Sala Summer Crush 13-14 Augusti 2022

1234568»

Comments

• @Oberwald_1

Poke Stimme på Discord dersom du venter på rettigheter på medlemssiden til NAF. Som NAF TD kan han (håper jeg!) fikse det.

• Jag kräver omspel @Oberwald_1 !

Nääää, super tack för ännu ett mycket härlig turnering!!

Grattis till Er som jag lät vinna över mig och även dom som rullade fel och förlorade mot mig.... ;-).

Samt tack för alla som gjorde helg så trevlig!!

• Jag har ont i min högra hand efter min sista match... :D

• Tack för en superbra turnering!

Kanonbra ordnat och toppencoacher :)

Lite retrospective från eget (High Elf) perspektiv.

Sneaky Git på catcher funkade RIKTIGT BRA! Wardancers, Griff, Saurusar och annat löst folk fick smaka på dojjan och åka ut 🤩 8 steg var riktigt fint för att smälla till och springa vidare.

Passningsspel funkade bra. Nu har väl HE bästa throwern och jag lade till Cannoneer så i princip alla mina mål var: Thrower går 6, kastar 10 till catcher (på 3+) som går 8 och mål (24 rutor transporteras bollen). En gång fick jag snakeeyes men då hade ju throwern Safe Pass så inget fummel eller turnover (bara annan panik när han står helt solo plötsligen och med bollen..)

4 RRs (3+leader) var nog onödigt.. Efter matchen mot @Nyaga när jag käkade RRs som smågodis så blev jag lite mer diciplinerad och hade RRs kvar varje halva i alla resterande 4 matcherna.. Kanske skippa leader och ta någon annan kul skill?

Schackklocka är nog inte dumt att köra med både för min och motståndarens skull så vi alla håller tiderna.

En av de (många) roligaste händelserna: @Pertan treeman lyckas rulla en 6a på intercept på min långpass. Glädjetjut och firande tills jag annonserar "cloudburster" och han får slå om ;) Minen var "priceless"

I vår serie "Nuffle är inte alltid på din sida":

• Perfect foul mot @havaji krox. +7 i foulen och rullar... snakeeyes... bryter inte AV och åker ut...! haha
    • Mot en välspelande @Duckwing som foul-mördar mina stackars alver med sin Death Roller med Sneaky Git (DP +2!) slår han 6a på argue the call för sin roller.. vi får officious REF och varsin bribe och när det står 1-0 till Duckis och jag kör tok-heavy flank för att rusa in 1-1 blir det.. solid defence såklart..

Ser fram emot att möta er alla igen snart!

• Tack för en till kul turnering! @Oberwald_1

Mig lär ni tyvärr få dras med fler gånger när ni är så trevliga, bara jag kan ta mig upp i landet när det är någon tillställning

• @Froxt jag hämtar gärna upp dig från Stockholm, Arlanda, Uppsala vart nu det är enklast för dig att ta dig till från Sala när jag kör.

Sign In or Register to comment.