Diskussioner pågår just nu om att ta bort paketet där man kan växla sp mot pengar så att turneringen kan köras via Tourplay. Om någon är starkt negativ till det finns härmed tillfälle att gnälla och få ett öra.
Turneringsreglerna är ändrade så vi kör utan paketet med extra cash (tidigare Option A).
Har även lagt in tourplay-URL och discord-kanal. Resultat kommer läggas upp på discord automatiskt vartefter. Lag byggs direkt i Tourplay. Registrera er där och ange NAF-namn och NAF-nummer i samband med det så blir allt enkelt att administrera.
Comments
Välkommen till gemenskapen @Trolle!
Hej! Du är självklart väldigt välkommen! En idé kan vara att komma och bekanta dig med oss i ligan först tidigt under hösten.
Skicka pm till mig eller @Juiblex så hjälper vi dig
Toppen, tack för välkomnandena! Jag hör av mig om eventuellt deltagande i ligan senare. Det låter också kul.
intresserad
Diskussioner pågår just nu om att ta bort paketet där man kan växla sp mot pengar så att turneringen kan köras via Tourplay. Om någon är starkt negativ till det finns härmed tillfälle att gnälla och få ett öra.
Jag mailade Tourplay och kollade om dom kan göra inställningar som man kan köra som GreekBowl paketet ;)
Turneringsreglerna är ändrade så vi kör utan paketet med extra cash (tidigare Option A).
Har även lagt in tourplay-URL och discord-kanal. Resultat kommer läggas upp på discord automatiskt vartefter. Lag byggs direkt i Tourplay. Registrera er där och ange NAF-namn och NAF-nummer i samband med det så blir allt enkelt att administrera.
HURRA!
Interessert!
Gode tips til hoteller/overnatting i nærheten av venue?
Jag anmäler mig
Första inlägget uppdaterat, nu kan alla långväga gäster boka sina hemresor osv
Det kommer några finska coacher också.
Fint! Kan du bjuda in dem till discorden?
Anmäler mig!
Anmäler mig
Anmäler mig
Så jäkla skitsegt men jag måste lämna återbud.. :(
Jag anmäler @Chrixx igen
jag avanmäler en av Oberwalds anmälningar, räcker att det är en av han på turneringen och inte två.
Jag anmäler mig!
@helllstrom <3 come back!
@kaju :)
Förstår inte varför jag inte spelat BB på så länge. Nu är jag helt uppslukad igen. Jävla knark det här.
@helllstrom Dark Elf är fortfarande bäst så du behöver inte måla upp ett nytt lag ;)
Jag har hört att knark är dyrt Blood bowl är ju bill… Nej vänta nu!
Anmäler mig
@helllstrom det är för att vi är så himla trevliga....
tala för dig själv!
Hur många platser finns det?
Inget tak i teorin men fler än 40 blir nog svårroddat. Vi behöver bord också…
Vi har ett gäng finnar som gjort intresseanmälan också, rite? Hur många tror/vet vi kommer?
@Ionas jag jagar dem och ber om en uppskattning