Sala Summer Crush 13-14 Augusti 2022

123457

Comments

• om du har stoppat in Nummer efter genomförd turnering förut så var det bara det jag tänkte på

• Lycka till nu!

@Oberwald_1 posta gärna lite pairings och resultat när du har tid!

• Bloodspawn utvisad av dommarn

• Rettvist!

• Bomba på med bilder och resultat :)

Alltid kul om man kan följa lite

• Efter 2 ronder har följande full poäng:

Melisqus

Kaju

Lockmund

Skuld

Nyaga

Drexxl

• Tack @Melisqus

Bra uppdatering :)

• Drexxl nyaga lockmund och skuld fick alla oavgjort i runda 3

• fråga: Är det kaju vi väntar på? ;)

• Och gick därmed förbi Kaju. :)

• spännande, en ensam ledare nu :)

• Nu är vi tre i ledning igen.

Melisqus nyaga skuld alla med 3-1-0

• edited August 2022

Ställningen inför morgondagen samt pairings för match fem.

• Ser kul ut! Kriga alla! Heja Stockbowl!

• oh, min favorit Skuld och favorit Drexxxl möter varandra.... Det betyder att en av dem borde sitta på "top table" i finalen om de inte klantar sig och spelar lika :D

• Skuld har lovat att förlora sista två. Så det ser bra ut för Drexxl.

• Vad är det här @Juiblex på Dark elfs. Jag kräver bild på detta :)

@Drexxl vad gör du med Undead?????

• Match fem börjar 0930. Lokalen öppnas cirka 0900.

• Han spelar lika mot folk det är vad han gör

• Spännande, någon som har en resultat tavla?

• edited August 2022

Slutställningen

Grattis Ionas! Well played!

Någon glömde en plan och dice tower. Finns nu i Enköping.

• Tack @Oberwald_1 och Sala för en superkul turnering!

/Sirvejlance och Finlju

• Tack @Oberwald_1 för en trevlig turnering.

Grattis till @Ionas

Mkt trevligt folk på denna turnering. Är lite speciellt när @inforthepain inte dyker upp :P

• Stort grattis Ionas. En riktig skalp med det startfältet :)

När får vi se dig spela slann-laget

• Grattis @Ionas och tack @Oberwald_1.

• edited August 2022

Bra jobbat alla inblandade, såg ut och lät som det var en lyckad turnering…. Som det brukar när @Oberwald_1 får vara med och bestämma. 😅👍

Var bara tankevurpan när han flyttade turneringen från Sundsvall som blev tokigt…. Riktigt tokigt …

• Stort tack till @Oberwald_1 för en trevlig men dock frustrerande turnering.. Visste inte att så många 2or och 1:or fanns i spelet! Men en stolt wooden spoon vinnare ska väl inte klaga 😂

• @Frantic Förlåt för det! Men logistiken med barnveckor och sommarstuga gjorde att jag behövde lägga den närmare bostadsorten. Förhoppningsvis blir den i Sundsvall nästa sommar. Hoppas du kan förlåta mig.

Tack till alla som kom och lirade! Det är skönt att allt flyter på så bra hela tiden. Tack till Kaju som bokade restaurang, styrde upp samkväm och rättade alla rosters. Tack till Ranta-rostergubbarna, tack till SALA- och Sundsvallsfolket som deltog och hjälpte till att få ordning i lokalen.

Förlåt till @Juiblex för att jag hetsade om klockan i sista turn. Det kan ha varit så att jag råkat tjuva tid av dig.

Sist men inte minst! Välkommen in i Blood Bowl-värmen till de nya och halvnya coacherna @sirvejlance, @finlj658, @Zimonyi och @Froxt Vi hoppas att vi får se er på fler turneringar.

• @Oberwald_1 - Jag har full förståelse för det, men jag behöver leta efter små detaljer att klaga på och det där är den enda :D Ses i mars om inte annat :D

• Började läsa igenom allt jag missat i tråden..... så.... Vänta här nu, är det dig @Oberwald_1 jag kan vända mig till för att få mina sex gröna naf-tärningar till eftersom de aldrig dykt upp när jag förnyat mitt medlemskap de senaste två åren? Give them to meeeee! :D

Sign In or Register to comment.