Sala Summer Crush 13-14 Augusti 2022

123578

Comments

• Kör på

• Låt @kaju köra Amazon om han vill det.

• Som min trogne och ofelbara skarprättare har han frihet att göra detta byte.

• Jag misstänker att Melisqus har sina egna anledningar att låta Kaju byta...

• Haha mycket möjligt.

• edited August 2022

Rasfördelning

Lizards = 4

High Elves = 3

Dwarfs = 2

Undead = 2

Halflings = 2

Dark Elves = 2

Slann = 2

Chaos = 2

Goblins = 2

Underworld

Wood Elves

Norse

Khorne

Orcs

Ogre

Nobility

Chaos Dwarfs

Necro

• Yeahhhh a Fling-off!!!

• Meh, Ingen Tomb Kings? Vart är världen på väg?

• "Any GP unspent at roster creation are lost and all Teams are considered to have the same Current Team Value (CTV) for the purpose of inducements and prayers to Nuffle."

Det här är en bra regel för dom som rättar rosters. Mest otrevlig för deltagare som inte har byggt rätt.

• @Kaju Du inser väl att du med de orden fick mig, (och förmodligen några fler), att oroligt dubbelkolla rostern så att jag inte glömde rerolls eller något annat. 😓

• Blev det ingen amazons för Kaju?

• edited August 2022

I och med att han räknar med att få möta dvärgar i finalen så bestämde han sig för att köra ****** ändå.

• edited August 2022

@Lockmund Jag vet. Men ska jag som rättare säga till vem/vilka som har gjort fel eller inte säga nåt alls.

Jag tycker det är bättre att som deltagare skickar in ett ok roster så går TO som rättar, skicka tillbaka ändra och skicka tillbaka till TO och sen kollar jag på det. Jag är bara extra hjälp.

Finns ju en anledning att man har skrivit regeln och att man väljer att använda den.

Såklart jag väljer att påminna så alla får en trevlig turnering.

Det är ett Lizard roster. Jag vet inte vems det är för jag får rosterna utan coachnamn.

• @Duckis Så kul ska vi inte ha på vår match! ;)

• Kajus förtydligande av reglerna för rosterbygge inte är på förekommen anledning. Folk har varit duktiga, ingen har vaskat några större summor guld (vad jag vet) och ingen har klagat på att Kaju hittar fel åt andra hållet. Han har bara vaknat på fel sida.

Sist men inte minst så är jag mycket tacksam att han sköter rättandet åt mig.

• edited August 2022

@ Kaju @ oberwald_1 Jag menade inte att det är fel att skrämmas. Det är en av mina favoritsysselsättningar.

• @Lockmund Det är lugna gatan! @Oberwald_1 säger väl till den som har byggt med för lite pengar.

• @Oberwald_1 Prognosen för temperaturen verkar vara 27 grader i Sala på lördag, hur är det med temperaturen i spellokalen? Är det bra AC eller får vi räkna med en varm spellokal?

• edited August 2022

Summer Crush fortsätter rutinen med att pricka in riktigt pangväder alltså.

Det är stora luftiga lokaler med högt till tak så det borde inte bli så tryckande varmt, går också att öppna fönster för att få drag. Men ja, med 30 personer får vi nog ändå räkna med en hel del lökringar.

• Kommer alla rosters publiceras innan Rantan?

• Frågan är nog mera vilket kommer först...

Ranta, roster eller turneringen.... ;-p

• Rosters publiceras i samband med ranta roster. Jag tror dom ska spela in idag.

• Någon som har plats i en bil från Göteborg på fredag (och ner igen söndag)?

Tåg ser ut att vara löjligt dyrt så här sent inpå.

Archie

• @Zimonyi Jag tar tåget, vet ej hur @Drexxl eller @inforthepain gör.

• @inforthepain kommer inte tyvärr ;-(

• @Zimonyi om du är i Örebro innan 15:00 på fredag så kan du åka med i bil till Sala. Såklart du får åka med tillbaka. Boka isf inte för tight för hemvägen bara, så jag måste köra som Vin Diesel.

Så blir din resa även billigare.

• @kaju Japp, jag har ordnat tåg, helt löjliga tider men det får det bli när jag är ute så sent. Jag är i Örebro innan 15:00. Vid stationen?

Archie

• @Zimonyi Jag kan komma och möta dig.

Det är en Volvo 945. Ingen AC.

Ring mig om jag glömmer bort dig. 0736916416

Annars bor jag på Gustavsgatan 46.

@havaji kommer med buss ung samtidigt som dig.

Sign In or Register to comment.