@everyone Registration for the NAF World Cup V in Alicante is now open on vnafworldcup.com. Apologies for the slight delay. To register you will have to create an account on the website (top right corner). Afterwards you will have the option to sign up. Registration is complete once the payment for your entire team has been made.
Feel free to browse the site and the FAQ for further information and check out the World Cup section on this very discord. Get hyped!
Vi är ett lag på 5 spelare som kommer vara i spanien före och efter world cup. Vi kikar nu skarpt efter en 6:e spelare så finns möjlighet att signa upp med oss så länge man är ok med att fixa egen lodging och sign-up fees och så!
Vi på Ranta Roster har planerat in en variant på ett avsnitt till World Cup.
Deadline för att lämna in rosters är nån gång i juli.
Vi tänkte ranta alla rosters som är klara nån gång i slutet av maj.
Tanken är att man får lite feedback innan man ska lämna in ett slutgiltigt roster i juli.
Kan ju vara tråkigt att åka World Cup och spela nio matcher med ett roster som man inte är nöjd med.
Skulle alla lagkaptener kunna skicka ett privat meddelande till mig här på SweBBA? Så samlar vi in alla roster på nåt sätt. Dom som spelar i ett mixat lag med olika nationaliteter kan också skicka ett pm till mig.
Om man inte vet riktigt hur man ska ha sitt roster så skicka in ett som du tror du vill ha det ändå. Ändå värdefullt att få nån feedback än ingen feedback alls.
Heisann BB Sverige! Vi er 5 stk som skal til Alicante og sistemann meldte akkurat nå avbud, vi har AirBnB sted booket. Noen som vi slenge seg på en BB gjeng som drar ned for å ha det gøy? (fristen er 1. mai). Ta kontakt! :D
Comments
@Pertan de öppnar för anmälan först kl 20 ikväll
@everyone Registration for the NAF World Cup V in Alicante is now open on vnafworldcup.com. Apologies for the slight delay. To register you will have to create an account on the website (top right corner). Afterwards you will have the option to sign up. Registration is complete once the payment for your entire team has been made.
Feel free to browse the site and the FAQ for further information and check out the World Cup section on this very discord. Get hyped!
läste just detta på discord NAF
Det verkar klurigt att anmäla en squad.
Vi tänkte göra en kort video på Ranta Roster hur vi lyckades fylla i deras konstiga hemsida under nästa vecka.
EDIT jag hittade var jag registrerar!!
Kan behövas en video, jag kan bara läsa hur jag ska göra men hittar ingen knapp för att registrera mig eller laget.
Hmmm lite orolig om det krånglar nu så vad händer sen...
Skuld förklarar hur man reggar lag och coach.
https://youtu.be/Kwq5khM6tlc
Best og mest kompetent guide ever!
@straume Skulle precis skriva "Delar du videon på Norska community:t så tror jag dig" :D
Way ahead of you :-D. Denne nødhjelpen fra søta bror må jo deles!
Vilka lag är vi som ska till World Cup?
Vårt lag Swedish Blood Bowl Alliance är: @Skuld @inforthepain @Melisqus @Pidpad @Oberwald_1 @kaju
Stockbowl Syndrome åker med @Juiblex @Ionas @Nyaga @Pertan @Duckwing och @grumplekins
Valhalla United ska åka! MrSelecta, Sindragosa, SpoiledSquid, Keith, Froxt och jag!
Good Dice/Bad Dice
@Chrixx @sirvejlance @finlj658 @Viccy @Jimmieblla @Clark
Havaji, Ikterus, Adso, Zedd, Sandpeople och Stumpen är Joe Penny's Thighs
Det kommer ett Beast Coast lag också, tloegbbl+malmö. Själv fick jag tyvärr hoppa... :/
The Princes in yellow åker med @Mago @suncar @Thursablot @Aos @Mortimess @coma
Jag var inte med på bilden, så @straume hoppade in. All good :)
Letar någon efter ett lag?
Vi har en plats kvar att fylla
@pedda jag letar men har typ en, men inte något bestämt. så jag tar gärna en plats hos dig!
SWEET!!!!
Jag har fått ett sent svar från min svåger att han inte ska med. Behöver någon en till för att fylla ett lag?
Vi är ett lag på 5 spelare som kommer vara i spanien före och efter world cup. Vi kikar nu skarpt efter en 6:e spelare så finns möjlighet att signa upp med oss så länge man är ok med att fixa egen lodging och sign-up fees och så!
@Cindurion tror @Lockmund söker ett lag
Det stämmer. @Cindurion.
14000 WC dices…. :-0
😲
Vi på Ranta Roster har planerat in en variant på ett avsnitt till World Cup.
Deadline för att lämna in rosters är nån gång i juli.
Vi tänkte ranta alla rosters som är klara nån gång i slutet av maj.
Tanken är att man får lite feedback innan man ska lämna in ett slutgiltigt roster i juli.
Kan ju vara tråkigt att åka World Cup och spela nio matcher med ett roster som man inte är nöjd med.
Skulle alla lagkaptener kunna skicka ett privat meddelande till mig här på SweBBA? Så samlar vi in alla roster på nåt sätt. Dom som spelar i ett mixat lag med olika nationaliteter kan också skicka ett pm till mig.
Om man inte vet riktigt hur man ska ha sitt roster så skicka in ett som du tror du vill ha det ändå. Ändå värdefullt att få nån feedback än ingen feedback alls.
1880 registrerade coacher.
Två veckor kvar på registrering.
Fett!
Går att läsa mer bl.a. World Cups fejjan grupp.
Det kommer vara ett grymt event :)
herrejävlar....
Blitz 'N' Pieces är nu fulltaliga!
Vi har
Cindurion (lagkapten typ?) - Wood Elves
Kepop - Dwarfs
Kazz'Truul - Nurgle eller Skaven
Demonikai - Tomb Kings
Aeonax - Norse
Lockmund - High Elves
Heisann BB Sverige! Vi er 5 stk som skal til Alicante og sistemann meldte akkurat nå avbud, vi har AirBnB sted booket. Noen som vi slenge seg på en BB gjeng som drar ned for å ha det gøy? (fristen er 1. mai). Ta kontakt! :D