Tipptopp. Då ska vi se om jag kan tagga @Nijoth här. Han har precis gått med i forumet, så han får formellt anmäla sig till det här, om han ville vara med.
Det kan vara värt att upprepa att ni än så länge med största sannolikhet fortfarande kommer kunna vara med även om ni anmäler er efter att ordinarie platser tagit slut, men att kostnaden blir litet högre för er då.
Jag misstänker Skitter är mega star-värdig... men han verkar inte vara klassad så än och jag vill inte vara överdrivet försiktig i onödan, så han är tillåten.
Snottlings och Goblins är dom två stunty lagen som kan ta honom.
Sedan tror jag att han gör mera nytta bland Khorne, Chorfs, chaos där man får en 2+ bollhanterare... Samt kan även motverka agility lag i och med Prehensail tail, samt eventuellt tackle...
Mv9 gör ju att dessa lag inte behöver ta sig allt för långt in på motståndarplanen för att komma inom räckvidd
Comments
Party!!!!!!!!!!
Jag har fått förhinder behöver tyvärr avanmäla mig
Då är frågan om @GamleOle eller @brocCooLi vill hoppa in på ordinarie listan
jag avvaktar som extra odd :)
Finns det fortfarande en plats kvar? Har en kompis som nog är på? Ska kolla med honom om bjuda in honom till forumet i så fall.
@Bitter det finns plats kvar
Tipptopp. Då ska vi se om jag kan tagga @Nijoth här. Han har precis gått med i forumet, så han får formellt anmäla sig till det här, om han ville vara med.
Spelar gärna! (Om det finns plats kvar)
@GetTheRef då är du anmäld
Det kan vara värt att upprepa att ni än så länge med största sannolikhet fortfarande kommer kunna vara med även om ni anmäler er efter att ordinarie platser tagit slut, men att kostnaden blir litet högre för er då.
Jag är gärna med
Roligt @Nijoth!
Intresserad.
När spikas datumet?
@Ionas Datumet är satt och spikat.
Betalt och skickat in roster.
Vart betalar jag när är deadline för roster?:)
Roster deadline är en vecka före turneringen. Info om betalning kommer.
Kommer skitter va tillåten? För stunties såklart
Eftersom Skitters nya regler inte är släppta ännu så är han inte tillåten
@Duckwing Skitter finns nedladdningsbart på GW hemsida...
Huh, jag hittade honom inte där.
Kan någon av stunty-lagen nyttja 'Underworld challenge'? Jag tvivlar på det men har inte regelboken här.
Snotlings har Underworld challenge
*fixar ett lag med massor av tackle och AV*
av10 är av5 med 5 assists….🦶
Jag misstänker Skitter är mega star-värdig... men han verkar inte vara klassad så än och jag vill inte vara överdrivet försiktig i onödan, så han är tillåten.
Kul @Duckwing !
Snottlings och Goblins är dom två stunty lagen som kan ta honom.
Sedan tror jag att han gör mera nytta bland Khorne, Chorfs, chaos där man får en 2+ bollhanterare... Samt kan även motverka agility lag i och med Prehensail tail, samt eventuellt tackle...
Mv9 gör ju att dessa lag inte behöver ta sig allt för långt in på motståndarplanen för att komma inom räckvidd
Jag måste lämna återbud. Plikten kallar.
😮
@Oberwald_1 Bör vi börja bunkra toapapper igen?
@Ionas återbruk ligger ju i tiden annars :)
@Ionas ja