Lycka till alla som ska ner och representera, skriv gärna några rader om vad ni fick möta och hur det gick. Jag tror inte jag är ensam om att gilla sådant, men vem vet :)
Jag skulle gärna ta ett gemensamt foto på alla svenskar som vi gjorde förra gången på Dornbirn.
Jag bestämmer enväldigt att vi samlas kl 13:45 på fredag på en lämplig plats och tar ett fint kort tillsammans. Återkommer på denna tråd och SweBBAs Discord kanal var vi samlas när jag har rekat venue.
sen har officiella webbplatsen en sida för Associations and Streaming, men där är det just nu bara en länk för att kunna fylla i ett formulär för att få streama. kanske kan dyka upp något där, men vet inte.
Försökt hitta en hemsida där man kan se resultaten men verkar sjukt omöjligt.... Uppskattar om någon kan länka till en, @brocCooLi den du länkade till visar en sida som inte visar något resultat alls, eller behöver jag göra en användare och logga in?
Comments
Ser ut att bli fint väder...
Tur att man sitter inomhus merparten av dagarna....
Du glömde onsdagen!
Man måste ju komma i tid och insupa "känslan" ;)
För att riktigt supa in känslan åker jag ner på tisdagen
respekt @mrselecta 🍻
Jag tänkte känna in suparna på planet på torsdag.
Lycka till alla som ska ner och representera, skriv gärna några rader om vad ni fick möta och hur det gick. Jag tror inte jag är ensam om att gilla sådant, men vem vet :)
Håller helt med Frantic!
tror mycket kommer skrivas på discord. men ska försöka skriva även här.
Jag o Froxt åker ner på onsdag för att mysa hela torsdag
Lotting Runda 1:
https://drive.google.com/file/d/1zKlyjU6QYUG2juXiu49u0MRbRFvoiabj/view
Finns även på SweBBAs Discord kanal
Hej alla!
Jag skulle gärna ta ett gemensamt foto på alla svenskar som vi gjorde förra gången på Dornbirn.
Jag bestämmer enväldigt att vi samlas kl 13:45 på fredag på en lämplig plats och tar ett fint kort tillsammans. Återkommer på denna tråd och SweBBAs Discord kanal var vi samlas när jag har rekat venue.
TA MED ALLA SVENSKA COACHER!
Det är inte mitt i en match då?
@kaju, vi har två utlandssvenskar som jag vet är där.. skall jag inkludera dem också?
Missweden (danmark) och iamdimarkos (grekland)
Dom har ändrat spelschemat.
Jag ändrar tiden till 13:45.
Vi får väl fråga hur de identifierar sig själva
Med jagets lokus som utgångspunkt?
Betyder det att @straume känner sig svensk 🤓
Du svarar på din egen fråga i din text ;)
Alla svenskar är välkomna!
Halloj!
Vet ni om det kommer att rapporteras ifrån world cup live eller på något annat sätt för oss som inte kunde ta oss ner till Allicante?
Hade varit skoj att kunna följa det på något sätt.
bra fråga.
officiella webbplatsen har en sida där lottning och ranking kommer synas:
finns länk till nafs discord om du använder det:
där kan det nog också tänkas dyka upp resultat.
sen har officiella webbplatsen en sida för Associations and Streaming, men där är det just nu bara en länk för att kunna fylla i ett formulär för att få streama. kanske kan dyka upp något där, men vet inte.
Swedish Blood Bowl Alliance ligger på plats 8 och Stockholm Syndrome på plats 12 efter omgång 3.
Yepp, finns gott om matchrapporter på SWEBBA discord. Tips om man vill följa lite närmare.
Även en del bilder osv.
Det hade jag missat!
Försökt hitta en hemsida där man kan se resultaten men verkar sjukt omöjligt.... Uppskattar om någon kan länka till en, @brocCooLi den du länkade till visar en sida som inte visar något resultat alls, eller behöver jag göra en användare och logga in?
ja, man måste göra en profil, men även då är det rätt jobbigt. Så, därför vill vi ha uppdateringar från alla er grymma nere i Alicante :)
Vi har heller inga standings endast efter runda 3 eller 4
Det sägs att @Zedd gick helt ok.
Mm typ världsbäst okej.
var så mycket så jag glömde helt av att posta här på forumet.
Om någon har en bra länk till hur alla slutade individuellt och i lag så posta gärna den här så en får lite kvällsläsning :)