Tycker det hela fungerar toppen, men nu har jag ilands-problem av värsta sorten, går det peka om bubble.swebba.se också? Jag skriver nämligen fel hela tiden.
Nu har jag också gjort mitt, efter att först missat stjärnätarns inlägg. Borde funka nu.
Heeelvete vad ni babblar på här. Jag ligger på latsidan i en vecka och 90 nya kommentarer, 1 ny användare (tjena Megamartin, Willkommen!).
Jag ska tydligen disputera någon jävla skitgrej som jag gjort under en hel månad idag (ja, EN månad, inte längre arbete) men det betyder också att jag är friiiiii som en fågel på torsdag att spela en match. Lutar mot ett kaos dvärg lag.
Om någon kan ta sig till Sävar på fredag kväll kan jag spela då. Lite tufft andra tider just nu för det är mycket med att göra på jobbet just nu innan jag går på 10 veckor föräldraledigt.
En fråga om regeländring och således sista chansen att lura in mig att spela mina mäktiga Ogres.
Träsktroll blev OKat.
Vampyrernas thralls skulle gärna kunna få thick skull för allvarligt, en vampyr tar hundra år på sig att levla verkar det som och vi vill väl gärna se mankan plöja på med blodsugarna enda fram till ju?
Det jag suktar lite efter är en prissänkning på ogres till 130 k, likt humans ogren. Tycker dock inte att snottarna ska få höjd armor OCH move som de fick förut med full narrowing. De är nog prisvärda med dodge på 2+
Basses Boys vore ju najs. Jag har typ varken för eller emot-känslor vad gäller Ogres för 140/130 eftersom efter 12 fajter är den enda skillnaden 60' i TV. Jag är nog egentligen innerst inne i CRP+ -lägret. No more, no less.
Avskyr att antitackle flyttats från Titchy eftersom det då bara var på snottar det hade effekt och det var inte bara okej, det var bra. När det nu funkar även på skinks är det ... näe! Men nu är det så!
Ska vi köra med det? Var några säsonger vi gjorde det senast, är själv lite emot det men har ett annat förslag bara för att göra det lite mer spännande att möta alla.
Tier 3 lagen får fyra extra mvp (slumpade) när de mött alla.
Tier 2 lagen får två extra mvp och
Tier 1 lagen får en extra mvp.
Ursäkta mig men vi körde med MVP regnet för att de mer erfarna coacherna skulle locka ut de nya coacherna till spel.
Ett tag så var vi bara samma gamla surmjölkar och då togs det bort.
Jag är för ett MVP regn av den enkla anledningen Megamartin skulle få spela mot alla coacher ganska fort då.
Tio minuter innan den utsatta tiden för kick off så valde Coach McSorley i förtvivlan mellan två lag. Men med tanke på att det redan är så många Tier 3 lag i ligan denna säsong så sparas det på ogräsen
- "När jag väl spelar dem så ska jag vara helt outstanding med ett match resultat på 1-9 de första 10 matcherna. Med så mycket goblins och Vampyrer i ligan som vi har nu så riskerar jag att vinna för mycket!"
Mariehems Underworld Drinkerz, MUD, ska spöcka på Bastard and the....om en liten stund
Jag var förvirrad. Jag hade för mig att det hamnat på stunty. Till mitt försvar vill jag säga att jag har för mig att det ett kort tag var ju så det var och att jag sovit 3h30m idag. Jag tänker för övrigt skylla ifrån mig pp just sådana detaljer alla förlustmatcher. Jag siktar redan nu på att inte hamna i Marty33s 1-9 på de 10 första matcherna men som det sett ut hittills ... det kan bli knepigt det ...
Alltså @Marty33 vilken trolldryck du bjöd på ikväll... God damn!
Tror jag måste lämna återbud för torsdagens match mot @khanmank men eftersom Basse kunde spela då så får ni möta varandra istället så tar jag min nästa match lite senare... Kan jag fortsätta målandet...
Blev lite osäker på om jag kan på fredag. Får självbjudna gäster på lördag och det är möjligt att jag behöver ordna med det. Återkommer när jag vet mer.
För övrigt anser jag att @Frantic och @Marty33 ska lägga undan tärningarna som ni slog improvement rolls med igår. Två 6+5 och en 6+6 på tre slag. Kan inte finnas mer tur i de tärningarna.
@emilskaya Jag kan spela... men tanken var att jag skulle spela mot @khanmank men då kunde @Marty33 också spela så jag drog mig ur så de kunde få fler matcher också kunde jag måla klart Buzzqvarna Cup laget...
Nu hinner jag måla en hel del ikväll så om du inte får napp, kan du skicka ett sms, eller så möter du Basse så står jag kvar och möter Magnus...
Sedan kan jag säga att leverantören av matchställ verkar ha problem att skicka alla på en gång. Idag anlände iaf Nurgle Warrior #5 Dany Diarrhea´s så för allas beskådning, här är han:
Som alla vet är jag ju en givmild Vampyr så jag kände att jag kunde väl lika gärna fortsätta ge bort tre poäng till kreti och pleti.
Sen hände något för Emil tog över stafettpinnen och körde dubbel-1 på allt av relevans och min ena vampyr fattade typ hur han skulle bete sig så vips hade jag fått tre poäng från ovan.
Comments
Nu har jag också gjort mitt, efter att först missat stjärnätarns inlägg. Borde funka nu.
Jag ska tydligen disputera någon jävla skitgrej som jag gjort under en hel månad idag (ja, EN månad, inte längre arbete) men det betyder också att jag är friiiiii som en fågel på torsdag att spela en match. Lutar mot ett kaos dvärg lag.
STareater kanske?
Träsktroll blev OKat.
Vampyrernas thralls skulle gärna kunna få thick skull för allvarligt, en vampyr tar hundra år på sig att levla verkar det som och vi vill väl gärna se mankan plöja på med blodsugarna enda fram till ju?
Det jag suktar lite efter är en prissänkning på ogres till 130 k, likt humans ogren. Tycker dock inte att snottarna ska få höjd armor OCH move som de fick förut med full narrowing. De är nog prisvärda med dodge på 2+
Avskyr att antitackle flyttats från Titchy eftersom det då bara var på snottar det hade effekt och det var inte bara okej, det var bra. När det nu funkar även på skinks är det ... näe! Men nu är det så!
Jag har inget emot att "sämre" lag skulle få lite extra fördel och att vi i ligan då skulle få 3 tier 3 lag skulle bara vara kul(t).
Men som sagt då måste det pillas i koder och det är bara två st som kan göra det, Lars och Mårten.
Så det faller på dem, orkar ni ändra kostnaden i bubble ändrar vi, orkar de inte så behålls det som de är/var
Nope de har de inte ... Längre ....
Ska vi köra med det? Var några säsonger vi gjorde det senast, är själv lite emot det men har ett annat förslag bara för att göra det lite mer spännande att möta alla.
Tier 3 lagen får fyra extra mvp (slumpade) när de mött alla.
Tier 2 lagen får två extra mvp och
Tier 1 lagen får en extra mvp.
Bra eller anus?
Ett tag så var vi bara samma gamla surmjölkar och då togs det bort.
Jag är för ett MVP regn av den enkla anledningen Megamartin skulle få spela mot alla coacher ganska fort då.
Ditt förslag till regn Frantic lät rätt så bra
- "När jag väl spelar dem så ska jag vara helt outstanding med ett match resultat på 1-9 de första 10 matcherna. Med så mycket goblins och Vampyrer i ligan som vi har nu så riskerar jag att vinna för mycket!"
Mariehems Underworld Drinkerz, MUD, ska spöcka på Bastard and the....om en liten stund
Tror jag måste lämna återbud för torsdagens match mot @khanmank men eftersom Basse kunde spela då så får ni möta varandra istället så tar jag min nästa match lite senare... Kan jag fortsätta målandet...
Blev lite osäker på om jag kan på fredag. Får självbjudna gäster på lördag och det är möjligt att jag behöver ordna med det. Återkommer när jag vet mer.
För övrigt anser jag att @Frantic och @Marty33 ska lägga undan tärningarna som ni slog improvement rolls med igår. Två 6+5 och en 6+6 på tre slag. Kan inte finnas mer tur i de tärningarna.
Vad basses tärniningar har för ursäkt vet jag inte, för han slog ju högt minst en gång under matchen när han casade ut min warrior
Nu hinner jag måla en hel del ikväll så om du inte får napp, kan du skicka ett sms, eller så möter du Basse så står jag kvar och möter Magnus...
Det kanske är lättast så?
Efter tre härliga dyngtorskar så fick jag äntligen smaka på segerna sötma. Tack Herr Khanmank för det
Sen hände något för Emil tog över stafettpinnen och körde dubbel-1 på allt av relevans och min ena vampyr fattade typ hur han skulle bete sig så vips hade jag fått tre poäng från ovan.