@Oberwald_1 - nä, ligger somewhere in the middle of nowhere…
Jag blir borta tre dagar istället för två :(
svårt att få hotell sett till vad som står i tråden :(
Så som svar på din fråga … ja, om jag vill sova i bilen och försöka hitta barnvakt till barnen (frun jobbar) samt sköta allt hushållsarbete närmaste månaderna 😌
@Frantic Jag förstår, sådant ska du inte behöva dra på dig. Men sovplats hade löst sig i Sala eller hos mig i Enköping. Säg att du också måste jobba. En liten vit lögn får man väl dra ibland :)
Just det. Glömde skriva att IT ringde och ville jag skulle göra i ordning alla åk 6 datorer så de är klar… precis på denna lördag/söndag ;) @Oberwald_1
Kom igen nu, skicka in era rosters så vi kan få höra lite ranta roster. Jag gissar att min roster kommer att vara den roligaste av alla rosters. Motståndarna kommer att göra ett glädjetjut när de får se den :)
Hallå, jag är en rookie i dessa sammanhang, men ska bli kul att få stryk. En bil är tänkt att gå från Stockholm kl 07:00 på lördag morgon. Samling vid Liljeholmen vid tvärbanan. Det finns 3 platser lediga om någon vill haka. Du behöver inte vara skraj, jag har +3 i att köra bil och 3 rerolls.
Comments
@Oberwald_1 Jag anmäler mig! Roster kommer under helgen.
Någon som vill dela boende?
775kr för två nätter (fredag/lördag).
Typ ett stenkast från lokalen.
I så fall, PM:a mig.
Archie
@Zimonyi Kan jag betrakta dig som anmäld?
@Oberwald_1 Avvaktar någon dag till om någon vill dela boende.
Archie
Är det nån mer än jag som vill köra lite ”bit-box-byte”?
Priser kommer vara följande.
Målat Slann från Punga Miniatures
High Elves från Waia
Lizardmen från UGNI
Wooden Spoon
Plus ett antal olika starplayers som spot prizes.
Bilder på lagen nedan.
@Oberwald_1 - nä, ligger somewhere in the middle of nowhere…
Jag blir borta tre dagar istället för två :(
svårt att få hotell sett till vad som står i tråden :(
Så som svar på din fråga … ja, om jag vill sova i bilen och försöka hitta barnvakt till barnen (frun jobbar) samt sköta allt hushållsarbete närmaste månaderna 😌
@Frantic Jag förstår, sådant ska du inte behöva dra på dig. Men sovplats hade löst sig i Sala eller hos mig i Enköping. Säg att du också måste jobba. En liten vit lögn får man väl dra ibland :)
Wow vilka grymma priser. Vem har målat Slann laget?
@mikethemachine Kul att de gillas! Jag har målat Slann-laget. Det är dock några få detaljer kvar på två blitzers. Tog paus under semestern
Fin-fina priser! Wooden spoon ska jag lägga beslag på!
Kul att jag äntligen kommer ha ett Slann lag då!
Imponerad @Oberwald_1
Hoppas ni kommer ha en kanon turnering
Just det. Glömde skriva att IT ringde och ville jag skulle göra i ordning alla åk 6 datorer så de är klar… precis på denna lördag/söndag ;) @Oberwald_1
@Zimonyi Jag delar gärna boende om ingen paxat något än.
Jag tror att jag tar mig dit med tåg på fredagskvällen, men om det finns plats i en bil tillbaka så vore det utmärkt.
@Lockmund gott, jag åker också tåg upp (om det inte finns en bil från göteborg som kan ta med mig).
Archie
@Lockmund det finns plats i min bil fredag em, om du vill!
endast jag och @Ionas för stunden.
hur gör ni andra?
@Pertan
@Ozt
@Duckwing
Lördag morgon kör @Chrixx sin bil.
@Juiblex jag har bokat tåg för två månader sen tyvärr..
Men då kan man ju ta en öl eller tre istället.
Jag slutar jobbet runt halv sju, så det blir svårt att be folk att vänta så pass länge.
@lockmund lyssna med @chrixx han kör lördag morgon
Det är ett alternativ, men jag tror att jag hellre tar det lite lugnare på morgonen med en hotellfrukost.
Jag åker tåg
Inte långt kvar nu…. Ranta jobba lite nu!!
Deadline den 6:e (Lördag), Så det är ännu oceaner av tid kvar. Känner jag till exempel @Zedd rätt så kommer hans roster 23.59 den 6:e
Följande har inte skickat in
@HighTower
@Nyaga
Kom igen nu, skicka in era rosters så vi kan få höra lite ranta roster. Jag gissar att min roster kommer att vara den roligaste av alla rosters. Motståndarna kommer att göra ett glädjetjut när de får se den :)
Yikes! Jag är visst både spelare 19 och 29. ;)
Skickat in två rosters också? Om en bakfull IFTP kan köra två matcher samtidigt på Snowball så ska du nog kunna genomföra en turnering med två lag. 😅
Hallå, jag är en rookie i dessa sammanhang, men ska bli kul att få stryk. En bil är tänkt att gå från Stockholm kl 07:00 på lördag morgon. Samling vid Liljeholmen vid tvärbanan. Det finns 3 platser lediga om någon vill haka. Du behöver inte vara skraj, jag har +3 i att köra bil och 3 rerolls.
@Lockmund Försökte bara få dig att betala dubbelt ;) Så nu är du på plats 13 istället. Har blivit ett par avhopp. Nu är vi 28 pers. Helt ok ändå.
Hej
Jag hjälper @Oberwald_1 att rätta rosters. Är det ok att jag byter till Amasons?