Bubble Säsong 13 - Info och "allt-annat-tråden"!

1679111217

Comments

• När vill/kan någon spela mot ett stinkande nurgle lag?

Basse får inte för han mötte mig senast och jag får inte möta vampyrerna eftersom de var de jag mötte senast.

Men övriga?
  • Såja, såja, ställ er på kö, ni behöver inte bråka om vem som ska möta mig, alla ska få sin bit av Nurgle... ;)
  • edited June 2016
    Spelade mot basse med nystartarlag och fick 310k inducement, slutade 1-1 i score, 4-1 i cas.
  • Så... Vill du möta nurgle nu @Ikki ?
  • Jag spelar gärna mot vem som helst på måndag, gärna på dagen. @stareater har förtur.
  • Angående något helt annat men ändå Umeåiskt:

Det är ju EM i Blood Bowl i Örebro i oktober. Jag vill åka och spela i EurOpen. Det behöver vara tre pers i varje lag. Finns det någon/-ra som vill och kan åka med ner och lka med tennsoldater. Sista anmälan sista juli har jag för mig så nu brinner det i knutarna. Ett Umälag som "dominerar" eller ska jag söka rätt på sörlänningar att leka ihop med? Klura en dag eller två men sen börjar det bli dags att veta svar, inte tro.

Lagnamn mottages tacksamt. Northern Farse ligger bra till hands tycker jag MEN jag vill att vi spelar så kompetetivt som vi kan. Inte bara T3-lag och hamna råsist bara för att "det är bara på kul".

-Mankan
  • edited July 2016
    Hm, länka till reglerna mankan. Jag är sugen :)

Edit: tror jag hittade: http://www.eurobowl.eu/2016/default.asp?p=2
  • Ingen som är sugen på match idag?
  • Jo jag är jättesugen men jag kan inte dagtid :-/
  • Jag kan spela ikväll också @Frantic
  • Jag är spelsugen fredagkväll eller söndag på dan
  • Emil, kan jag få boka in fredag kväll? ;)
  • Absolute!
  • Hemma eller bortamatch?
  • @Snow

Sorry, jag trodde det bara var dagtid så jag har bokat in mig mot Daniel Lee.

Men jag har skickat ett sms till Basse för jag tror han är spelsugen så då kan ni mötas... Han har ju bara en bulle för tillfället ;)
  • Äschdå. Nåväl. Minna bitz dök upp på posten så jag sätter mig och målar istället.
  • Börja inte måla för tidigt. Jag är rätt säker på att basse vill spela ikväll :D
  • @frantic spelar ingen större roll.
  • Vad najs... Nåväl Danne lämnade precis återbud och Lars ska till Basse ikväll, så nu står jag utan motståndare... Någon som vill spela?

....eftersom jag ska spela mot Emil på fredag och jag spelade mot Magnus senast är det bara Mike och Mårten som är kandidater... Kan någon av er?
  • Jag kan eventuellt spela två matcher
  • @Snow meddela när du vet hur det gått med packningen :)
  • Jag kan tyvärr inte spela idag, @Frantic. Packningen går för bra :(

Matchen igår gick också bra. Mycket spp, inga bestående skador. Det verkar behövas en @Pellevin för att besegra mig dock :)
  • Ja de har gjort det bra, vi får se hur länge det kommer hålla i sig :)
  • Jag är sjukt peppad på att spela en match till veckan. Onsdag eftermiddag eller tisdag eftermiddag och kväll, samt fredag kväll funkar bäst som det ser ut.

Kan dock bli lite omflyttningar eftersom det är stor släktträff och jag lovat att vara lite chaufför.
  • @emilskaya spela på söndag?
  • Åker till Värmland imorn åter mitten v29 :-)
  • Ska spela mot Ersbodas förskola på torsdag men vill gärna försöka hämnas @Stareaters förra förnedring också. Så tisdag kväll? Hmm, ska se vad regeringen säger, återkommer... :)
  • edited July 2016
    Vi kommer åka hem från stugan efter middag idag, vet inte vad klockan kommer vara när man fått ungarna i säng.

Ska jag höra av mig då @stareater och kolla om en match fortfarande är aktuell?

Vi tog oss inte från stugan, för bra väder för att lämna, kommer åka hem i morgon istället :)

Tyvärr ingen match @stareater jag får försöka ta revansch vid ett annat tillfälle :)
  • Har kurerat mig och kan spela match ikväll onsdag om någon vill, runt 20:00 hos mig.
  • Jag har tyvärr ingen möjlighet till spel, men hur ser det ut senare i veckan?
Sign In or Register to comment.