrider 22 deltagare kommer jag försöka skaffa plats för alla intresserade, men de som anmäler sitt intresse efter de första 22 st kommer att få betala en högra avgift (vet ej nu vad det blir. Möjligen 300 kr, men inga garantier)
Noob-fråga: Är skriva "intresserad" samma sak som att anmäla sig?
Om inte, vad behöver jag göra?
Vill alltså försäkra mig om att jag är anmäld.
Första TT turneringen!
Spännande!
I det här fallet så är att skriva "intresserad" i princip samma sak som att anmäla sig :)
@Hyperbrain som "nybörjare" har du säkert även både förtur och turen på din sida :-D
Intresserad
Intresserad
jag är också nybörjare som anmält mig intresserad, blir första turneringen för mig med! :)
hell yeah, team Andy incoming!
Grattis alla gröngölingar. Här är en guide jag skrivit med er i åtanke:
För den som spelat massor online är en del onödigt, men inte resten.
Det är en till nybörjarvänlig turnering (KingConBowl 2024) helgen innan i Upplands-Bro (inom pendelnätet) så den som är committad kan köra hårt två helger i rad.
Stort tack! Ska läsa igenom denna och fundera igenom Om man kan smita hemifrån 2 helger i rad 😅.
Tackar!
Intresserad men kan inte binda mig till något än. Om det finns platser kvar när det närmar sig!
Intresserad
Då skriver jag inte upp dig på reservlistan istället för huvudlistan av anmälda
Ljunggren är med två ggr i listan.
Han vill kunna spela mot sig själv på Top Table.
Anmäler intresse att delta
Då byter jag ut ena Ljunggren mot IFTP.
Fortfarande en plats kvar till ordinarie pris. Därefter öppnas reservlistan.
Jag är också intresserad av det här. Men det kanske bara var reservplatser kvar?
Du tog sista ordinarie plats :)
Men folk får gärna fortsätta att skriva upp sig. Det kommer nog inte vara problem att få till fler platser så länge vi är ute i god tid.
jag kan ställa mig på reservplats så att nyare coacher får plats först :)
Alright, då finns det fortfarande en ordinarie plats kvar :)
Är reglerna spikade nu? (eftersom det är 2024)
Tack för påminnelsen. Jag justerade litet och låser in reglerna nu.
Lurigt detta, Alla lag jag bygger hamnar på 1005 i tv :D
@Skuld 5 hit eller dit gör ju ingen större skillnad... du får lite handikapp av TO säkert :-D.
Är det Duckis som korrläser så kommer han nog inte att märka det heller :-)