Säsong 23

1235»

Comments

• Så nu var det färdigspelat för mig denna säsong.
    Tack för fantastiska matcher. Jag har haft superkul.

Nu återstår frågan om jag ska spela Dwarfs eller skaven i säsong 24
  • Kör Skaven rookies så möter du mitt rookie-lag. Det blir kul.
  • Svedmyraskogen Saviours har nu spelat klart sin sista match av den vanliga säsongen.

Började första turnen med att rulla quadskull med +st wardancern och cassa mig själv. Skrapade dock ihop en 2-1 vinst och med detta blev resultatet 7 vinster och 0 förluster! Vi ser fram emot slutspelet!

Tack alla för en rolig liga!

(slut på skrytpost)
  • Du borde nog också nämna att du inte förlorat en enda spelare på hela säsongen, och att hela laget är uppskillat. Kan dock bli svettigt att köpa tillbaka alla mysspelarna.
  • Hur ser det ut med slutspel och ev reserves rumble?
  • Pellevin wrote: »
    Du borde nog också nämna att du inte förlorat en enda spelare på hela säsongen, och att hela laget är uppskillat. Kan dock bli svettigt att köpa tillbaka alla mysspelarna.

Jag förväntar mig inte att en endaste alv lever när slutspelet är klart med den turen på cas jag haft hittills kommer vända sig mot mig :)
  • DavidD wrote: »
    Hur ser det ut med slutspel och ev reserves rumble?
    Båda kommer och annonseras inom kort.
  • Slutspelet är nu lottat. Reserves Rumble följer inatt, när anmälningstiden löpt ut.

Alla deltagare i bägge eventsen uppmanas å det strängaste att hantera nya skills samt expensive mistakes omedelbums.

Alla miss next games är borttagna inför slutspelet. I RR kommer de att tas bort i samband med lottningen.
  • Efter att ha lyckats knäcka Muffloos odöda i kvartsfinalen idag är jag nyfiken på vilket lag jag får möta i semin. Blir det vinnaren mellan amazoner och vampyrer, skogsalver/dvärgar eller rent av Martins mörkalver?
  • Vinnaren mellan vampyrer och amasoner.
  • Martin08 wrote: »
    Tänkte bara nämna för de som inte har mött honom än att han hatar uttrycket dvärgar.

Men precis! Alla vet ju att det heter Rhulic och Rhulfolk...

Skämt å sido, credd till @Martin08 som försökte fluffa till det lite, jag fumlade den hand-overn kan man säga. Det han skrev är alltså bara uppdiktat. :)
Sign In or Register to comment.