Efter att ha tittat litet på hur stora några av borden är så gör jag bedömningen att jag kan klämma in två deltagare till, så det finns nu två lediga platser.
Sedan har jag en fråga till alla som anmält sig. Föredrar ni att ha lunchpaus dag 2 mellan match 5 och 6, och bli klara med turneringen kl 16, eller föredrar ni att skippa lunchpausen på andra dagen och bli klara runt 15?
Jag är klar tidigt, roster redan inlämnad. Ska bara betala. Lunch får den som åker längst sätta schema för tycker jag, inget blir fel för mig. Det finns ju också mat på alfa och jag har inget emot att multitaska om jag blir hungrig.
Det låter som att de flesta ändå föredrar att bli klara tidigt.
@83wotan någon form av näring finns att köpa i Alphabaren. PGA att de har mat- och dryck till försäljning där får man dock inte äta egen medtagen mat (som det brukar vara i barer).
Jag kommer ta beställningar i förväg för de som vill äta lunch i lokalen på lördagen.
@Lockmund är på reservlistan. Jag har en ide om att vi kan lägga ut träskivorna som 40k-spelarna och annat pack använder så att vi kanske kan få plats med två planer på alla bordsplatser och därmed många fler deltagare. Jag ska kolla på Alphaspel idag om det funkar.
Efter påsk kommer jag att skicka ut begäran om swishbetalning till dem som ännu inte betalat.
Fredag 5/4 kommer jag kolla så att alla anmälda har ett godkänt roster registrerat på Tourplay. Ni har fortfarande tid att rätta eller ändra er efter detta men jag kommer ligga på er att få det gjort ;)
Efter detta datum kommer man inte kunna få tillbaka anmälningsavgiften vid återbud.
Comments
Nevermind.
Jag vill spela / vara på reservlista!
Jag skriver upp dig på reservlistan.
@Duckwing det här är min första turnering, kan du vara snäll och kolla så jag anmält mig rätt på tourplay?
tack!
Du har gjort rätt @83wotan.
Tourplay är litet nytt för oss alla.
tack! Det är ett mirakel att jag lyckades 😂
@Duckwing Jag har fått förhinder och måste hoppa av.
@simon (Eftersom jag ser dig på reservlistan.)
Okej, då är @simon med
Efter att ha tittat litet på hur stora några av borden är så gör jag bedömningen att jag kan klämma in två deltagare till, så det finns nu två lediga platser.
Sedan har jag en fråga till alla som anmält sig. Föredrar ni att ha lunchpaus dag 2 mellan match 5 och 6, och bli klara med turneringen kl 16, eller föredrar ni att skippa lunchpausen på andra dagen och bli klara runt 15?
Hellre klar tidigt för min del
Funkade bra utan lunch på söndag i Örebro tyckte jag så jag röstar för klar tidigare.
Håller med Pertan. Men jag tycker folk som reser in borde få bestämma mest. För mig går det bra med vilket som.
Föredrar att vara klar tidigt.
jag håller med ovanstående
Jag är klar tidigt, roster redan inlämnad. Ska bara betala. Lunch får den som åker längst sätta schema för tycker jag, inget blir fel för mig. Det finns ju också mat på alfa och jag har inget emot att multitaska om jag blir hungrig.
Mig spelar det ingen roll, bara jag vet det innan så jag kan fixa någon form av näring.
Det låter som att de flesta ändå föredrar att bli klara tidigt.
@83wotan någon form av näring finns att köpa i Alphabaren. PGA att de har mat- och dryck till försäljning där får man dock inte äta egen medtagen mat (som det brukar vara i barer).
Jag kommer ta beställningar i förväg för de som vill äta lunch i lokalen på lördagen.
Finns det en plats över så kan jag tänka mig att spela
@Karlosaurus då har du en plats
Jag tar gärna sista platsen om den är kvar!
You're in!
Jag verkar vara för sent ute, men jag är gärna reserv nr 1.
@Lockmund är på reservlistan. Jag har en ide om att vi kan lägga ut träskivorna som 40k-spelarna och annat pack använder så att vi kanske kan få plats med två planer på alla bordsplatser och därmed många fler deltagare. Jag ska kolla på Alphaspel idag om det funkar.
Pax för att möta @Ozt @Duckwing !!
@Duckwing Jag har fått förhinder och kommer tyvärr vara tvungen att avboka mig 😫. Hoppas någon annan kan ta min plats @Lockmund
Uppfattat.
Jag har också gjort bedömningen att det går att klämma in ytterligare runt 6-10 deltagare om vi står ut att det är litet trångt på vissa av borden :)
Det börjar närma sig så här är några hålltider.
Efter påsk kommer jag att skicka ut begäran om swishbetalning till dem som ännu inte betalat.
Fredag 5/4 kommer jag kolla så att alla anmälda har ett godkänt roster registrerat på Tourplay. Ni har fortfarande tid att rätta eller ändra er efter detta men jag kommer ligga på er att få det gjort ;)
Efter detta datum kommer man inte kunna få tillbaka anmälningsavgiften vid återbud.
Jag har betalat in.
Och reggat lag (tror jag).
Första gången jag använder Tourplay.
Jag måste tyvärr dra mig ur
Jag har fått förhinder och måste tyvärr ställa in min medverkan.