har ica banken och fick inte något sådant alternativ. stod att en kunde fylla i alla siffror utan mellanslag osv också. men fick bara ett felmeddelande.
Eftersom Stockbowl Open förs via Tourplay och båda spelarena måste rapportera in och bokföra allt i sina matcher själva så måste alla se till att de har mobiler eller dylikt som fungerar och är laddade. Det vore bra om vi kunde hjälpas åt att ta med lite extra laddare att låna ut vid behov.
@grumplekins Jag noterade just att schemat på www.joråbowl.club är felaktigt Starttiden på söndag är angiven som 10.00 där men 09.30 här i tråden. Sluttiden är 15.15 där och 16.00 här Det finns klar risk för problem!
(Det finns också ett par 1.5 timmar långa matcher i det vilket är ett fel som är uppenbart men som man kan missa om man är lite stressad.)
Hur funkar tourplay? Jag har kommit halvvägs med att göra färdigt ett lag, men funderar på om jag skulle byggt laget annorlunda. Finns det möjlighet att "backa" ett lagbygga välja nytt skill-paket och sparka spelare eller behöver man göra om ett nytt lag från scratch?
Du kan sparka spelare och välja nytt paket osv utan problem. Du kan bli tvungen att ta bort skills som redan sitter på spelare för att laget ska bli giltigt.
Om du går in på spelaren så kan du också ändra nummer på vederbörande och du kan även dra spelarraderna upp och ner i rosterlistan för att fixa bättre ordning.
Comments
Är clearingnummer 4 första på SEB kontot?
Blir min första turnering, nån som har lust att bolla roster?
Absolut! Skriv ett pm med vad du är sugen att spela om du inte vill bolla öppet :)
Tack, tar det på pm.
@Skullflame hjälper dig gärna och ska inte på turneringen 😊
Skicka ett Pm vad du funderar på för lag så snackar vi lite där!
Jag tror det är så det funkar, ja,
@Skullflame
Vad du än får för tips är det här en bra stomme om du ska spela Lizardmen:
6 saurus
1 Krox
1 Chameleont
4 Skink
2 reroll
1 apo
Då kan du ta 6 block Saurus, eller strössla in lite Guard, Tackle, Wrestle osv beroende på vad du gillar.
Jag ställer också upp i pm om du vill bolla vidare efter stöd från @coma och @Aos
Tack, men det blir inte ödlor. Har skämt ut dom tillräckligt i ligan 😁
Rättvist - de är lätta att bygga dock. Hojta till om du vill ha en third opinion sen :D
om du vill ha en riktigt urusel roster är det bara att hojta till så kan jag göra mitt bästa :D
Du har de gamla amazon-lagreglerna inlagt i Tourplay.
Vampyrreglerna är också de gamla
Vampyrer ska vara de gamla, amazon inte.
Amazon ska vara fixat, tack för att du såg!
Men tar tillbaka om du tänker spela dem.
Litet tjatinlägg eftersom vi inte fick plats med listan i inlägg ett. Och ja, ingen deadline har gått så det är snälltjat än så länge.
Saknar roster
Har överpresterat i antal roster
Det är bäst om det bara finns en kvar fredag midnatt
Betalning
Jag är lite extra på eftersom vi kommer få betala för varje stol vi paxar i lokalen och det därför är asbra om allt är prydligt i god tid.
Skicka pm om ni behöver hjälp med nåt. All info finns på www.jsalomonsson.com/swebba
försökte betala men får inte kontonumret att funka :(
var det ok att swischa som nödutväg?
@brocCooLi provade du fyra första som clearingnummer
Det har löst sig @mikethemachine
har ica banken och fick inte något sådant alternativ. stod att en kunde fylla i alla siffror utan mellanslag osv också. men fick bara ett felmeddelande.
Bra att det löste sig
Eftersom Stockbowl Open förs via Tourplay och båda spelarena måste rapportera in och bokföra allt i sina matcher själva så måste alla se till att de har mobiler eller dylikt som fungerar och är laddade. Det vore bra om vi kunde hjälpas åt att ta med lite extra laddare att låna ut vid behov.
Ska tilläggas att det finns wifi på plats iaf.
@grumplekins Jag noterade just att schemat på www.joråbowl.club är felaktigt Starttiden på söndag är angiven som 10.00 där men 09.30 här i tråden. Sluttiden är 15.15 där och 16.00 här Det finns klar risk för problem!
(Det finns också ett par 1.5 timmar långa matcher i det vilket är ett fel som är uppenbart men som man kan missa om man är lite stressad.)
Hej!
Matchschemat är det som är på sajten. Tiderna här är närvaro för registrering osv. Men tack, ska dubbelkolla!
EDIT: hade blivit lite knas, justerat på sajten nu. Tack @Hoffa! In med roster nu också!
Klart och betalt!
Hur funkar tourplay? Jag har kommit halvvägs med att göra färdigt ett lag, men funderar på om jag skulle byggt laget annorlunda. Finns det möjlighet att "backa" ett lagbygga välja nytt skill-paket och sparka spelare eller behöver man göra om ett nytt lag från scratch?
Du kan sparka spelare och välja nytt paket osv utan problem. Du kan bli tvungen att ta bort skills som redan sitter på spelare för att laget ska bli giltigt.
Om du går in på spelaren så kan du också ändra nummer på vederbörande och du kan även dra spelarraderna upp och ner i rosterlistan för att fixa bättre ordning.
Finns det plats kvar så vill jag gärna vara med.
Kul! PMa mig om du behöver nån info - annars gå till sajten i första inlägget så kommer du snabbt in på banan.