Breaking news! Nu har Ersbodas Förskola fått sitt nya matchställ levererat och det kommer att få testas i morgon när de beger sig till Mariehem för lite action.
Hej alla!
På grund av sjukdom i familjen blir det ingen flytt just nu och jag måste hoppa ur ligan innan jag knappt hann börja. Ni får spela på utan mig och jag hoppas bäste alv vinner.
@Snow@Stareater Så, är det någon av er som vill kan spela mot mig (kvällstid) framöver?
För om jag inte beräknat fel så är @khanmank söder ut, @Ikki öster ut, @Rage sydöst ut, @Marty33 har planer och ska sedan möta @Emilskaya till helgen, @MegaMartin har dragit sig ur, så det är bara er jag kan fråga.
Sedan en annan utsaga, jag har iom mötet med @Ikki mött alla i ligan, vi pratade om MVP-regn och eftersom bara jag och @Marty33 var aktiva i diskussionen så bestämde vi att vi skulle ha ett alternativt mvp-regn baserat på tier-klasserna.
Ska vi köra med det? Var några säsonger vi gjorde det senast, är själv lite emot det men har ett annat förslag bara för att göra det lite mer spännande att möta alla.
Tier 3 lagen får fyra extra mvp (slumpade) när de mött alla.
Tier 2 lagen får två extra mvp och
Tier 1 lagen får en extra mvp.
Bra eller anus?
Så eftersom vi röstade då 2 ja och typ 6 blankt kommer jag varna kommande motståndare att vår match kommer börja med några mvp-slag och eventuella höjningar.
Klassificeringen i Tier som gäller borde vara:
Tier 1:
Wood Elf, Undead, Lizardmen, Skaven, Dwarf, Chaos Dwarf, Orcs, Dark Elf, Norse och Amazon
Tier 2:
Chaos, Chaos Pact, Human, Khemri, Slann, Necromantic, High Elf, Elf och Nurgle
Låter helt klokt och naturligt, så med detta sagt väntar jag med spänning på @Stareater och om han nekar så ser jag vad som dyker upp till nästa vecka....
...under tiden målas lagets färger med hissnande fart
Comments
Breaking news! Nu har Ersbodas Förskola fått sitt nya matchställ levererat och det kommer att få testas i morgon när de beger sig till Mariehem för lite action.
@Snow när kommer du hem igen?
Skriv en rad när du vet mer... Har en svidandes förlust att ta hämd för
@Snow, skriv en rad om du vill spela...
Nån som är sugen på en gratisseger i helgen?
På grund av sjukdom i familjen blir det ingen flytt just nu och jag måste hoppa ur ligan innan jag knappt hann börja. Ni får spela på utan mig och jag hoppas bäste alv vinner.
För övrigt menar du väl bäste nordman inte alv?
@MegaMartin otroligt trist att höra.
@Emilskaya, jag vill spela om inte @Snow skriver en rad och säger att det är precis onsdag kväll han kan spela
Dessutom är fredagkväll det tidigaste jag kan
För om jag inte beräknat fel så är @khanmank söder ut, @Ikki öster ut, @Rage sydöst ut, @Marty33 har planer och ska sedan möta @Emilskaya till helgen, @MegaMartin har dragit sig ur, så det är bara er jag kan fråga.
Sedan en annan utsaga, jag har iom mötet med @Ikki mött alla i ligan, vi pratade om MVP-regn och eftersom bara jag och @Marty33 var aktiva i diskussionen så bestämde vi att vi skulle ha ett alternativt mvp-regn baserat på tier-klasserna.
Så eftersom vi röstade då 2 ja och typ 6 blankt kommer jag varna kommande motståndare att vår match kommer börja med några mvp-slag och eventuella höjningar.
Klassificeringen i Tier som gäller borde vara:
Tier 1:
Wood Elf, Undead, Lizardmen, Skaven, Dwarf, Chaos Dwarf, Orcs, Dark Elf, Norse och Amazon
Tier 2:
Chaos, Chaos Pact, Human, Khemri, Slann, Necromantic, High Elf, Elf och Nurgle
Tier 3:
Underworld, Halfling, Goblin, Ogre och Vampire
Stora protester kan komma nu
Edit: räknade: jag menar 14
Bäst att kicka lite thralls och köpa in sista vampyren innan du spelar sista matchen
Själv dog ju två rotters för mig i sista fajten så jag har bara en rotter i liv och resten "bra" spelare så för mig ser oddsen rätt najs ut
Låter helt klokt och naturligt, så med detta sagt väntar jag med spänning på @Stareater och om han nekar så ser jag vad som dyker upp till nästa vecka....
...under tiden målas lagets färger med hissnande fart