Det är ju EM i Blood Bowl i Örebro i oktober. Jag vill åka och spela i EurOpen. Det behöver vara tre pers i varje lag. Finns det någon/-ra som vill och kan åka med ner och lka med tennsoldater. Sista anmälan sista juli har jag för mig så nu brinner det i knutarna. Ett Umälag som "dominerar" eller ska jag söka rätt på sörlänningar att leka ihop med? Klura en dag eller två men sen börjar det bli dags att veta svar, inte tro.
Lagnamn mottages tacksamt. Northern Farse ligger bra till hands tycker jag MEN jag vill att vi spelar så kompetetivt som vi kan. Inte bara T3-lag och hamna råsist bara för att "det är bara på kul".
Jag är sjukt peppad på att spela en match till veckan. Onsdag eftermiddag eller tisdag eftermiddag och kväll, samt fredag kväll funkar bäst som det ser ut.
Kan dock bli lite omflyttningar eftersom det är stor släktträff och jag lovat att vara lite chaufför.
Ska spela mot Ersbodas förskola på torsdag men vill gärna försöka hämnas @Stareaters förra förnedring också. Så tisdag kväll? Hmm, ska se vad regeringen säger, återkommer...
Comments
Basse får inte för han mötte mig senast och jag får inte möta vampyrerna eftersom de var de jag mötte senast.
Men övriga?
Det är ju EM i Blood Bowl i Örebro i oktober. Jag vill åka och spela i EurOpen. Det behöver vara tre pers i varje lag. Finns det någon/-ra som vill och kan åka med ner och lka med tennsoldater. Sista anmälan sista juli har jag för mig så nu brinner det i knutarna. Ett Umälag som "dominerar" eller ska jag söka rätt på sörlänningar att leka ihop med? Klura en dag eller två men sen börjar det bli dags att veta svar, inte tro.
Lagnamn mottages tacksamt. Northern Farse ligger bra till hands tycker jag MEN jag vill att vi spelar så kompetetivt som vi kan. Inte bara T3-lag och hamna råsist bara för att "det är bara på kul".
-Mankan
Edit: tror jag hittade: http://www.eurobowl.eu/2016/default.asp?p=2
Sorry, jag trodde det bara var dagtid så jag har bokat in mig mot Daniel Lee.
Men jag har skickat ett sms till Basse för jag tror han är spelsugen så då kan ni mötas... Han har ju bara en bulle för tillfället
....eftersom jag ska spela mot Emil på fredag och jag spelade mot Magnus senast är det bara Mike och Mårten som är kandidater... Kan någon av er?
Matchen igår gick också bra. Mycket spp, inga bestående skador. Det verkar behövas en @Pellevin för att besegra mig dock
Kan dock bli lite omflyttningar eftersom det är stor släktträff och jag lovat att vara lite chaufför.
Ska jag höra av mig då @stareater och kolla om en match fortfarande är aktuell?
Vi tog oss inte från stugan, för bra väder för att lämna, kommer åka hem i morgon istället
Tyvärr ingen match @stareater jag får försöka ta revansch vid ett annat tillfälle