insåg nu att detta är veckan efter Dungeonbowl och jag kommer stanna kvar i Tyskland efteråt i ett par dagar. så tror detta blir för tight för mig att åka på den här också, tyvärr.
Har försökt anmäla ett lag, gjort roster inklusive improvement pack. Osäker på om jag lyckades. Du kanske kan se om det finns ett gäng glada Black orcs som är korrekt anmälda?
På grund av en missräkning av vad kostnaden skulle bli när Alphaspel nu har höjt priset för att boka bord hos dem så måste jag höja avgiften för turneringen med 50 kr. Jag beklagar detta.
Ni som redan betalt får välja att få tillbaka avgiften om ni vill ångra ert deltagande.
När ni skapar ett lag i tier 1 får ni inga improvements men pga hur Tourplay är byggt så måste ni ändå välja ett skillpack för att laget ska markeras som OK, så jag har lagt dit ett skillpack åt er utan skillpoäng som ni måste välja.
Comments
😬
Då har @brocCooLi glidit in på första listan. Alla Reservplatser så här långt vågar jag fortfarande garantera plats.
jag spelar gärna, men har inget emot att lämna plats åt någon annan.
Några rosters har redan kommit in. Ni kan skicka dem till mig på "doffrell -at- gmail . com"
Meddela ett telefonnummer när ni skickar in roster så skickar jag swishbegäran när det är dags för betalning.
När behöver du senast ha in roster?
@83wotan fredag den 5 april
insåg nu att detta är veckan efter Dungeonbowl och jag kommer stanna kvar i Tyskland efteråt i ett par dagar. så tror detta blir för tight för mig att åka på den här också, tyvärr.
så jag drar mig ur helt från att delta :(
Måste tyvärr hoppa detta. Garanterad FOMO
UPPDATERING
Jag har utökat till 30 platser, så fyra lediga platser kvar.
För enkelhetens skull blir det samma låga pris för alla. Betalning sker enklast med swish till 073 687 04 79. Ange nick i betalningen.
Jag har även bestämt mig för att använda Tourplay, så roster skapas här: https://tourplay.net/en/blood-bowl/stockholm-clean-cup
OBS att ni behöver välja ett improvement pack för att få era extra skills om ni spelar lägre tiers.
Har försökt anmäla ett lag, gjort roster inklusive improvement pack. Osäker på om jag lyckades. Du kanske kan se om det finns ett gäng glada Black orcs som är korrekt anmälda?
@Bitter Jag ser att de är anmälda
SCHEMA (Finns nu även i första posten)
13 April
10:15 samling
10:30-12:45 Match 1
Lunch
13:45-16:00 Match 2
16:15-18:30 Match 3
18:45-21:00 Match 4
14 April
10:15-12:30 Match 5
Lunch
13:30-15:45 Match 6
Prisutdelning
Vill anmäla en kompis. Naf-namn zalmour
Intresserad!
Ganglari är intresserad också
Okej, då är det fullbokat igen!
Det går fort i Hockey...!
Japp, intresserad!
Du är uppskriven @Ganglari
@Duckwing Avanmäler mig
Tråkigt, men då finns det en ledig plats.
Då kanske jag kan knipa den?
@helllstrom knipen!
Yes, kul! Hellstrom 💪
Whoop Whoop! :)
Hej folk.
På grund av en missräkning av vad kostnaden skulle bli när Alphaspel nu har höjt priset för att boka bord hos dem så måste jag höja avgiften för turneringen med 50 kr. Jag beklagar detta.
Ni som redan betalt får välja att få tillbaka avgiften om ni vill ångra ert deltagande.
@Duckwing blir kostnaden 200sek?
@Pertan Kostnaden blir 150sek.
När ni skapar ett lag i tier 1 får ni inga improvements men pga hur Tourplay är byggt så måste ni ändå välja ett skillpack för att laget ska markeras som OK, så jag har lagt dit ett skillpack åt er utan skillpoäng som ni måste välja.
Ok, pröjsar in 50kr extra :) inga problem alls! Kul att du arrangerar :)