@Bim - vi ska snart ha styrelsemöte där allt bestäms men räkna med att rosters ska in fredagen före helgen innan. Allmänt ligger du bra till med reglerna: dels är @Ozt någon slags mestadels frånvarande regelansvarig och bör kunna bistå🩷 och så kör vi i Tourplay så du har liksom ett verktyg som bygger laget och det kan bara bli fel om jag gjort fel….
Jag har börjat regga mitt lag. Tourplay gav min ballcarrier det automatgenererade namnet "Elva Heineken". Nu har jag ytterligare något att skylla på :)
Betalning ska gärna in denna vecka till SEB konto 56903074406 - med NAF-namn i meddelandefältet. Det sparar skitmycket kassörsarbete om ni gör så men insisterar ni kommer det gå att swisha eller nåt. Avgiften är 250 kr och 150 kr för Stockbowl-medlemmar. Stockbowl-medlemmar som vill betala medlemsavgift samtidigt (nämner inga namn) kan sätta in 400 direkt.
Jag behöver betala lokalhyra osv nästa vecka så bra om pengar och slutgiltig närvarobekräftelse kommer in till helgen. Ranta vill få rosters så bra om de finns inne fredag kväll.
Obs! Kolla så ni inte har testbyggen liggande - ett lag per coach gör det väldigt mycket lättare för oss som sköter turneringen.
Comments
Jag anmäler mig.
@Bim - vi ska snart ha styrelsemöte där allt bestäms men räkna med att rosters ska in fredagen före helgen innan. Allmänt ligger du bra till med reglerna: dels är @Ozt någon slags mestadels frånvarande regelansvarig och bör kunna bistå🩷 och så kör vi i Tourplay så du har liksom ett verktyg som bygger laget och det kan bara bli fel om jag gjort fel….
@kepop kul; välkommen!
Wohoooo @Bim in the house!
det kan bara bli fel om jag gjort fel….
Aj då...
Jag anmäler mig också! Med tanke på hur rostig jag är borde jag tematiskt sett spela undead...
@Mooselord noterat!
@Mooselord HEJJA!
Om det finns platser kvar är jag gärna med :)
Japp du har skrivits upp - sex stolar kvar
Får man spela stående efter det?
@mikethemachine njet
jag är sugen, men skulle det kunna gå att fixa lite plats på något golv som man kan få sova på?
Tar gärna en plats om det finns kvar :)
@KazzTruul fixar!
Nu har jag lagt upp info under Registration på hemsidan. För er som inte orkar kommer kortversionen här:
Rosters in före midnatt fredag 15 nov
Avgift 250 för icke-Stockbowlare, 150 för Stockbowlare (som ändå är med och finansierar via sin medlemsavgift där).
Regga er hos Tourplay med NAF-namn och NAF-nummer (gratis).
Fråga om det är nåt.
Står säkert på hemsidan , men hur vill du ha pröjs?
Jag anmäler mig!
helst bankkontoinsättning till Stockbowl-kontot, som det står på hemsidan. Slipper gärna rodda med egna konton.
Betalar man 250 och blir medlem i Stockbowl eller vad kostar medlemskap där. Tänker om det blir någon strömatch i open?
200 för medlemskap. En open-match kan man spela ändå, typ, om det är nån enstaka.
Tack @grumplekins
250 för medlemskap ska det stå, förlåt.
turneringssidan har också rättats, nu ska roster in en dag som faktiskt finns (fredag 10/11).
Jag har börjat regga mitt lag. Tourplay gav min ballcarrier det automatgenererade namnet "Elva Heineken". Nu har jag ytterligare något att skylla på :)
Haha
Fredag 15 nov? Är det ons 15 nov eller fredagen 17 nov som gäller?
Men GUD hur klantig har jag varit 10 nov och inget annat
har lyckats registrera mig och skapa roster. kors i taket och färg överallt. nu ska jag bara få färg på de sista spelarna så att laget blir klart.
peppen ökade markant iaf. men först är det turnering i Gbg på tapeten!
Hej alla!
Liten påminnelse:
Rosters ska in till fredag 10/11 kl 23.59. Anmäl roster via https://tourplay.net/en/blood-bowl/stockbowl-open-2023. Ange gärna NAF-nummer i ert konto.
Betalning ska gärna in denna vecka till SEB konto 56903074406 - med NAF-namn i meddelandefältet. Det sparar skitmycket kassörsarbete om ni gör så men insisterar ni kommer det gå att swisha eller nåt. Avgiften är 250 kr och 150 kr för Stockbowl-medlemmar. Stockbowl-medlemmar som vill betala medlemsavgift samtidigt (nämner inga namn) kan sätta in 400 direkt.
Jag behöver betala lokalhyra osv nästa vecka så bra om pengar och slutgiltig närvarobekräftelse kommer in till helgen. Ranta vill få rosters så bra om de finns inne fredag kväll.
Obs! Kolla så ni inte har testbyggen liggande - ett lag per coach gör det väldigt mycket lättare för oss som sköter turneringen.
OCH
Morg har kramar till alla!
Hur får man in NAFnr?
Tror jag lyckades uppdatera..
Man klickar på sin kontoikon (längst upp till höger för mig) och matar in naf-nummer och naf-namn