Sala Summer Crush 13-14 Augusti 2022

245678

Comments

• @havaji hur många hotell behöver du?? :-)

• Hur åker folk fr Sthlm dit?

• Kan rekommendera Tinget igen. Personalen kör med surprise mechanichs på rummet. Har man tur får man en sexig karl som bonus på sitt rum.

• @Ionas Det stämmer nog. Jag fick @Oberwald_1 förra gången på köpet. Då boxa han mig mitt i natten. Var lite rädd ett tag...

• @Ionas så då räknar jag med dig i rummet.

• @Juiblex Det räcker med ett om det har dubbelrum. Högst modesta krav! Tinget verkar bara ha enkelrum. Sen var det slut på hotell.

• Behöver du fler än ett?

• Då är nog Norrängens alpacka något för dig @havaji!

Boutiquehotell med det där lilla extra…

• @Pertan kan vara så att jag är bokad för att gästa samma barnfamilj som förra året. Men annars går det nog bra.

• edited June 2022

@Juiblex Det ligger ju en mil bort! Vill jag ha en "fluffy twist" på mitt boende kan jag ju iofs dela rum med dig. ;P

• Tåg biljett och hotell bokat.

• vart ska man maila rostern och när ska den vara inne?

• Skicka till mig på enklaste sätt, till exempel på messenger eller Joel.thungren@outlook.com, senast 6:e augusti. Vi måste ju låta Ranta Rosters hinna göra sitt avsnitt också.

• Det verkar vara fullbokat på hotellet. Finns det möjlighet att få sova hos någon i Sala?

• Jag undrar det samma? Jag och @Froxt lär behöva härbärge

• Jag undrar samma! :)

• Hade varit så mycket enklare att ha turneringen i Sundsvall, där har det aldrig strulat med boende 😌😉

• Håller med @Frantic :D

• Jag visste inte ens att hotell kunde få slut på rum. 🤨 Var är hilbert när man behöver honom som mest?

• Tror snarare att dom fick en flag när @Ionas gjorde sin bokning och drog i handbromsen....

• Sofielund ser bra ut, hyfsat nära till centrum.

• Har bokat på Sofielund nu. Finns en övervåning med bara enkelrum, kan kanske bli en hel Swebba-korridor? Ingen frukost tyvärr...

• Om någon går bet på att hitta boende så hojta. Finns ett par i Sala som har en soffa eller två lediga.

• Lär boka in mig och Froxt i sofielund. Är det hyfsat nära lokalen, eller måste man hitta färdmedel därifrån?

• Jag kommer köra mellan borlänge och sala båda dagarna så vill man ha skjuts kan man bo i borlänge också. Finns bilplats för 2 st.

• @Drexxl Typ två kilometer från centrum, så en liten promenad men inte värre än så. Förutsatt att lokalen ligger i centrum så klart.

• Jag tog ett enkelrum på Sveahuset

• @Duckwing Vad kostade det?

• Jag kommer tillåta både nya och gamla Norse. Nya Norse läggs i tier 1.

Sign In or Register to comment.